quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]Wat een teleurstellingen voor 1 avond.
Zo simpel kan het gaan hequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat maakt het mijne ook weer goed, en zo is het cirkeltje rond
Volgens Wiki zijn er nog 3 afleveringen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:30 schreef Karina het volgende:
Zijn er nog meer afleveringen? Weet iemand dat?
3e teleurstelling op 1 avondquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ie ook maar 1 moment dacht dat je gelijk zou hebben
Als ze die niet snel uitzenden dan ga ik ze ergens anders halenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens Wiki zijn er nog 3 afleveringen.
Ik vind het wel prettig om gelijk te hebben, maar denk wel dat jij blij bent dat ik geen gelijk hebquote:
Ja, sorry je te moeten teleurstellenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om gelijk te hebben, maar denk wel dat jij blij bent dat ik geen gelijk heb
Goed planquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had het al goed gemaakt![]()
Tijd voor bed![]()
Nou jaa, waarom komen die niet meer dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens Wiki zijn er nog 3 afleveringen.
Gers Pardoel gaat altijd voorquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:07 schreef Sosha het volgende:
[..]
Nou jaa, waarom komen die niet meer dan?
Ik moet nog steeds die van vorige week terugkijken
quote:My Big Fat American Gypsy Wedding toont ons de extravagante trouwcultuur van Amerikaanse zigeuners. We zien de meest bijzondere gebruiken die voor zigeuners bij deze bijzondere dag horen.
Deze zogehete gypsies kennen hun eigen manier van trouwen. Uitbundig, roze, wit, vrouwelijk, het zijn allemaal thema's die we terug gaan zien bij dit nieuwe programma. Het programma is onderdeel van de TLC Trouwmaand en biedt een heel ander gezicht van trouwen. Zo kan het dus ook!
Vanaf donderdag 3 mei om 21:00 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |