Wij weten het antwoord ook niet. Moge God hun vergeven voor hun onwetendheid.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:32 schreef jeurse04 het volgende:
Die eeuwige curlers enzo, snappen ze dan niet dat je elk lichaamsdeel moet trainen? En dat 200 crunches elke dag geen zin heb? Weten ze niet beter of willen ze dan gewoon niet beter weten?
Het was algemeen bekend dat hij geen natural was. Dat neemt niet weg dat hij een inspiratie bron is geweest voor velen vanwege zijn levenstijl.quote:Die man moest wel uber genen hebben om zo een fysiek te bereiken, ofniet? En hij zat aan de anabolen als ik het niet verkeerd heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.84kg @ 1m73 and bulkingIk weet het, dat dere armlets and traplets
Ben sinds een paar weken aan het curlen en shruggen geslagen in de hoop dat ze daar wel op reageren, want met standaard SS krijg ik er dus echt geen vaart in. Genetisch zwaar fucked op dat gebied helaas.
Mijn lats daarentegen willen wel. Rug groeit als kool
[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 20-04-2012 16:52:31 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Nasoquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Check deze gast dan lol:
Hoe hij was:
[ afbeelding ]
Hoe hij nu is:
[ afbeelding ]
Facebook: https://www.facebook.com/Nasthetics
Thanks, ik vraag me af wat het verste is dat je kan gaan met natural.. Het liefst zou ik een fysiek als Zyzz krijgen.. maar aangezien hij superieure genen gehad moet hebben, plus dat hij geen natural was, lijkt me dit zeer onrealistisch. Dus wat is het maximaal haalbare als natural?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wij weten het antwoord ook niet. Moge God hun vergeven voor hun onwetendheid.
[..]
Het was algemeen bekend dat hij geen natural was. Dat neemt niet weg dat hij een inspiratie bron is geweest voor velen vanwege zijn levenstijl.
Thanks brah, wat zijn jouw bodystats nu?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef bascross het volgende:
Zeer goed bezig Panzermuis, verdient respect.
Nou, het is dus een still uit een filmpje en als je hetquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Panzer![]()
En joh, die eerste pic valt toch nog wel mee? Heb pics van je gezien waar je xylofoon op je ribbenkast kon spelen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:44 schreef star_gazer het volgende:
Nice, hoe gaat het dan met je traps nu je die shrugs doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.84kg @ 1m73 and bulkingIk weet het, dat dere armlets and traplets
Ben sinds een paar weken aan het curlen en shruggen geslagen in de hoop dat ze daar wel op reageren, want met standaard SS krijg ik er dus echt geen vaart in.
Mijn lats daarentegen willen wel. Rug groeit als koolEn je hebt echt een totaal andere bouw dan ik haha, hoeveel woog je voor je begon met trainen?
Ik heb wel het idee dat de traps iets omhoog komen, maar dat kan wishful thinking zijn... Ik doe mijn barbell shrugs op mijn deadlift dag. Ik heb ergens gelezen dat je traps met 10-15 reps moet trainen omdat het een endurance muscle is?quote:[b]Op vrijdag 20 april 2012 16:52 schreef
Nice, hoe gaat het dan met je traps nu je die shrugs doet?En je hebt echt een totaal andere bouw dan ik haha, hoeveel woog je voor je begon met trainen?
1.97m 109kg 15%. No pics though.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks brah, wat zijn jouw bodystats nu?
hnnnnnggggggquote:
Je doet het nu twee maanden ofzo toch? Dan zou je het wel kunnen merken ja, meten is weten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat de traps iets omhoog komen, maar dat kan wishful thinking zijn... Ik doe mijn barbell shrugs op mijn deadlift dag. Ik heb ergens gelezen dat je traps met 10-15 reps moet trainen omdat het een endurance muscle is?
Tja, qua bouw ben ik meer meso/endo en jij ecto
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga binnenkort ook eens wat foto's bij elkaar plakken met stats erbij. Heb al weer een paar mooie verzameld.
20 januari 2011, trainde ongeveer een maand in een fitnesscentrum, < 60 kg. 'ik eet alles maar ik kom niet aan'-mode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april 2012, 78 - 80 kg.Goeie traps man, ziet er goed uit. Je bent op z'n beurt weer een inspiratie voor de ecto's hier in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb geen recente benenpics, maar ze staan er prima bij.
Slowly getting there, Zyzz bedankt voor de inspiratie.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zou haar niet mn bed uit schoppen maar die mannenarmen vind ik beetje vies
+1quote:Op donderdag 19 april 2012 07:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij ben je overtraind; zo'n deprimerende houding tov een getrainde chick is echt niet gezond. Mannenarmen... *hier stond een janksmiley als ik de code ervan wist*
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ben geen 25kg gegroeid door niks te eten 's ochtends.
Dat werkt gewoon niet voor iedereen.
Echt serieus als ik dat doe ga ik voor 9:00 van m'n graad, staan m'n spieren helemaal leeg, en kom ik nooit aan m'n 4000kcal per dag. Dat gaat er dan gewoon fysiek niet in. Ja 3 big mac menu's misschien wel, maar schoone calorien passen gewoon niet als ik niet elke 2 uur eet.
Zeer herkenbaar. Ik snap ook niet hoe mensen 's ochtends kunnen trainen of hardlopen zonder eerst ontbeten te hebben.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Eigen brood bakken. Sneeen zijn 2x zwaarder dan bakkers brood, je kan er alles in stoppen wat je wilt, en dan gewoon 200gram kipfile en een beetje kaas over 8 boterhammen heen verdelen.
Works for me.
Maar idd. zo'n havermout/melk mixje is ook wel een goeie eigenlijk.![]()
Soms zit ik met hamsterwangen te eten, en duurt het een kwartier voor ik weer 2 boterhamen binnen heb. En aan het eind van de dag heb je een opgezette buik van hier tot Tokio als het tegen zit![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:44 schreef star_gazer het volgende:
Tip voor de volgende keer als je een foto via de spiegel wilt maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.84kg @ 1m73 and bulkingIk weet het, dat dere armlets and traplets
Ben sinds een paar weken aan het curlen en shruggen geslagen in de hoop dat ze daar wel op reageren, want met standaard SS krijg ik er dus echt geen vaart in. Genetisch zwaar fucked op dat gebied helaas.
Mijn lats daarentegen willen wel. Rug groeit als koolHet is me nog steeds niet duidelijk waarom ik dit zou moeten willen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:43 schreef Autobandje het volgende:
Iedereen die denkt dat ie plat gaat als ie zou IFen: je lichaam maakt het hongerhormoon ghreline aan in anticipatie op eten. Als je altijd ontbijt dat moet je daardoor ook haast eten, maar als je weekje aan de IF zit dan past je lichaam zich aan en heb je echt 0 problemen met honger (gaat echt makkelijk).Hoe maak je een pantalon groter bij de bovenbenen?quote:quote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef Weissman het volgende:
Is al eerder gepost, maar elke vrouw/meid/female zou dit verplicht moeten zien.Helemaal mee eens. De uitvoering is erg goed (voor zover ik het kan beoordelen). En ze ziet er zelf ook goed uitquote:. Zo'n vrouw ziet er toch 100x beter uit dan die futloze, tengere cardiovrouwen die urenlang al Viva-lezend op de crosstrainer staan?
Jay Cutler komt ook van de boederij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:09 schreef fathank het volgende:
de grote jongens in de nfl juicen echt niet. die komen allemaal van de boerderijNiks mis met een Full Body schema om mee te beginnen. Maar dan wel de juiste oefeningen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:25 schreef seto het volgende:
In het begin had ik ook zo'n schema, 4x10 alles en benen + rug op dezelfde dag etc.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:06 schreef Snakey het volgende:
Hopsakee, vanmorgen van 80 kilo benchpress naar (4x) 90 kilo gegaan.![]()
quote:Er was niemand om me even te helpen, ik denk dat ik er minstens 10 minuten over heb gedaan om mezelf er mentaal klaar voor te krijgen. Ik moest eerst alle doem scenario uit mijn hoofd krijgen zoals glippende barbells, geen gebit meer, gebroken schedels enzo. De ergste was ¨zou deze kutmuziek de laatste muziek zijn die ik hoor? Dat zou echt sad zijn.¨![]()
Dramaqueen.
+ Flys (dumbbells/cable)quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Incline
Decline
Dumbbels los
En gewoon daarna niet janken maar 85 kg duwen. Al is het maar 3 of 4 keer.Eens!quote:Op vrijdag 20 april 2012 13:30 schreef RaymondK het volgende:
amen.
+ een spotter, die je die laatste rep die je eigenlijk niet kan, maar daardoor toch probeerd, ff een tijdje tegen "een muur" laat drukken.+1quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef bascross het volgende:
Zeer goed bezig Panzermuis, verdient respect.
Zyzz onzin noemenquote:
Zouden ze dat ook gedaan hebben als ze wisten dat hij een juice spuitende penislikker was?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Zyzz onzin noemenDe helft van de mensen die ik ken die bodybuilden hadden het niet eens gedaan als hij niet bestond, daarom
(en omdat hij sowieso god is)
Dat laatste is pertinent onwaar. Derhalve verworpen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook gedaan hebben als ze wisten dat hij een juice spuitende penislikker was?
Dan spoor je toch echt niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef Warsaw het volgende:
Zyzz demotiveert me juist, wat een flapdrol
Mm oke dan verschillen we daarin, om het goed te maken heb ik hier nog een geil plaatje voor jequote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga binnenkort ook eens wat foto's bij elkaar plakken met stats erbij. Heb al weer een paar mooie verzameld.
20 januari 2011, trainde ongeveer een maand in een fitnesscentrum, < 60 kg. 'ik eet alles maar ik kom niet aan'-mode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april 2012, 78 - 80 kg.Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us posted on your progress etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb geen recente benenpics, maar ze staan er prima bij.
Slowly getting there, Zyzz bedankt voor de inspiratie.
Maar zonder grappeng, echt respect. Ik kom van een soortgelijk fysiek (65kg bij 1.91) en ben sinds eind 2011 ook serieus bezig en al ruim 10 kg erbij.
Stats tot nu met SS:
SQ 90
DL 110
BP 65
OHP 40
BOR 60
Wat zijn de jouwe Panzer? Dan weet ik ongeveer wat m'n komende doelen zijn.
Soukidan op je oogbal.
Dat zegt ws meer over je vrienden dan over Zyzzquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Zyzz onzin noemenDe helft van de mensen die ik ken die bodybuilden hadden het niet eens gedaan als hij niet bestond, daarom
(en omdat hij sowieso god is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |