Oh de strikken ontbrekenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef Karina het volgende:
Beschaafde jurken voor een traveller zo te zien. Lichtroze, geen rare lampjes.
Dat zijn alleen nog maar de bruidsmeisjes hequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef Karina het volgende:
Beschaafde jurken voor een traveller zo te zien. Lichtroze, geen rare lampjes.
ik zei toch dat ze gingen scheiden, zij is te "westers en sterk" om een gypsy te wordenquote:
Die rennen heel hard weg?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef iBenny het volgende:
Hoe zit dat trouwens met gypsyvrouwen en normale mannen?
Dat babytje!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
'Mijn tiet valt er steeds uit'
'Ik doop je in naam van de vader enz'
En de rest ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die travellers zullen wel jaloers zijn
Ik zit hier hardop te lachenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
Haha what happened to the white one tegen die neger
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
In een gemiddelde familie wel jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
15 bruidsmeisjes, is dat niet een beetje veel?
Ze waren tig jaar geleden al getrouwd, maar zonder groot feest en een echte traveller krijgt een big fat gypsy wedding.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze waren tig jaar geleden al getrouwd, maar zonder groot feest en een echte traveller krijgt een big fat gypsy wedding.
Ah duidelijk, dank (ik kijk het laatste stukje toch maar even live mee, daarom had ik het gemistquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ze waren al getrouwd, en hebben 10 jaar gespaard voor een megalomane bruiloft.
RTL kruipt steeds dichter in het gezinsleven van de Nederlander. Eerst die scheidingsshow en nu dit.quote:
Ik ga toch wel kijken denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
RTL kruipt steeds dichter in het gezinsleven van de Nederlander. Eerst die scheidingsshow en nu dit.
Ach soquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef Deisyy het volgende:
Niets mis met mijn schoonzussen en mijn schoonmoeder zit gelukkig ver weg in Duitsland
En nu dit? Dit is al tijden op TV en heeft niets met het gezinsleven van "de Nederlander" te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
RTL kruipt steeds dichter in het gezinsleven van de Nederlander. Eerst die scheidingsshow en nu dit.
Weet je uberhaupt op welk programma ik reageerde? Hint: Het ging niet om BFGW.quote:Op maandag 23 april 2012 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nu dit? Dit is al tijden op TV en heeft niets met het gezinsleven van "de Nederlander" te maken.
Gezien de TT had ik zomaar verwacht dat je reactie on topic was...quote:Op maandag 23 april 2012 17:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt op welk programma ik reageerde? Hint: Het ging niet om BFGW.
Ik had me er dus ook al op zitten verheugen, maar helaasquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:22 schreef Klipnap het volgende:
Hadden ze dat niet even kunnen melden? Heb ik me op niets verheugd
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]Wat een teleurstellingen voor 1 avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |