SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Op je burger, op je spareribs, op je tepels, dat spul is heerlijkquote:
vooral op de tepelsquote:Op woensdag 18 april 2012 11:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op je burger, op je spareribs, op je tepels, dat spul is heerlijk
Kan je quickscopen?quote:
En ik jou maar mijn spareribs laten proeven maar mij een beetje vis passen ho maarquote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Dat spul was wel fucking goed. Ik was ook wel blij met mijn mandje en krantje trouwens
ja ik krijg nu dus echt fucking honger door dit gesprekquote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Dat spul was wel fucking goed. Ik was ook wel blij met mijn mandje en krantje trouwens
Ik ook, zo maar weer eens crackers lunchenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja ik krijg nu dus echt fucking honger door dit gesprek
ja maar mijne vind hem nog nietquote:Op woensdag 18 april 2012 12:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had ge mij post gelezen in vorige topik?
Burgerz, wanneer?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
Die burger heb ik zelfs nog vanuit mijn oneindige liefdadigheid geshared met de zwervers en dronkelappen in de nachttrein.
Update net installed, jammer die batterij-fix nog niet in de changelogquote:Op woensdag 18 april 2012 12:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Paar keer doen? Gast zag na 3x proberen pas.
Op 1.08 flitst die baconstrips-gast door beeld, wat is daarmee gebeurd? Omdat ie zegt somene from the past..quote:
Muscle's glasses doet al tijdje niet meer mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op 1.08 flitst die baconstrips-gast door beeld, wat is daarmee gebeurd? Omdat ie zegt somene from the past..
Waarom nietquote:Op woensdag 18 april 2012 12:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Muscle's glasses doet al tijdje niet meer mee.
Als ie niet zo frustrerend moeilijk als Trials HD was is welquote:Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe trails is leuk
Multiplayer alleen nog ff testen. Anyone die hem ook gaat kaufen?
Trials Evolution vond ik een week of 3 geleden nog vrij makkelijk, en denk niet niet dat er veel veranderd isquote:Op woensdag 18 april 2012 13:00 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Als ie niet zo frustrerend moeilijk als Trials HD was is wel
Ik ben duidelijk beter in virtuele massamoord dan virtueel trialbikenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trials Evolution vond ik een week of 3 geleden nog vrij makkelijk, en denk niet niet dat er veel veranderd is
Nja Trials HD was af en toe echt lastigquote:Op woensdag 18 april 2012 13:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk beter in virtuele massamoord dan virtueel trialbiken
Hehe heb je bij het 1ste level al meteen verslagenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de multiplayer
Kan best, ik rag overal gewoon eerst doorheenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hehe heb je bij het 1ste level al meteen verslagen
Dit is iig beter dan bij Trials HD, nu zie je ongeveer waar ze zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 13:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan best, ik rag overal gewoon eerst doorheen
Ja er waren 5 difficulty levels ofzo? Met verschillende tracks, volgens mij zat ik op de laatste van de 4de difficulty vastquote:Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja Trials HD was af en toe echt lastig
Jup, met die gruwelijke irritante berg waar je meteen als eerste overheen moestquote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja er waren 5 difficulty levels ofzo? Met verschillende tracks, volgens mij zat ik op de laatste van de 4de difficulty vast
Precies! je moest echt toveren om over iets heen te komen hahaquote:Op woensdag 18 april 2012 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jup, met die gruwelijke irritante berg waar je meteen als eerste overheen moest
Dat is toch ook het punt vh spelquote:Op woensdag 18 april 2012 13:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan best, ik rag overal gewoon eerst doorheen
En dan? Politie doet er toch niks aanquote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
https://play.google.com/s(...)com.lsdroid.cerberus
App waarmee je een gestolen telefoon kunt tracken en zelfs met de front-camera een foto kunt maken op afstand
Met de MW2 SC-knokploeg erop afquote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan? Politie doet er toch niks aan
heul snel op engels zetten!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is binnen 2 dagen weer weg denk ik
tliciouz mept al die bitches het park uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Met de MW2 SC-knokploeg erop af
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz mept al die bitches het park uit.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz mept al die bitches het park uit.
Waarheidquote:
Weer Barca fan?quote:
oh jaquote:
Prikt hem er wel inquote:
Snap je de hint niet, als er voetbal is moet je zwijgenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Ik word altijd zo kankerchagrijnig als ik een keer mijn ouders bezoek en iedereen zit muisstil voetbal te kijken.
Gebeurt eigenlijk bijna elke keer als ik bij mijn ouders ben. Is het geen Champions League, dan is het wel weer UEFA shit of eredivisie.
En dan kom je in dit topic, en gaat het ook over voetbal.
Ahhh gossiequote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Ik word altijd zo kankerchagrijnig als ik een keer mijn ouders bezoek en iedereen zit muisstil voetbal te kijken.
Gebeurt eigenlijk bijna elke keer als ik bij mijn ouders ben. Is het geen Champions League, dan is het wel weer UEFA shit of eredivisie.
Misschien moet je je erin verdienen, en kan je gezellig mee praten met je ouders en in dit topic... hoef je niet meer forever alone chagrijnig te doenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Heb ik dat dan?!quote:
Ik forever alone chagrijnig?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien moet je je erin verdienen, en kan je gezellig mee praten met je ouders en in dit topic... hoef je niet meer forever alone chagrijnig te doen
Denk eerder dat het constante gezeik erover nogal jammer isquote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik forever alone chagrijnig?
Laat me niet lachen, ik maak muziek en drink graag een biertje met mijn medemens. Misschien word jij dáár wel chagrijnig van. Dat mag. Ik vind het mooi hoe voetbalfans hun hobby verdedigen, al worden niet-liefhebbers nogal snel voor losers uitgemaakt, dat is dan wel weer jammer.
Was gewoon een grapje hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik forever alone chagrijnig?
Laat me niet lachen, ik maak muziek en drink graag een biertje met mijn medemens. Misschien word jij dáár wel chagrijnig van. Dat mag. Ik vind het mooi hoe voetbalfans hun hobby verdedigen, al worden niet-liefhebbers nogal snel voor losers uitgemaakt, dat is dan wel weer jammer.
Wielrennen. Tja daar is de hele sport wel verneukt, door epo en die onzin. En alleen Tour de France is wel leukquote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje hoor![]()
Ik snap het wel, ik heb hetzelfde met schaatsen en wielrennen.
Voetbalnrstquote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk eerder dat het constante gezeik erover nogal jammer is
Dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje hoor![]()
Ik snap het wel, ik heb hetzelfde met schaatsen en wielrennen.
Kneus, kun jij dit ff vertalen ?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Voetbalnrst
Duitsernsportst
Sheise
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef badboynova het volgende:
Drogba wordt mede mogelijk gemaakt door De Lotto; hij kan zomaar vallen
On it.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef KoningStoma het volgende:
Michhas, maurice en de boys,
[PS3 & X360 - Battlefield 3] #39 Killed by Admin.
Hater, ga je gif beker leeg drinkenquote:
Terechte klachtquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Je bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?
[..]
[..]
quote:
Dat is dan City aarsquote:
Zit weer diep hequote:Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Chelsea was eerder, City is atm nog erger.
net zo als bij toivonn XDquote:
Al dat gejank als er over voetbalgepraat wordt gejanktquote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef SoldMayor het volgende:
Altijd dat gejank hier als er over voetbal wordt gepraat.
Gisteren bij je vriendin zat ik ook diep.quote:
Dakke playbackquote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef Kutstudent het volgende:
Staande ovatie voor deze grap graag.![]()
Jij weet niet eens hoe je het broekje in moet gekquote:Op woensdag 18 april 2012 23:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gisteren bij je vriendin zat ik ook diep.
Nu pas op 9gag ofzo? want die was er al toen kinect net uit kwamquote:Op donderdag 19 april 2012 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Een ander perspectief van kinect.![]()
Ik doe niet aan 9gag. Werd in een ander topic gepost.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu pas op 9gag ofzo? want die was er al toen kinect net uit kwam
Goedzo, 9gag is voor mensen die genoodzaakt zijn een volwassenen luier te dragen.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 9gag. Werd in een ander topic gepost.
Was de vraag ook nietquote:Op donderdag 19 april 2012 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 9gag. Werd in een ander topic gepost.
Ja of niet, aangezien je niet aan 9gag doetquote:Op donderdag 19 april 2012 00:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar het beantwoord je vraag wel.
En ondertussen al 5 posts maken met plaatjes van een trieste sitequote:Op donderdag 19 april 2012 00:47 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dit voor trieste site
Ik zit niet in andere topics.....quote:Op donderdag 19 april 2012 02:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal hem maar ff posten, voordat doop het doet
(PAINT) Ola Toivonen PSV
Je baard is, harig.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
True that.
Daarnaast ben je ook de tederste minnaar die ik ooit heb gehad
quote:Op donderdag 19 april 2012 08:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat is geen antwoord
naam
toenaam
Bsn
adres
http://www.welkedagishetvandaag.nl/quote:Op donderdag 19 april 2012 08:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij.
De enige echte alle 40 op een rij.
Op deze dag!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.welkedagishetvandaag.nl/
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
en de joodse opstand in de ghettoquote:Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op deze dag!
1943 - Albert Hofmann ontdekt het hallucinogene effect van LSD.
Kapitein Obvieus.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pingquote:Op donderdag 19 april 2012 08:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat is geen antwoord
naam
toenaam
Bsn
adres
En die keer dát ik hier weer eens een kijkje neem gaat het over voetbal.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
En die keer dát ik hier weer eens een kijkje neem gaat het over voetbal.
Waar was jij eigenlijk de afgelopen meets?
Voetbalquote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
En als je bij je ouders bent gaat het ook al over voetbalquote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ga vissen vangen man.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gheghe, pak ze Frankquote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:58 schreef SoldMayor het volgende:
Gelukkig is het bijna EK.
Dus voetbal voetbal voetbal voetbal en voetbal.
Maar dan is het natuurlijk wel in eens allemaal goed.
Want waarschijnlijk zit iedereen dan in de kroeg het voetbal te volgen.
Maar ohweee als er nu iets over voetbal wordt gezegd.![]()
Beetje triest enzo.
quote:
Ja, Stoma niet nee..basement jaxx alles.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Punt heeft Sold wel, ja oke Stoma zal met het EK ofzo niet in de kroeg hangen.
Michhas een kneus vindenquote:Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Mich... eerst was je nog oke.
Maar je bent echt een kneus geworden.
Jammer.
Nationalismequote:Op donderdag 19 april 2012 13:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, Stoma niet nee..basement jaxx alles.
Het is allemaal zo simpelquote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar word hier dan gebekvecht over welke club het beste is? We weten toch allemaal wel dat Ajax dit jaar dat is. Verder boeie wat er gepost word als je geen zin hebt om iets over voetbal te lezen dan lees je daar maar lekker overheen net alsof het mij wat boeit wie er deze week allemaal op zijn motor heeft gereden maar daar hoor je de voetbalfans ook niet over.
Of niet zeg, lees en reageer gewoon waar je op wil reageren en laat andere ook chill met elkaar posten. Het is maar een topic niet iets wat je dag maakt of breekt als er andere dingen worden gepost.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:34 schreef Pixell het volgende:
Ik was even in de waan dat ik in het nagellak SC zat, wat een drama, jullie lijken wel een soort wijven..en niet het lekkere soort!
Het gaat erom dat motorfans niet contstant aan het zeuren zijn over wie de betere motorrijder is. Als hier nou zo nu en dan voor bij zou komen dat een bepaalde westrijd mooi is gespeeld en dat de spelers goed hun best hebben gedaan. Dan vind ik dat helemaal mooi.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar word hier dan gebekvecht over welke club het beste is? We weten toch allemaal wel dat Ajax dat is. Verder boeie wat er gepost word als je geen zin hebt om iets over voetbal te lezen dan lees je daar maar lekker overheen net alsof het mij wat boeit wie er deze week allemaal op zijn motor heeft gereden maar daar hoor je de voetbalfans ook niet over.
De top van het voetbal zijn de landenteams? Dat is jou mening misschien. Maar sommige spelers zullen nooit iets bereiken met hun land, maar met hun club juist welquote:Op donderdag 19 april 2012 13:26 schreef Rossdale het volgende:
Ach het is vrij simpel en zelfs voor voetbalgroupies wellicht wel te begrijpen. Er is een verschil tussen een EK/WK kijken en elke week als een mongool met anderen bekvechten welke club er beter is. Clubjes die op nationaal niveau spelen, clubjes die aan een beker meedoen, clubjes in het buitenland etc.
De top van het voetbal zijn de landenteams en dan de EK's en WK's. Als mensen niets met de sport hebben, is het eerste wat ze zullen volgen zoiets zijn. Volledig logisch.
geblaat geknipt
Klopt ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Jammer.
Bullshit, clubs kopen spelers en de mensen die lid zijn van een club rouleren. Landenteams moeten het doen met de spelers die ze hebben.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De top van het voetbal zijn de landenteams? Dat is jou mening misschien. Maar sommige spelers zullen nooit iets bereiken met hun land, maar met hun club juist wel
Ga je volgende week mee vissen bij die ene sloot in Helvoirt? Daar schijnen flinke joekels te zwemmen. Ohja, en vergeet je poncho deze keer niet haha.quote:
Ben je bij je ouders ook zo tekeer gegaan? Of heb je daar rustig je thee opgedronken en je koekje netjes opgegetenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Het gaat erom dat motorfans niet contstant aan het zeuren zijn over wie de betere motorrijder is. Als hier nou zo nu en dan voor bij zou komen dat een bepaalde westrijd mooi is gespeeld en dat de spelers goed hun best hebben gedaan. Dan vind ik dat helemaal mooi.
Als er bij elke wedstrijd weer gezeken moet worden dat die en die triest is, en die is kut, en dat is een mongool, en hij is goed blablablaa. En daar wordt dan weer op ingegaan door mensen die er niet mee eens zijn. Waardoor een zeurfestijn het gevolg is.
Dan heb ik alle recht om chagrijnig te zijn en er wat van te zeggen, mijns inziens.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ga je volgende week mee vissen bij die ene sloot in Helvoirt? Daar schijnen flinke joekels te zwemmen. Ohja, en vergeet je poncho deze keer niet haha.
Je zei ja is goed, niet snel een ninja edit uitvoeren hequote:
Juist, en daarom is het dus niet de top. Een land kan misschien 2 grote voetballers hebben, als de rest het niveau heeft van een loodgieter, kom je er nooitquote:Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bullshit, clubs kopen spelers en de mensen die lid zijn van een club rouleren. Landenteams moeten het doen met de spelers die ze hebben.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je zei ja is goed, niet snel een ninja edit uitvoeren he
Je hoort mij nergens zeggen dat ik een probleem heb met voetbal?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of niet zeg, lees en reageer gewoon waar je op wil reageren en laat andere ook chill met elkaar posten. Het is maar een topic niet iets wat je dag maakt of breekt als er andere dingen worden gepost.
Jij neemt het echt allemaal iets te serieus kerel. Als het je niet interesseert dan hoef je je er toch ook niet zo druk om te maken?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Het gaat erom dat motorfans niet contstant aan het zeuren zijn over wie de betere motorrijder is. Als hier nou zo nu en dan voor bij zou komen dat een bepaalde westrijd mooi is gespeeld en dat de spelers goed hun best hebben gedaan. Dan vind ik dat helemaal mooi.
Als er bij elke wedstrijd weer gezeken moet worden dat die en die triest is, en die is kut, en dat is een mongool, en hij is goed blablablaa. En daar wordt dan weer op ingegaan door mensen die er niet mee eens zijn. Waardoor een zeurfestijn het gevolg is.
Dan heb ik alle recht om chagrijnig te zijn en er wat van te zeggen, mijns inziens.
Ja is goed, is toch niet op de man spelen? Jij gaat gewoon van de week gezellig vissenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post, ik bedacht me dat ik helemaal geen zin heb om hier op de man te gaan spelen
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is goed, is toch niet op de man spelen? Jij gaat gewoon van de week gezellig vissen
Ik neem het te serieus?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij neemt het echt allemaal iets te serieus kerel. Als het je niet interesseert dan hoef je je er toch ook niet zo druk om te maken?
Ja als jij je zo druk maakt om wat een aantal mensen posten neem je het te serieus ja. Maarja vooral lekker met een EK/WK/CL finale het hardst juichen. Laat iedereen gewoon posten wat hij wil joh.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik neem het te serieus?
Jullie nemen voetbal te serieus.
Hou maar op. Een rationele discussie aangaan met voetbalgekkies is hetzelfde als een rationele discussie aangaan met religieuze mafkezen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik neem het te serieus?
Jullie nemen voetbal te serieus.
Ik maak me druk om de verziekte sfeer in dit ooit zo mooie topic.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als jij je zo druk maakt om wat een aantal mensen posten neem je het te serieus ja. Maarja vooral lekker met een EK/WK/CL finale het hardst juichen. Laat iedereen gewoon posten wat hij wil joh.
Deze man heeft gelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hou maar op. Een rationele discussie aangaan met voetbalgekkies is hetzelfde als een rationele discussie aangaan met religieuze mafkezen.
Dit dus, maar dan is het ineens allemaal goedquote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als jij je zo druk maakt om wat een aantal mensen posten neem je het te serieus ja. Maarja vooral lekker met een EK/WK/CL finale het hardst juichen. Laat iedereen gewoon posten wat hij wil joh.
Daar merk je ook zoveel van?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik maak me druk om de verziekte sfeer in dit ooit zo mooie topic.
Maar goed,
Verziekte sfeer gast als het je niet aanstaat ga je toch lekker naar een ander topic?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Maar goed,
[..]
Deze man heeft gelijk.
Jammer man :S Maar ok volgende keer dan. We hebben al een route uitgestippeld en willen vooral even testen of het rijden in de groep een beetje werkt, de porto's uittesten en shitquote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef Bozz187 het volgende:
Rossdale
ik ga trouwens niet redden om met jou en dom mee te rijden, bocht van me uitlaat is naar de kut en vanaaf gaat ie naar de garage
btw dit weekend is ook de lenterit van motorforum, zijn ca. 90 man.
je kan je nog opgeven voor de rit
Jij snapt het helemaalquote:Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hoort mij nergens zeggen dat ik een probleem heb met voetbal?
Ik vind het ook leuk als Twente wint en hoop nog steeds dat ajakkes onderuit gaat..maar daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat sommige mensen hier het hele topic veranderen in een "lekker op elkaar kankeren topic", want jullie discussies gaan op een gegeven moment niet meer over voetbal, maar alleen over het aanvallen van elkaar persoonlijk. Het is redelijk triest hoe een stel 20+ers elkaar hier soms behandeld en dat op het internet.
Maar ik zal als noob vh topic het misschien niet begrijpen, dus ik zal het hier verder bij laten
Jong steek ene voetbal in je reetquote:Op donderdag 19 april 2012 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie menen toch niet serieus dat iedereen die shit altijd meent he?
BTCC, WTCC, maar vooral de JGTCquote:Op donderdag 19 april 2012 13:26 schreef Rossdale het volgende:
Kijk laat ik het vergelijken met autosport. Ik ben een groot fan van Formule 1, de top van de autosport. Ik volg het elke twee weken en dat vind ik erg leuk. Er zijn echter heel veel soorten autosport, GP2, DTM, Indycars, NASCAR etc.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar word hier dan gebekvecht over welke club het beste is? We weten toch allemaal wel dat Ajax dat is.
Ik ook niet, maar als supporter van AGOVV valt er ook weinig te vieren op dit momentquote:Op donderdag 19 april 2012 13:41 schreef Michhas het volgende:
Ik ga me hier ook verder niet in mengen.
U meneer, bent een waardevolle toevoeging van dit prachtig topicquote:Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hoort mij nergens zeggen dat ik een probleem heb met voetbal?
Ik vind het ook leuk als Twente wint en hoop nog steeds dat ajakkes onderuit gaat..maar daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat sommige mensen hier het hele topic veranderen in een "lekker op elkaar kankeren topic", want jullie discussies gaan op een gegeven moment niet meer over voetbal, maar alleen over het aanvallen van elkaar persoonlijk. Het is redelijk triest hoe een stel 20+ers elkaar hier soms behandeld en dat op het internet.
Maar ik zal als noob vh topic het misschien niet begrijpen, dus ik zal het hier verder bij laten
Maar dit is stiekem ook wel weer zo.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij neemt het echt allemaal iets te serieus kerel. Als het je niet interesseert dan hoef je je er toch ook niet zo druk om te maken?
Ik ben er nogquote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef Frankii het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:20 schreef Bozz187 het volgende:
Zoals pierre zou zeggen
"nou! Dit wordt weer een gezellig weekend!"
Dit komt volgens Google het dichtste bijquote:Op donderdag 19 april 2012 14:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jong steek ene voetbal in je reet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door PierreTT op 19-04-2012 14:41:17 ]Half bezopen is weggegooid geld.
he bah! die heeft de hele bil openquote:Op donderdag 19 april 2012 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit komt volgens Google het dichtste bij
[ afbeelding ]
Ah gespoilerd dan voor jou dit dat.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
he bah! die heeft de hele bil open
wat is deze
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah gespoilerd dan voor jou dit dat.
[ afbeelding ]
is niet halal, dus mag niet van mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom spoiler? Dat mag toch wel van fok?
Mmmkay...quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is niet halal, dus mag niet van mij.
en als je iets op mijn overtuigingen aan te merken heb ben je vuile kanker racist
Nee. Stome muslimquote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is niet halal, dus mag niet van mij.
en als je iets op mijn overtuigingen aan te merken heb ben je vuile kanker racist
Oh kanker racistquote:Op donderdag 19 april 2012 14:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
precies mijn gedachte over competitie voetbal
Nee was gewoon een reactie op die achterlijke post die je daarvoor maaktequote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee is discriminatie
of voetbalsupporters is een ras tegenwoordig
Jij bent de oorzaak dus!!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
Ik plaatste gister als eerste iets over voetbal die avond.
Inmiddels zijn we 5 wereldoorlogen verder.
Geweldig
Ga je vanavond ook voetbal kijkenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
Ik plaatste gister als eerste iets over voetbal die avond.
Inmiddels zijn we 5 wereldoorlogen verder.
Geweldig
Amen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar word hier dan gebekvecht over welke club het beste is? We weten toch allemaal wel dat Ajax dat is. Verder boeie wat er gepost word als je geen zin hebt om iets over voetbal te lezen dan lees je daar maar lekker overheen net alsof het mij wat boeit wie er deze week allemaal op zijn motor heeft gereden maar daar hoor je de voetbalfans ook niet over.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef Michhas het volgende:
Die Anders Breivik is ook echt een gestoorde motherfucker
http://www.nu.nl/buitenla(...)anslagen-plegen.html
Daar gaan we weerquote:Videogames
Breivik was een speler van de gewelddadige games World of Warcraft en Call of Duty: Modern Warfare 2. De eerste game zag hij vooral als hobby, het tweede spel speelde hij volgens de politie 10 uur per maand als training voor de aanslag, aldus Noorse media.
Tijdens de jaarwisseling 2010-2011 speelde Breivik Modern Warfare 17 uur achter elkaar. Hij oefende vooral hoe hij aan de politie moest ontkomen. "Ik schatte de kans om er ongeschonden vanaf te komen op minder dan 5 procent." Hij dacht dat de politie hem zou omsingelen na zijn aanslag in het regeringscentrum van Oslo.
Simulator
"Het is een geweldige oorlogssimulator. Je kunt trainen en ervaring opdoen met het gebruik van telescopische vizieren. Dat is het grote voordeel", aldus Breivik over Modern Warfare. Later kocht hij echte wapens en trainde hij bij schietverenigingen. Hij gaf zijn wapens namen uit de Noorse mythologie. Zo kreeg zijn geweer de naam Gungir, naar de magische speer van de god Odin.
In 2006 nam Breivik een jaar vrij om het spel World of Warcraft te spelen. Het was naar eigen zeggen een martelaarscadeau voor hemzelf omdat hij vastbesloten was een zelfmoordactie uit te voeren. "Ik heb daar mijn hele leven over gedroomd, om een sabbatical te nemen om World of Warcraft te spelen. Sommigen willen om de wereld zeilen, anderen nemen een jaar vrij om te golfen, ik nam een jaar om World of Warcraft te spelen."
Inderdaad...quote:
Mja idd een wazige gastquote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad...
Toch wel een sick verhaal man, die kerel is echt helemaal vervreemd van de 'normale' wereld.
Commentaar jonge pas op ik schiet je kapotquote:Op donderdag 19 april 2012 16:20 schreef OmniRocket het volgende:
stelletje potentiële massamoordenaars hier.. al 318 topics lang!
Dat is hoe we rollen op het platteland.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Commentaar jonge pas op ik schiet je kapot
Waar was jij op de meet dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Jammer.
ik moest glimlachenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:20 schreef OmniRocket het volgende:
stelletje potentiële massamoordenaars hier.. al 318 topics lang!
Vissen vangen.quote:
Kom op msn(quote:Op donderdag 19 april 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ssst dadelijk ziet nick hetik moet hem nog dumpen
Voetbal.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga je vanavond ook voetbal kijken?
Mooiste is dat hij een jaar vrij heeft genomen als beloning dat hij martelaar ging worden om non-stop WoW te spelen. Ga dan naar de hoeren en zuip je kapot oid.quote:
En hij heeft veel MW2 gedaan om zich voor te bereiden.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mooiste is dat hij een jaar vrij heeft genomen als beloning dat hij martelaar ging worden om non-stop WoW te spelen. Ga dan naar de hoeren en zuip je kapot oid.
Man, ik ben zo'n getrainde soldaat na al die uren MW2 en BF3. Stuur mij naar afghanistan en single handed beeindig ik daar de oorlog. Ik kan tevens ook tanks, helikopters en vliegtuigen besturen.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En hij heeft veel MW2 gedaan om zich voor te bereiden.
Heel logisch natuurlijk want MW2 is erg realistisch en zo.
Je gaat toch niet zonder je squadquote:Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Man, ik ben zo'n getrainde soldaat na al die uren MW2 en BF3. Stuur mij naar afghanistan en single handed beeindig ik daar de oorlog. Ik kan tevens ook tanks, helikopters en vliegtuigen besturen.
Dikke items maken en zo dikke money verdienen dit dat.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Pixell het volgende:
World of warcraft is ook zeer gewelddadigdraken verslaan enzo
Precies we 360 quikscopen die taliban alles jeweet.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Man, ik ben zo'n getrainde soldaat na al die uren MW2 en BF3. Stuur mij naar afghanistan en single handed beeindig ik daar de oorlog. Ik kan tevens ook tanks, helikopters en vliegtuigen besturen.
hoe the fuck 31 uur en lvl 15?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
dit is ook lelijk eigenlijk, main character : lvl 15, 31 uur . nieuwe character : lvl 21, 2 uur![]()
![]()
Uhm rondlopen en niet meteen alles van de main quest doenquote:
ik had al lvl 14-16 in de eerste dungonquote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm rondlopen en niet meteen alles van de main quest doen
Apart, want daar kwam ik als lvl 5 uit. Tenzij je het over dat 1ste stukje met die draak hebt, ja daar kan je glitchenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik had al lvl 14-16 in de eerste dungon
Another method is to find a non-hostile target and repeatedly sneak-attack it. Some potential targets include:quote:Op donderdag 19 april 2012 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Apart, want daar kwam ik als lvl 5 uit. Tenzij je het over dat 1ste stukje met die draak hebt, ja daar kan je glitchen
Als je zo je games wilt spelen, moet je dat zelf weten. Maar vraag dan niet hoe het komt dat ik na 31 uur lvl 15 benquote:Op donderdag 19 april 2012 18:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Another method is to find a non-hostile target and repeatedly sneak-attack it. Some potential targets include:
Any NPC marked as Essential (unkillable). Examples:
Hadvar or Ralof- Only during the starting quest, Unbound.
Will not become hostile.
meteen lvl 90 sneak halen.
maar met mijn eerste char had ik ook wel hoger dan 15 na 31 uur, en dat was zonder glitchquote:Op donderdag 19 april 2012 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je zo je games wilt spelen, moet je dat zelf weten. Maar vraag dan niet hoe het komt dat ik na 31 uur lvl 15 ben
Ik dacht dat ik erg wasquote:Op donderdag 19 april 2012 18:44 schreef SoldMayor het volgende:
Nelis is level 64 ofzo met +/- 200 uur.![]()
Ik ben blijven hangen op lvl 45.
Moet eigenlijk nog wel ff verder. Moet die brotherhood shit nog doen en dat van thiefs guild. Van die laatste had ik gelezen dat die nogal verneukt zijn?
En dan van te voren zeggen dat ie het allemaal niet begrijptquote:Op donderdag 19 april 2012 18:44 schreef SoldMayor het volgende:
Nelis is level 64 ofzo met +/- 200 uur.![]()
Ik ben blijven hangen op lvl 45.
Moet eigenlijk nog wel ff verder. Moet die brotherhood shit nog doen en dat van thiefs guild. Van die laatste had ik gelezen dat die nogal verneukt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |