Ze had ook de lapoquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef Frag_adder het volgende:
dat duurde lang, hexje is onze reddende enge!
en meteen een excuus klaar, ze was gewoon te langzaam, klaar!quote:
oh dan trek ik het terugquote:
Briljant tochquote:
Zat ik ook te denken... Dat geweldige unieke vinyl kost dus geen drol.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
10 platen voor 10 euro? Wat voor platen zijn dat?
maar ze lacht zo aanstekelijk!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is het een idee om een petitie te starten om Claudia de Breij daar weg te krijgen?
Slimme jongen ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
OMG dit heb ik gezien, wat een lekker ding zeg
quote:
Britt en Imke zijn echt leuk samen.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef Frag_adder het volgende:
wat is dat voor saaie zooi vandaag
VI
Zoals daar zijn de beste tapas bar, het restaurant waar Barcelona altijd eet ....quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sierd de Vos is gewoon een held.
Hij verweeft voetbalcommentaar met mooie achtergrondfeitjes enzo. Prachtig
nee man, voetbal is voor homo'squote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef Injetta het volgende:
Wordt er in dat voetbalprogramma ook nog echt serieus commentaar gegeven op voetbal. Ik kijk nooit, maar als ze wat laten zien is het telkens alleen maar gieren, brullen en katten.
Nee het is een Belgquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef Injetta het volgende:
Oh ja, die juf kan ik me ook nog wel herinneren.
Heet die jongen een spraakgebrek?
Volgens mij is hij een Waalse Belg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef Injetta het volgende:
Oh ja, die juf kan ik me ook nog wel herinneren.
Heet die jongen een spraakgebrek?
Het hele idee van VI is om NIET serieus commentaar te geven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef Injetta het volgende:
Wordt er in dat voetbalprogramma ook nog echt serieus commentaar gegeven op voetbal. Ik kijk nooit, maar als ze wat laten zien is het telkens alleen maar gieren, brullen en katten.
Patat!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef chufi het volgende:
Deze groep was graties bij een zak Vlaamse Friets
Net zoiets dus..quote:
Anders is het niet hip.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Het klinkt ook altijd hetzelfde he? Even kut.
ze komen uit belgie, het is friet!quote:
quote:
Ok.. ik kijk het eigenlijk nooit. Maar als ik zo die stukjes zie, is het gewoon cabaret. Misschien toch eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het hele idee van VI is om NIET serieus commentaar te geven.
Het is entertainment.
Net als Top Gear niet over auto's gaat maar om de idiote acties van de commentatoren.
zo om half 9, topshowtjequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ok.. ik kijk het eigenlijk nooit. Maar als ik zo die stukjes zie, is het gewoon cabaret. Misschien toch eens gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |