Irritant figuur zegquote:Op woensdag 18 april 2012 20:06 schreef OProg het volgende:
Willem van Kooten zit echt als een oude vent te lullen. Van die halve niet kloppende feiten en losse flodders.
Ik zeg: doen!quote:
Mooie kerel.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:06 schreef OProg het volgende:
Willem van Kooten zit echt als een oude vent te lullen. Van die halve niet kloppende feiten en losse flodders.
Pas een jaar ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wordt automatisch opgehoogd bij openen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:07 schreef Bastiefcg het volgende:
Ga lekker in een kroeg door elkaar heen tetteren, maar niet op mijn tv. En nu plaatsmaken voor voetbal graag.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:07 schreef tong80 het volgende:
Bananarama. Dat dat lekkere wijf met de creep van the Eurythmics trouwde
Met zijn miljoenen zal ie wel balen van je kritiek.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:06 schreef OProg het volgende:
ja.. daarom komt nico even een muzieklesje geven..quote:Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef Evertjan het volgende:
ik dacht dat DWDD een jongeren programma was?
Voor oudere jongeren. Zoals Robbie.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef Evertjan het volgende:
babyboom ons kent ons clubje, feestje waar de kijker niet voor is uitgenodigd enz.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef Evertjan het volgende:
Zeg ik dat ?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:06 schreef DrDentz het volgende:
De SS Mariska Veres, wat een ramp was dat
Zover wil ik nog niet gaan, maar ik snap je punt.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:09 schreef Jivis het volgende:
Ik begin nu zelfs te verlangen naar Jack van Gelder.
Moi ?quote:
Dat weet ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met zijn miljoenen zal ie wel balen van je kritiek.
De enige die miljoenen verdiende aan Sport7.
Oh, niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:12 schreef alors het volgende:
zelfs geen Lucky om de pijn te verzachten
Om ons een lekker potje te ergerenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:14 schreef claus_johann het volgende:
Ik snap niet waarom jullie dit programma kijken
leedvermaak, vooral onderling leedvermaakquote:Op woensdag 18 april 2012 20:14 schreef claus_johann het volgende:
Zelfkastijding.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:14 schreef claus_johann het volgende:
Spelbrekerquote:Op woensdag 18 april 2012 20:22 schreef Strani het volgende:
Om de zuurgraad hier wat te verlagen: Mooi lied van The Band en mooie ode van Nico.
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 18 april 2012 20:22 schreef Strani het volgende:
Om de zuurgraad hier wat te verlagen: Mooi lied van The Band en mooie ode van Nico.
Yup, zappen.quote:
Blijft een prachtnummerquote:
Lekker rebels hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:22 schreef Strani het volgende:
Deze is zeker fijn. Staat ook bij mijn favorieten op Spotifyquote:
Die is mooi ja..ik ga zaterdag kijken!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Deze is zeker fijn. Staat ook bij mijn favorieten op Spotify
quote:Te gast in de uitzending van woensdag 19 april zijn: Maartje van Weegen, Roel Louwhoff, Britt Dekker, Ymke Wieringa. Muziek is er van The Sugarettes en van het Nederlands Kamerkoor en tafelheer is Koos Postema.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:06 schreef Karina het volgende:
Godsamme weer die Britt, wat moet ze nou weer?
quote:Hun succes kent letterlijk geen grenzen. Britt Dekker en Ymke Wieringa gingen voor hun nieuwe programma ‘Britt en Ymke en het Mysterie van…’ kriskras de wereld over en maakten kennis met culturen en gewoontes die wel heel erg afwijken van die van hun woonplaatsen Purmerend en Oegstgeest. Ze wisten zelfs de internationale pers te halen. In de eerste aflevering zien we hoe ze de mysterie van de Mayakalender proberen te ontrafelen. Hiervoor reisden ze af naar Mexico. Te gast zijn: Britt Dekker en Ymke Wieringa.
Eerste uitzending is te zien op dinsdag 24 april om 20:30 uur op RTL5.
Ze had WEL die Spuiten- en Slikkenkwis gewonnen, dus over seks weet ze blijkbaar een boel.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:26 schreef Specularium het volgende:
Misschien wil hij vandaag Ymke wel.
Mooi kan ik weer een uurtje extra studeren. Wat een ontzettende kutgasten, met Koos Postema als verschimmelde kers op de taartquote:
quote:Matthijs van Nieuwkerk voorlopig niet naar Nederland 1
De wens van Matthijs van Nieuwkerk om met zijn talkshow De Wereld Draait Door naar Nederland 1 te verhuizen, gaat voorlopig niet in vervulling. Dat zegt Gerard Timmer, tv-baas bij de Publieke Omroep, tegen Volkskrant.nl. Timmer heeft al met Van Nieuwkerk gesproken over een verplaatsing. “DWDD misstaat zeker niet op Nederland 1, en we moeten die gedachte ook zeker niet weggooien, maar het zou buitengewoon onverstandig zijn om op dit moment die stap te zetten.”
DWDD is nu elke werkdag te zien om half acht op Nederland 3, maar Van Nieuwkerk vindt het irritant dat hij soms kortere uitzendingen heeft vanwege het Champions League-voetbal. Bovendien zit hij liever op ‘vlaggenschip’ Nederland 1.
Het verlies van DWDD zou een enorme domper zijn voor Nederland 3, aangezien het – naast het voetbal – de enige tv-hit is van de zender. “Het daar nú weghalen, zou niet heel verstandig zijn. Iedereen die iets van programmering weet, zal denken: wil hij harakiri plegen, of wat wil hij met z’n leven?”
Momenteel zoekt Timmer een vervanger voor DWDD op Nederland 3. “We zijn er in die zin mee bezig dat ik met die bril op kijk naar pilots, of nieuwe formats op de tv-beurs in Cannes. Op het moment dat wij een alternatief hebben, voer je veel makkelijker zo’n gesprek.”
Een verhuizing van Van Nieuwkerk naar de late avond van Nederland 1 ziet Timmer ook niet snel gebeuren. “We hebben voor de komende jaren gewoon een afspraak met Pauw en Witteman. Er is geen sprake van dat zij ermee op zullen houden.”
Toch zou de talkshowhost daar niet misstaan, denkt Timmer. “Maar dat denken wij bij zoveel programma’s. Zaterdagavondamusement zou Matthijs bijvoorbeeld ook heel goed kunnen.“
Wat leuk voor ze. Hebben ze nog steeds niet door dat er zwaar bezuinigd gaat worden bij de NPO? Misschien gaat 2/3 van het budget er wel aan na de Catshuisonderhandelingen.quote:“We zijn er in die zin mee bezig dat ik met die bril op kijk naar pilots, of nieuwe formats op de tv-beurs in Cannes. Op het moment dat wij een alternatief hebben, voer je veel makkelijker zo’n gesprek.”
quote:BAH. DE ALLERERGSTE FOTO TER WERELD
AMSTERDAM (ANP/AFP/Reuters/AP) - In een gezellig aandoende leuke huiselijke Libelle keukensetting met cupcakes, vogelhuisjes, roze strikjes om lege flesjes en fleurige dingen met witte stippen is vanochtend bij de Intratuin te Elst de allerergste foto ter wereld gemaakt. Yvon Jaspers (KRO) poseerde met een hartvormige appeltaart voor de camera van een ANP-fotograaf ter promotie van haar nieuwe servies "Echt Yvon". Disclaimer: opklikken van bovenstaand plaatje kan leiden tot hoofdpijn, oorsuizingen, convulsies en maandenlang erectielfalen. Ervaren internetters, die Ogrish bij het ontbijt kijken, eFukt tijdens lunch en DDS bij de avondpizza, kunnen eventueel nog op deze link (nsfw) klikken of dit plaatje (nsfw) in Dumpert. Of niet. Zelf weten. Het is nieuws. Wij vonden dat u het moest weten.
www.geenstijl.nl/mt/archi(...)erergste_foto_t.html
Ik zie Matthijs niet zo snel een soort Ik Hou van Holland presenteren.quote:Zaterdagavondamusement zou Matthijs bijvoorbeeld ook heel goed kunnen.“
Dat top-2000 programma is ook amusement, en dat doet-ie best aardig.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie Matthijs niet zo snel een soort Ik Hou van Holland presenteren.
Oh dan heb ik nog wel een idee, breng Toppop terugquote:Op donderdag 19 april 2012 19:28 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dat top-2000 programma is ook amusement, en dat doet-ie best aardig.
niets zonder zn autocuequote:Op donderdag 19 april 2012 19:29 schreef Specularium het volgende:
Hoe zou Matthijs zijn als standupper?
Die is op zich redelijk intelligent maar vooral heel vervelend hoe ze zich gedraagt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:49 schreef Tegan het volgende:
Fok was down blijkbaar.
En, wat heeft Ymke allemaal ingestudeerd zeg!!
Matthijs zat weer lekker uit z'n mondje te poepen. Hij denkt daadwerkelijk dat er 4 miljard mensen tegelijkertijd naar de 100 meter finale zit te kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:29 schreef opgebaarde het volgende:
Mathijs met zijn "als er straks 4 miljard mensen naar de 100 meter finale aan het kijken zijn"![]()
Geen idee hoeveel mensen er op deze aardbol wonen?
Dus als je langs de OS zapt, tel je ook al mee als viewer. Want je hebt dan een stukje van de OS gezienquote:According to Nielsen Media Research, 4.7 billion viewers worldwide tuned in to some of the television coverage, one-fifth larger than the 3.9 billion who watched the 2004 Olympic Games in Athens.[35]
Hij is vaste gast dit seizoen bij BNN programma "Doe maar Normaal"quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:34 schreef Specularium het volgende:
Vanavond geen Pieter Derks maar Martijn Koning.
Nu vraag je je misschien af, wie?
Nou, inderdaad.
Why?quote:
Wat is dat een slecht programma.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hij is vaste gast dit seizoen bij BNN programma "Doe maar Normaal"
Wel een grappige gozer
Ieder zijn eigen mening. Ik vind het wel een leuk programma.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dat een slecht programma.
Die met de grote kin toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hij is vaste gast dit seizoen bij BNN programma "Doe maar Normaal"
Wel een grappige gozer
186000 kijkers.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef BobW het volgende:
Hopelijk komt Maxim Hartman ook nog na het daverende succes van gister.
Ja, Ben Affleck zou jaloers wordenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
186000 kijkers.
Mag ook wel na 3 keer adverteren bij DWDD
Neequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef BobW het volgende:
Hopelijk komt Maxim Hartman ook nog na het daverende succes van gister.
ik hoop dat het dat isquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef Elusive het volgende:
Great Mountain Fire... dat klinkt als een nietszeggend indie hipstert bandje
Ik verstond Great Balls of Firequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef Elusive het volgende:
Great Mountain Fire... dat klinkt als een nietszeggend indie hipstert bandje
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zag ik nog wel op CNN net, compilatie optredens in de show van Dick Clark
moet je eerst je piemel binnenstebuiten terug drukkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil een keer goed doorzakken met Claudia
hij heeft toch elke dag een das?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Matthijs met een stropdas! Die niet bij zijn hemd past trouwens.
Mehehe inderdaad ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze die spammails anders verstuurd?.
Ik moest er wel om lachen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef DrDentz het volgende:
Robert M schijnt dus een hele lieve zachtaardige jongen te zijn
Als man zijnde kan ik het daar mee eens zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Matthijs met een stropdas! Die niet bij zijn hemd past trouwens.
De kleur van dat pak vind ik juist wel weer mooi.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Als man zijnde kan ik het daar mee eens zijn
Paars als pak vind ik zo ook al niet kunnen trouwens
kleur van het pak kan, maar die bloussequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
De kleur van dat pak vind ik juist wel weer mooi.
Ik ben meer van zwart als het om een pak gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
De kleur van dat pak vind ik juist wel weer mooi.
Ik dacht heel ff dat je het over Leo jaaaaaa Beenhakker had.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Ooo ik zie Don Leo op de achtergrond, we gaan genieten van de sound of the south van eind jaren 60, begin 70.
Die wil ik wel weer een keertje op tv zien, ouwe brombeer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik dacht heel ff dat je het over Leo jaaaaaa Beenhakker.
donker grijs kan ook primaquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben meer van zwart als het om een pak gaat.
Nee ik had het over de vaste rots in de branding, keizer koning admiraal Leo Blokhuis, de popprofessor die wanneer hij college geeft de studio voor heel eventjes doet veranderen in een klaslokaaltje en dan zitten we als kijkers allemaal weer even in de schoolbanken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik dacht heel ff dat je het over Leo jaaaaaa Beenhakker.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee ik had het over de vaste rots in de branding, keizer koning admiraal Leo Blokhuis, de popprofessor die wanneer hij college geeft de studio voor heel eventjes doet veranderen in een klaslokaaltje en dan zitten we als kijkers allemaal weer even in de schoolbanken.
Ik ben 42 hequote:
Ik ben nog ouder heurquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben 42 he
Grijs? Nee dank je.
Donkerblauw misschien. Maar liever zwart
Van mij hoeft dit ook niet, hij zit ook elke week wel een keer bij P&W, echt overload dit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:39 schreef Modus het volgende:
Zal wel aan mij liggen hoor maar dit soort geneuzel door een advocaat doet het idee van objectieve rechtspraak bepaald geen goed. Sowieso moeten advocaten zich niet inhoudelijk uitlaten over (al dan niet afgesloten) zaken, anders dan de 'officiële' lezing.
Ik meen dat hij ooit Plato heeft genoemd(????) Maar weet niet meer of dat was omdat het zijn favoriet is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de favoriete platenzaak is van LeoVast een heel oud zaakje ergens in een steegje diep in Amsterdam of zo.
Het is toch ook een leeghoofdige niksnut?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het niet leuk dat mijn prins hier afgeschilderd wordt als een onbenul.
het was nog wel grappig jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef alors het volgende:
ik moet wel lachen om die flauwe woordgrapjes.
bakermatras, bakplaat, badkamer van de democratie
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godverdomme, ben ik hexje aan het quoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:48 schreef Cee het volgende:
Lijkt me echt klote, als je kapper de trein moet halen.
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ideequote:
Uiteindelijk failliet gaan.quote:
Ben ik in de jaren 80 eens een paar keer geweest. Dat was toen echt een goede zaakquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:51 schreef BlueMage het volgende:
Sounds in Venlo was goed maar nu vind ik 't ook niks meer.
quote:
Dat heet service, dat zijn wij nederlanders niet gewendquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Oh zo een winkel waar ze op je af komen rennen "kan ik u helpen".
Ik houd er niet zo van, ik vind het wel fijn als er iemand is die je zelf kunt aanspreken als je iets wilt weten, maar ze hoeven niet op me af te komen als ik binnen kom.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Dat heet service, dat zijn wij nederlanders niet gewend
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar verslikte ik me in mijn coladank je.
Martine Sandifort.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:45 schreef Elusive het volgende:
wie is die vrouw? moet dat maxima voorstellen ?
ik wil alleen service als ik daar om vraagquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Dat heet service, dat zijn wij nederlanders niet gewend
Ha! dat was het volgens mij: Tim Knol stond in Plato meen ik en Leo kwam daar vaak.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de favoriete platenzaak is van LeoVast een heel oud zaakje ergens in een steegje diep in Amsterdam of zo.
OK ik moet bekennen dat ik die niet ken. Ik kwam weleens bij Boudisque, maar eigenlijk alleen voor de horrorvideo's en later dvd's die ze daar ook haddenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Ha! dat was het volgens mij: Tim Knol stond in Plato meen ik en Leo kwam daar vaak.
Fame toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Ha! dat was het volgens mij: Tim Knol stond in Plato meen ik en Leo kwam daar vaak.
Dan zeg je gewoon "nee dank je" en loop je verder.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef Elusive het volgende:
[..]
ik wil alleen service als ik daar om vraag![]()
niks ergers dan zo'n knaapie die vraagt "kan ik u helpen" als je een kledingwinkel binnenloopt
Maar dat staat in het contractquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef Elusive het volgende:
[..]
ik wil alleen service als ik daar om vraag![]()
niks ergers dan zo'n knaapie die vraagt "kan ik u helpen" als je een kledingwinkel binnenloopt
Eh. Heb ik het nu nog niet goed? Fame kan ookquote:
en met iemand praten zonder monitor ertussen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:55 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon "nee dank je" en loop je verder.
Concerto. Of die andere.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
OK ik moet bekennen dat ik die niet ken. Ik kwam weleens bij Boudisque, maar eigenlijk alleen voor de horrorvideo's en later dvd's die ze daar ook haddenEn die winkel in de UTrechtsestraat waar ik even niet op de naam van kan komen.
Rod Stewart x10quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
10 platen voor 10 euro? Wat voor platen zijn dat?
De meeste FOK!kers zijn zo autistisch dat ze op zo'n moment in paniek raken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:55 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon "nee dank je" en loop je verder.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
De meeste FOK!kers zijn zo autistisch dat ze op zo'n moment in paniek raken.
preciesquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]Ik denk wel, ga weg, ik wil zelf kijken.
Lekker betalon voor verouderde muziekdragersquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
Tim Kuik schijnt een harde te krijgen van dit soort items.
Reclame Code Commissie zal wel even kwaad wordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef wdn het volgende:
Dit gaat ze geld kosten want dit is toch reclame !? !?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |