Het afdwingen van een kusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
Het is net een afwerkplek.
Ah ja daar komt het grabben
Nee hoor, deze kan ik me niet herinneren, dit zijn nieuwe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:42 schreef donald_dick het volgende:
Volgens mij is dit de derde herhaling van het programma op rtl :p
ik vraag het me af in vakantietijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, deze kan ik me niet herinneren, dit zijn nieuwe.
Dit is zooooo ergquote:
Volgens mij zijn het ook nieuwe. Ik heb echt alle vorige afleveringen gezien, en dit kan ik mij niet herinneren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat in die bloemenwinkel heb ik echt niet gezien, daarom wist ik zeker dat het nieuw was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het ook nieuwe. Ik heb echt alle vorige afleveringen gezien, en dit kan ik mij niet herinneren.
nou inderdaad!!quote:
Ik heb dit wel al ooit gezien, maar volgens mij is het een soort van compilatieaflevering ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu echt te twijfelen, want dit heb ik meen ik toch wel gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat in die bloemenwinkel heb ik echt niet gezien, daarom wist ik zeker dat het nieuw was.
Nee dit ken ik ook niet en volgens mij heb ik ze allemaal gezien. Nou ja maakt niet uit eigenlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nu echt te twijfelen, want dit heb ik meen ik toch wel gezien.
Heb je gelijk in, blijft leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit ken ik ook niet en volgens mij heb ik ze allemaal gezien. Nou ja maakt niet uit eigenlijk
Dan woon je vast in een stenen huis ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:47 schreef Kally het volgende:
Ik heb echt nog nooit de behoefte gehad om in zo'n jurk te lopen, of om op een prinses te lijken
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan woon je vast in een stenen huis ...
Op TLC heb je ook een programma over bruiden, die een jurk gaan uitzoeken, is ook best leuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef Kally het volgende:
Nou ja die series over Monster Bride enzo, die zijn ook zo, kan me het zo niet voorstellen.
Ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat er maar weinig echte prinsesjes zijn die ooit in zo'n jurk gelopen hebben....
In de States zie ik ze ook wel zo gek, maar zelfs de quinceaneras in Mexico maken het niet zo gek ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat er maar weinig echte prinsesjes zijn die ooit in zo'n jurk gelopen hebben....
Liepen ze daar ook in enorme jurken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef Injetta het volgende:
Ennn????
Ik schakel net in, maar er is nu reclame.
Van de week heeft meneer Injetta een zigeunerfeestje hier in Nederland meegemaakt.
Een groot festijn met kreeften, gamba's, varken en lammetjes aan het spit. Het duurde van 's ochtends tot de volgende ochtend....
Ben dus benieuwd naar de Nederlandse versie...
In de states heb je dan ook weinig echte adelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In de States zie ik ze ook wel zo gek, maar zelfs de quinceaneras in Mexico maken het niet zo gek ...
Die heb ik weleens bij MTV gezien, bij My Sweet Sixteen, ja dat keek ik ook weleensquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In de States zie ik ze ook wel zo gek, maar zelfs de quinceaneras in Mexico maken het niet zo gek ...
juist daaromquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de states heb je dan ook weinig echte adel
Ach ja vroegerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik weleens bij MTV gezien, bij My Sweet Sixteen, ja dat keek ik ook weleens
Ik ook, verwende kutkinderen van 15, die niet tevreden zijn met een feest van een ton, maar ook nog de duurste auto erbij willen, diamanten en jurken uit Parijsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik weleens bij MTV gezien, bij My Sweet Sixteen, ja dat keek ik ook weleens
Dat geloof ik niet. Maar het was wel een bachanaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Liepen ze daar ook in enorme jurken?
Dat geloof ik directquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Maar het was wel een bachanaal.
Ja die wonen allemaal in huizen en de kleding is ook veel minder extravagant.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:56 schreef iBenny het volgende:
En toch... De amerikaanse versie(te zien op TLC) is een stuk minder erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |