Ze had ook de lapoquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef Frag_adder het volgende:
dat duurde lang, hexje is onze reddende enge!
en meteen een excuus klaar, ze was gewoon te langzaam, klaar!quote:
oh dan trek ik het terugquote:
Briljant tochquote:
Zat ik ook te denken... Dat geweldige unieke vinyl kost dus geen drol.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
10 platen voor 10 euro? Wat voor platen zijn dat?
maar ze lacht zo aanstekelijk!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is het een idee om een petitie te starten om Claudia de Breij daar weg te krijgen?
Slimme jongen ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
OMG dit heb ik gezien, wat een lekker ding zeg
quote:
Britt en Imke zijn echt leuk samen.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef Frag_adder het volgende:
wat is dat voor saaie zooi vandaag
VI
Zoals daar zijn de beste tapas bar, het restaurant waar Barcelona altijd eet ....quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sierd de Vos is gewoon een held.
Hij verweeft voetbalcommentaar met mooie achtergrondfeitjes enzo. Prachtig
nee man, voetbal is voor homo'squote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef Injetta het volgende:
Wordt er in dat voetbalprogramma ook nog echt serieus commentaar gegeven op voetbal. Ik kijk nooit, maar als ze wat laten zien is het telkens alleen maar gieren, brullen en katten.
Nee het is een Belgquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef Injetta het volgende:
Oh ja, die juf kan ik me ook nog wel herinneren.
Heet die jongen een spraakgebrek?
Volgens mij is hij een Waalse Belg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef Injetta het volgende:
Oh ja, die juf kan ik me ook nog wel herinneren.
Heet die jongen een spraakgebrek?
Het hele idee van VI is om NIET serieus commentaar te geven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef Injetta het volgende:
Wordt er in dat voetbalprogramma ook nog echt serieus commentaar gegeven op voetbal. Ik kijk nooit, maar als ze wat laten zien is het telkens alleen maar gieren, brullen en katten.
Patat!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef chufi het volgende:
Deze groep was graties bij een zak Vlaamse Friets
Net zoiets dus..quote:
Anders is het niet hip.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Het klinkt ook altijd hetzelfde he? Even kut.
ze komen uit belgie, het is friet!quote:
quote:
Ok.. ik kijk het eigenlijk nooit. Maar als ik zo die stukjes zie, is het gewoon cabaret. Misschien toch eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het hele idee van VI is om NIET serieus commentaar te geven.
Het is entertainment.
Net als Top Gear niet over auto's gaat maar om de idiote acties van de commentatoren.
zo om half 9, topshowtjequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ok.. ik kijk het eigenlijk nooit. Maar als ik zo die stukjes zie, is het gewoon cabaret. Misschien toch eens gaan kijken.
Vanavond Willem van Hanegem.. dan is er geen cabaret.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ok.. ik kijk het eigenlijk nooit. Maar als ik zo die stukjes zie, is het gewoon cabaret. Misschien toch eens gaan kijken.
Exact. En die reportage dat ie met die trompettermeneer van Barcelona op stap ging. Ze hebben gewoon de eerste 10 minuten van een La Liga wedstrijd geskipt om die repo uit te kunnen zenden bij Sport1quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals daar zijn de beste tapas bar, het restaurant waar Barcelona altijd eet ....
fuckquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vanavond Willem van Hanegem.. dan is er geen cabaret.
20:30 vanavondquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
quote:
zeg niet zo Rita Verdonk doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik vind het heel sneu voor haar, maar ja, er is een limiet, waar trek je de grens? Bij een minuut, 5 minuten?
.... het jasje van hansiequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef wdn het volgende:
[..]
20:30 vanavond
Als het al om voetbal gaat in VI gaat het om de leuke beelden: foute passes. briljante acties.
Omdat 'ie geen smaak heeft en graag de hippe opa wil zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:10 schreef Injetta het volgende:
Waarom doet Mathijs altijd zo lyrisch of die derde rangs bandjes?
5 uur? Dan mag ik ook mee naar de OL.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik vind het heel sneu voor haar, maar ja, er is een limiet, waar trek je de grens? Bij een minuut, 5 minuten?
Dan kun je net zo goed geen limiet hebben.
omdat de platenmaatschappij voor die 30sec promotie lapt (denk ik)quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:10 schreef Injetta het volgende:
Ja idd, alle tijden waren slecht door het weer...quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:10 schreef Ericr het volgende:
Absolute topprestatie en ze gaan miepen over 8 seconden. De wind nekte de wereldrecordpoging van de beste loper met meer dan 8 seconden.
Ja, eens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
vals wicht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef hexje het volgende:
Ze heeft iets onsympathieks. Je gunt het haar niet.
Jij bent slecht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, alle tijden waren slecht door het weer...
De beslissing moet toch nog vallen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:10 schreef Ericr het volgende:
Absolute topprestatie en ze gaan miepen over 8 seconden. De wind nekte de wereldrecordpoging van de beste loper met meer dan 8 seconden.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
Komt Grover weer pleiten voor versoepeling van de regels?
Minder, op zich waren het mooie tijden maar de wind heeft grote invloed gehad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, alle tijden waren slecht door het weer...
Als Hans hier een mod was had je nu een banquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
.... het jasje van hansie
Is het ook. Trouwen?quote:
Omdat ze iets kan, in tegenstelling tot zo'n klaag fokker als jij?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef hexje het volgende:
Ze heeft iets onsympathieks. Je gunt het haar niet.
nee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef Oidipous het volgende:
Heeft hij de stem van Ab Normaal gedaan?
woohoo ze kan te langzaam lopen, nou dat kan ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Omdat ze iets kan, in tegenstelling tot zo'n klaag fokker als jij?
Combi van moeten (omdat die bandjes geplugd worden) en zich geen houding weten omdat hij echt geen hol weet van muziek.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:10 schreef Injetta het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
woohoo ze kan te langzaam lopen, nou dat kan ik ook
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Oke. Zie je maandag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Geregistreerd partnerschap vind ik wel romantisch genoeg.
Ook acht seconden te langzaam?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb al een samenlevingscontract.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke. Zie je maandag.
Tem mag de bloemen vangen.
Tsss ik ben zo goed, ik kan het met veel meer dan 8 seconden te langzaamquote:
Lutz is een baasquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Claudia de Breij, de Lutz Jacobi onder de cabaretieres
Zou ook een beetje raar zijn als hij daar de bandjes af zou gaan zeikenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Combi van moeten (omdat die bandjes geplugd worden) en zich geen houding weten omdat hij echt geen hol weet van muziek.
Lutz is leuker vind ik hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Claudia de Breij, de Lutz Jacobi onder de cabaretieres
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tsss ik ben zo goed, ik kan het met veel meer dan 8 seconden te langzaam
schuddebuiken!quote:
Gheghequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef alors het volgende:
Nou ik heb net een frisse Tena, kom maar op, Martijn!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef alors het volgende:
Nou ik heb net een frisse Tena, kom maar op, Martijn!
Maar iets minder lyrisch kan ook..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zou ook een beetje raar zijn als hij daar de bandjes af zou gaan zeiken
wehehe ik zie het ook wel jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:18 schreef claus_johann het volgende:
Is dit de zoon van tijs van den brink?
welke van de 3?quote:
Dat is het ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:18 schreef claus_johann het volgende:
Is dit de zoon van tijs van den brink?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:19 schreef Injetta het volgende:
Zo.. ook weer gehad.
Die Lucky...![]()
![]()
![]()
Nou tot zo bij HGT en My big fat Gypsy wedding.![]()
Dacht het niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:19 schreef Injetta het volgende:
Zo.. ook weer gehad.
Die Lucky...![]()
![]()
![]()
Nou tot zo bij HGT en My big fat Gypsy wedding.![]()
die 2 zijn ontslagenquote:
Hoeft niet... Wat ga jij doen?quote:
ja maar als de ondertiteling wegvalt ben ik ook weg, niet te volgend datquote:
Dat item over platenzaken was toch intriest en schrokkend slecht gisteren?quote:
Ja I know. Maar het was toch mooi.quote:Op zondag 22 april 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat niet door. Ten eerste stort N3 dan in en ten tweede zitten P&W er al tot minimaal 2015.
Dat zou goed eens kunnen BAHquote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Komende week 5 keer Felix?
Goeden post, Leo is een vroegbejaarde droeftoeter met zijn eeuwige gegeil op alles van 70 jaar geledenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat item over platenzaken was toch intriest en schrokkend slecht gisteren?
De tering zeg, die muziekwinkels lopen al decennialang Nederlandse klanten af te zetten met veel te hoge prijzen voor cd's (zo kost een cd in de VS gemiddeld 10 dollar, in Nederland 20 euro), maar oh we moeten zo'n medelijden hebben met dat al die zaakjes die verdwijnen.
Die Leo Blokhuis was nog de grootste droeftoeter met z'n commentaar. Eerst loopt hij de muziekkwaliteit van platenspelers op te hemelen. Ja, geen wonder dat een platenspeler beter klinkt dan wanneer je mp3'tjes op een motherfucking mac-laptop ofzo afspeelt (zo'n type is het vast). Koop gewoon goede hardware, maar z'n geld was zeker op omdat hij het vrijwillig afdraagt aan de afzetters van de platenwinkels.
En dan begint die Blokhuis ook nog te janken dat het zo moeilijk is om muziek te ontdekken met internet. Heeft die klootzak nooit van sites als Last.fm gehoord ofzo? Het is nu makkelijker dan ooit om nieuwe muziek te ontdekken.
quote:• Te gast is oud-minister-president Dries van Agt. Hij schreef samen met zijn zoon Frans de verhalenbundel Op weg naar Alpe d'Huez.
• Giel Beelen onthult in een daverende ontknoping wie de Nederlandse Seasick Steve is. De vijf finalisten nemen het jammend tegen elkaar op in de studio.
• Muziek is er van de band Minus the Tiger.
• Tafelheer deze avond is Jan Mulder.
Laten we dat hopen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:30 schreef Modus het volgende:
Het gaat niet eens over de politieke situatie?
quote:Op maandag 23 april 2012 13:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik erger me nu al aan Felix die alvast een links kabinet gaat formeren.
Da's toch die ouwe tokkelende zwerver?quote:Op maandag 23 april 2012 12:51 schreef tong80 het volgende:
• Giel Beelen onthult in een daverende ontknoping wie de Nederlandse Seasick Steve is. De vijf finalisten nemen het jammend tegen elkaar op in de studio
Ik ken de buitenlandse niet eens.
Eén troost, het PvdA speelt daar geen hoofdrol in.quote:Op maandag 23 april 2012 13:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik erger me nu al aan Felix die alvast een links kabinet gaat formeren.
Damn, ik las van beneden naar boven, ik dacht heel even Dries Roelvinkquote:Op maandag 23 april 2012 13:05 schreef Specularium het volgende:
Dries, hebben ze een item van een half uur ofzo?
Nu je het zegt.quote:Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Da's toch die ouwe tokkelende zwerver?
Haha, ik ook.quote:Op maandag 23 april 2012 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn, ik las van beneden naar boven, ik dacht heel even Dries Roelvink
quote:Deel 1: Dries van Agt, Felix Rottenberg, Marike Stellinga
Het kabinet is gevallen, we gaan naar de stembus, Rutte 1 is demissionair, maar er is deze week nog wel een begroting voor 2013 te maken met een flink pakket aan bezuinigingen, het begrotingstekort moet volgend jaar tenslotte terug naar drie procent, want afspraak is afspraak. We hebben het over de stand van het land met: Felix Rottenberg, economisch journalist van NRC Handelsblad Marike Stellinga en oud-premier Dries van Agt.
Deel 2: Dries van Agt, Felix Rottenberg, Marike Stellinga
We praten in het tweede gesprek verder met Marike Stellinga, Felix Rottenberg en Dries van Agt over het gevallen kabinet Rutte, over de gang naar de stembus en de begroting van 2013 waarin een flink pakket aan bezuinigingen moet worden opgenomen.
Deel 3: Dries van Agt
Op 6 en 7 juni zullen duizenden Nederlanders de klassieke berg uit de Tour de France, de Aple 'dHuez gaan beklimmen voor het goede doel Alpe DuZes. Dit is het onderzoeksfonds van KWF Kankerbestrijding. Hij zal die dagen als ploegleider zijn ploeg van kinderen en kleinkinderen begeleiden. En voor datzelfde goede doel heeft hij samen met zijn zoon Frans zijn wielerverhalen op papier gezet onder de titel Op Weg Naar Alpe d’Huez.
hij heeft wel een "horrorfilm blik" in zijn ogenquote:Op maandag 23 april 2012 17:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie is die gozer met die krullen?
quote:Op maandag 23 april 2012 17:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind hem/haar eng.quote:Op maandag 23 april 2012 17:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 17:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
En maar liefst 3 x A.A.M.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |