De verkeerde kant op is voor de tweede keer wel ongeveer de juiste termquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef Troel het volgende:
[..]
pizza huren? Na gebruik moest je hem weer terugleveren? Was hij de tweede keer net zo lekker als de eerste keer? Of denk ik nu de verkeerde kant op
*Nootjes noteert op het 'voorlopig niet eten'-lijstjequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef Troel het volgende:
Ik kots liever pizza uit dan nootjes. Op een of andere manier gaan nootjes altijd door je neus
Ik ben nootjes aan het etenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef Troel het volgende:
Ik kots liever pizza uit dan nootjes. Op een of andere manier gaan nootjes altijd door je neus
Dingen die gaan pappen in je maag: achterwege latenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
*Nootjes noteert op het 'voorlopig niet eten'-lijstje
Macaroni was ik ook al achter jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Aanraders: een goede macaroni bolognese, vooral omdat je kan zien hoe slecht je de macaroni eigenlijk kauwt en dat als je het opvangt, je het zo opnieuw kan serveren. Hetzelfde voor nasi zeg maar
Och, ik wist dat het na die 9 maanden zou stoppen en dat deed het ook tot twee keer toequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Macaroni was ik ook al achter ja![]()
Maar ik moet na 19u 's avonds gewoon niets meer eten, dan heb ik eigenlijk nergens meer last van. Ik kan me voorstellen dat het minder grappig wordt als je de hele dag door alles eruit gooit.
Maar het is het enige waar ik last van hebquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Tinuviel het volgende:
Hoe komt het eigenlijk, dat wij altijd op dit onderwerp terugkomen. Zijn er geen leukere, spannendere zwangerschapskwaaltjes![]()
Ik weet niet of je dat onder zwangerschapskwaaltjes zou noemen. Maar hoeft van mij ook niet per sequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef Troel het volgende:
Zin in seks hebben bijvoorbeeld? Heb je dat liever? Maar dan ben ik weg uit het topic hoor, al die vieze praatjes
Oh nou ja vooruit dan maar. Ben nu toch klaar met mijn ijsjequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar het is het enige waar ik last van heb
Bedankt voor de vraag Ophelia: Ja ben sinds 12 aprill weer thuis, laatste opname in het ziekenhuis was gelukkig maar 2 nachtjes en 1,5 dag. Ja IARL is heel liefquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je? Alweer thuis toch? (ik zag iarl laatst iig iets over thee en wakker maken posten)
Troeta, wat balen, dat je nu nog last hebt van het rennen. Hopelijk gaan de steken gauw over!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef Troeta het volgende:
Klinkt goed Tinuviel, lekker kopje thee in bed.
Ik ging vandaag rennen![]()
Steken in m''n buik en nu nog elke keer als ik op sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we gaan even kijken wat de mogelijkheden hier in de buurt zijn..
Die heeft uitgeslapen vandaag...quote:Op zondag 22 april 2012 12:54 schreef PureEvil het volgende:
mogguh dames!
Waar is Roosje???
Zoe, fijn dat je je weer wat beter voelt!
Nee er was niks speciaals mee, toen ik ze bestelde wisten we zelf het geslacht nog nietquote:Op zondag 22 april 2012 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Frups, leuk! Was er nog iets speciaals met die bovenste cupcake? Vraagteken gevuld met blauwe crème ofzo? Of vertelden jullie het tijdens het eten van de cupcakes?
Oh ja, dan wordt het lastig vullen inderdaadquote:Op zondag 22 april 2012 15:14 schreef Frups het volgende:
[..]
Nee er was niks speciaals mee, toen ik ze bestelde wisten we zelf het geslacht nog niet
We hebben het verteld toen iedereen zijn cupcake (op)had.
Spannend!!quote:Op zondag 22 april 2012 15:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja, dan wordt het lastig vullen inderdaadLeuk idee voor mijn schoonzusje, die krijgt over een week te horen wat ze krijgt
Dat denk ik ook hoor, zolang het een baby is is het goedquote:Op zondag 22 april 2012 16:06 schreef OooLizaooO het volgende:
Ze went er wel aan, ten laatste als 't baby'tje er echt is, dan maakt 't haar waarschijnlijk allemaal niet meer uit.
Die kant werkt erg goedquote:Op zondag 22 april 2012 16:16 schreef OooLizaooO het volgende:
Mijn geheugen is behoorlijk slecht, maar àls 't toch wat werkt, is 't voornamelijk de visuele kant ervan.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef Enfermera het volgende:
Zoe: ja kan ik me voorstellen zegTof hoor. Komen er nog foto's in het kinderkamertopic?
![]()
Erg leuk kamertje zoë!quote:
Ja inderdaad, rust nog maar lekker nu. Fijn ook dat je morgen thuis bent en het dan ook nog wat rustig aan kan doen (hoop ikquote:Op zondag 22 april 2012 17:49 schreef Marjolijntje het volgende:
Weekend was finn, maar wel heel erg vermoeiend. Ik word echt gammelBrigitte Kaandorp was geweldig. Wel veel harde buiken tijdens het lopen etc. Dus nu niks meer doen en met mn benen omhoog
Dat is bij mij gelukkig ook echt ver weg! Ik had het er toevallig gister over met een vriendinnetje maar bepaalde dingen kan ik me echt niet meer voor de geest halen, helemaal foetsie!quote:Op zondag 22 april 2012 16:19 schreef OooLizaooO het volgende:
Gelukkig is het deeltje dat mijn vorige bevalling moest onthouden al goed aangetast
Ja!quote:Op zondag 22 april 2012 17:47 schreef OooLizaooO het volgende:
Zoë da's inderdaad een zeer mooi kamertje! Jij bent er helemaal klaar voor, laat ze maar komen die kleine meid van jou!
Nee hoor, klopt wel, ik blijk best vruchtbaar te zijnquote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Inca welkom!![]()
Volgens mij is het bij jou ook aardig snel gegaan of niet? Anders haal ik je misschien door de war met een andere user
Ttsssskkk HCG moeten we gooien naar Trix, collectief, met z'n alluh!!quote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef Regenboogjes het volgende:
Hey Trix!![]()
![]()
* Regenboogjes strooit bloemetjes naar Trix.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef Regenboogjes het volgende:
Hey Trix!![]()
![]()
* Regenboogjes strooit bloemetjes naar Trix.
Fijnquote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee hoor, klopt wel, ik blijk best vruchtbaar te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |