SPOILER: kijken op eigen risicoStoma in de kelder
Teun![]()
Pierre![]()
Michhas![]()
Tauch![]()
Stoma![]()
Soldmayor![]()
Pringles![]()
Rossdale
Natte Bob![]()
Betsy![]()
Nicklas![]()
Pringles
Mainframes
Bozz![]()
Parvus![]()
Frankii![]()
Doopstah![]()
dreamzk![]()
Fsmxi
Stef![]()
Tams en incognito Rossdale
Pierre en Rossdale op weg naar werk
SC Meet!!!SPOILER![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
Epic TT
ik hou ervan No HomoWat is die sniper demo dan?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers Natte DoosEpicmealtime![]()
Man man man, wat een drama!Op je burger, op je spareribs, op je tepels, dat spul is heerlijkOp woensdag 18 april 2012 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
Epic TT
ik hou ervan![]()
vooral op de tepelsOp woensdag 18 april 2012 11:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op je burger, op je spareribs, op je tepels, dat spul is heerlijk een demo van het spel sniperOp woensdag 18 april 2012 11:55 schreef dreamzk het volgende:
Wat is die sniper demo dan? No HomoKan je quickscopen?Op woensdag 18 april 2012 11:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
een demo van het spel sniperCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers #MaximumAttackDat spul was wel fucking goed. Ik was ook wel blij met mijn mandje en krantje trouwens![]()
Please sir. When moon? When Mustang?
Man man man, wat een drama!360's alleenOp woensdag 18 april 2012 11:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kan je quickscopen?Half bezopen is weggegooid geld.
En lex breng ff een burger van de florin langs op de reactorweg 47a
bvd Man man man, wat een drama!En ik jou maar mijn spareribs laten proeven maar mij een beetje vis passen ho maarOp woensdag 18 april 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Dat spul was wel fucking goed. Ik was ook wel blij met mijn mandje en krantje trouwens![]()
ja ik krijg nu dus echt fucking honger door dit gesprekOp woensdag 18 april 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Dat spul was wel fucking goed. Ik was ook wel blij met mijn mandje en krantje trouwens Man man man, wat een drama!Ik ook, zo maar weer eens crackers lunchenOp woensdag 18 april 2012 11:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja ik krijg nu dus echt fucking honger door dit gesprek![]()
zonnestraalHad ge mij post gelezen in vorige topik?Op woensdag 18 april 2012 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
Epic TT
ik hou ervanna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ No HomoCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers Hitsige hertjes hengelenDie burger heb ik zelfs nog vanuit mijn oneindige liefdadigheid geshared met de zwervers en dronkelappen in de nachttrein.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
ja maar mijne vind hem nog nietOp woensdag 18 april 2012 12:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had ge mij post gelezen in vorige topik? Man man man, wat een drama!Burgerz, wanneer?Op woensdag 18 april 2012 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
Die burger heb ik zelfs nog vanuit mijn oneindige liefdadigheid geshared met de zwervers en dronkelappen in de nachttrein.Half bezopen is weggegooid geld.
zonnestraalPaar keer doen? Gast zag na 3x proberen pas.Op woensdag 18 april 2012 12:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar mijne vind hem nog nietna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ Diener der burgersUpdate net installed, jammer die batterij-fix nog niet in de changelogOp woensdag 18 april 2012 12:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Paar keer doen? Gast zag na 3x proberen pas.![]()
Man man man, wat een drama!Op 1.08 flitst die baconstrips-gast door beeld, wat is daarmee gebeurd? Omdat ie zegt somene from the past..Op woensdag 18 april 2012 12:07 schreef dreamzk het volgende:
No HomoMuscle's glasses doet al tijdje niet meer mee.Op woensdag 18 april 2012 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op 1.08 flitst die baconstrips-gast door beeld, wat is daarmee gebeurd? Omdat ie zegt somene from the past..Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers Man man man, wat een drama!Waarom nietOp woensdag 18 april 2012 12:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Muscle's glasses doet al tijdje niet meer mee.![]()
Man man man, wat een drama!Hij zit wel nog in Tex Mex Lasagna!Half bezopen is weggegooid geld.
zonnestraalKijk ze dan, eckte fanboys.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Kiss my airs!Nieuwe trails is leuk
Multiplayer alleen nog ff testen. Anyone die hem ook gaat kaufen?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun Groovy!Als ie niet zo frustrerend moeilijk als Trials HD was is welOp woensdag 18 april 2012 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe trails is leuk
Multiplayer alleen nog ff testen. Anyone die hem ook gaat kaufen?![]()
Trials Evolution vond ik een week of 3 geleden nog vrij makkelijk, en denk niet niet dat er veel veranderd isOp woensdag 18 april 2012 13:00 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Als ie niet zo frustrerend moeilijk als Trials HD was is wel![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Groovy!Ik ben duidelijk beter in virtuele massamoord dan virtueel trialbikenOp woensdag 18 april 2012 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trials Evolution vond ik een week of 3 geleden nog vrij makkelijk, en denk niet niet dat er veel veranderd is![]()
Nja Trials HD was af en toe echt lastigOp woensdag 18 april 2012 13:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk beter in virtuele massamoord dan virtueel trialbiken![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Kiss my airs!Ik ben vooral benieuwd naar de multiplayer's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Steam:kneusteun Hehe heb je bij het 1ste level al meteen verslagenOp woensdag 18 april 2012 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de multiplayer![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same #MaximumAttackAwesomeDan moet ik vandaag maar weer eens wat MS points kopen
Heb ik tenminste wat te doen nu ik ziek thuis zit![]()
Kiss my airs!Kan best, ik rag overal gewoon eerst doorheenOp woensdag 18 april 2012 13:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hehe heb je bij het 1ste level al meteen verslagen![]()
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Steam:kneusteun Dit is iig beter dan bij Trials HD, nu zie je ongeveer waar ze zijnOp woensdag 18 april 2012 13:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan best, ik rag overal gewoon eerst doorheen. Heb nu al meteen 3 mensen die tijden hebben neergezet
![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Groovy!Ja er waren 5 difficulty levels ofzo? Met verschillende tracks, volgens mij zat ik op de laatste van de 4de difficulty vastOp woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja Trials HD was af en toe echt lastig![]()
#MaximumAttackJup, met die gruwelijke irritante berg waar je meteen als eerste overheen moestOp woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja er waren 5 difficulty levels ofzo? Met verschillende tracks, volgens mij zat ik op de laatste van de 4de difficulty vast![]()
Groovy!Precies! je moest echt toveren om over iets heen te komen hahaOp woensdag 18 april 2012 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jup, met die gruwelijke irritante berg waar je meteen als eerste overheen moest Natte DoosDat is toch ook het punt vh spelOp woensdag 18 april 2012 13:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan best, ik rag overal gewoon eerst doorheen![]()
Drippin that saaaaauuuuce
Dat is binnen 2 dagen weer weg denk ik![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same https://play.google.com/s(...)com.lsdroid.cerberus
App waarmee je een gestolen telefoon kunt tracken en zelfs met de front-camera een foto kunt maken op afstand![]()
En dan? Politie doet er toch niks aanOp woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
https://play.google.com/s(...)com.lsdroid.cerberus
App waarmee je een gestolen telefoon kunt tracken en zelfs met de front-camera een foto kunt maken op afstandTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Met de MW2 SC-knokploeg erop afOp woensdag 18 april 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan? Politie doet er toch niks aan![]()
Groovy!heul snel op engels zetten!Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is binnen 2 dagen weer weg denk ik tliciouz mept al die bitches het park uit.Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Met de MW2 SC-knokploeg erop af Natte DoosOp woensdag 18 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz mept al die bitches het park uit.![]()
Op woensdag 18 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz mept al die bitches het park uit.![]()
en wat een hoerige kut baan![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same MisantroopWaarom mogen wij niet weten met wie jij speelt? #MaximumAttackHehe awesomeOp woensdag 18 april 2012 17:22 schreef Tauchmeister het volgende:
![]()
Ben jij nieuw of heb ik wat gemist?Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef Cliffy het volgende:
[..]
heul snel op engels zetten!I am the Milkman! My milk is delicious!
Kiss my airs!Trails evolution![]()
Dat inception level![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Steam:kneusteun DreamchaserFC Barcelona.![]()
WaarheidOp woensdag 18 april 2012 20:37 schreef KneusTeun het volgende:
Trails evolution![]()
Dat inception level![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer Barca fan?Op woensdag 18 april 2012 20:38 schreef SoldMayor het volgende:
FC Barcelona.![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same DreamchaserAfellay is terug he.Op woensdag 18 april 2012 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarheid
[..]
Weer Barca fan?![]()
oh jaOp woensdag 18 april 2012 20:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Afellay is terug he.![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same DreamchaserNah, ben nooit voor een Engelse club.Op woensdag 18 april 2012 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oh ja
Behalve Arsenal dan.![]()
DreamchaserDrogba.![]()
![]()
Wat een kneus is dat.![]()
Prikt hem er wel inOp woensdag 18 april 2012 21:25 schreef SoldMayor het volgende:
Drogba.![]()
![]()
Wat een kneus is dat.![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same DreamchaserHelaas wel.![]()
Als of Chelsea een kans maakt in Barcelona.![]()
Kiss my airs!16 schwalbes en 1 goal.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Steam:kneusteun haha, die drogba toch Ik word altijd zo kankerchagrijnig als ik een keer mijn ouders bezoek en iedereen zit muisstil voetbal te kijken.
Gebeurt eigenlijk bijna elke keer als ik bij mijn ouders ben. Is het geen Champions League, dan is het wel weer UEFA shit of eredivisie.
En dan kom je in dit topic, en gaat het ook over voetbal.![]()
I am the Milkman! My milk is delicious!
fok jouwSnap je de hint niet, als er voetbal is moet je zwijgenOp woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Ik word altijd zo kankerchagrijnig als ik een keer mijn ouders bezoek en iedereen zit muisstil voetbal te kijken.
Gebeurt eigenlijk bijna elke keer als ik bij mijn ouders ben. Is het geen Champions League, dan is het wel weer UEFA shit of eredivisie.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER) Ahhh gossieOp woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Ik word altijd zo kankerchagrijnig als ik een keer mijn ouders bezoek en iedereen zit muisstil voetbal te kijken.
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Kiss my airs!Misschien moet je je erin verdienen, en kan je gezellig mee praten met je ouders en in dit topic... hoef je niet meer forever alone chagrijnig te doenOp woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Steam:kneusteun Ik dacht het, jij zei hetOp woensdag 18 april 2012 22:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ahhh gossie![]()
Niks tegen Frankii!Op woensdag 18 april 2012 22:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ahhh gossie Heb ik dat dan?!Op woensdag 18 april 2012 22:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niks tegen Frankii!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Ik forever alone chagrijnig?Op woensdag 18 april 2012 22:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien moet je je erin verdienen, en kan je gezellig mee praten met je ouders en in dit topic... hoef je niet meer forever alone chagrijnig te doen
Laat me niet lachen, ik maak muziek en drink graag een biertje met mijn medemens. Misschien word jij dáár wel chagrijnig van. Dat mag. Ik vind het mooi hoe voetbalfans hun hobby verdedigen, al worden niet-liefhebbers nogal snel voor losers uitgemaakt, dat is dan wel weer jammer.![]()
Denk eerder dat het constante gezeik erover nogal jammer isOp woensdag 18 april 2012 22:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik forever alone chagrijnig?
Laat me niet lachen, ik maak muziek en drink graag een biertje met mijn medemens. Misschien word jij dáár wel chagrijnig van. Dat mag. Ik vind het mooi hoe voetbalfans hun hobby verdedigen, al worden niet-liefhebbers nogal snel voor losers uitgemaakt, dat is dan wel weer jammer.![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Kiss my airs!Was gewoon een grapje hoorOp woensdag 18 april 2012 22:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik forever alone chagrijnig?
Ik snap het wel, ik heb hetzelfde met schaatsen en wielrennen.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Steam:kneusteun Wielrennen. Tja daar is de hele sport wel verneukt, door epo en die onzin. En alleen Tour de France is wel leukOp woensdag 18 april 2012 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje hoor![]()
Ik snap het wel, ik heb hetzelfde met schaatsen en wielrennen.![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Tour de France was leuk tot Landis en Contador MisantroopVoetbalnrstOp woensdag 18 april 2012 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk eerder dat het constante gezeik erover nogal jammer is
Duitsernsportst
Sheise Misantroop Diener der burgersDit.Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje hoor![]()
Ik snap het wel, ik heb hetzelfde met schaatsen en wielrennen. fok jouwDrogba wordt mede mogelijk gemaakt door De Lotto; hij kan zomaar vallenxboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER) Kneus, kun jij dit ff vertalen ?Op woensdag 18 april 2012 22:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Voetbalnrst
Duitsernsportst
SheiseTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Diener der burgersOp woensdag 18 april 2012 22:21 schreef badboynova het volgende:
Drogba wordt mede mogelijk gemaakt door De Lotto; hij kan zomaar vallen On it.Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef KoningStoma het volgende:
Michhas, maurice en de boys,
[PS3 & X360 - Battlefield 3] #39 Killed by Admin.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Lekker voor Barca![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same fok jouwHater, ga je gif beker leeg drinkenOp woensdag 18 april 2012 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lekker voor Barca![]()
![]()
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER) DreamchaserChelsea![]()
Drogba![]()
Engeland![]()
#MaximumAttackTerechte klachtOp woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Op woensdag 18 april 2012 22:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terechte klacht![]()
DreamchaserJe bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
zonnestraalOp woensdag 18 april 2012 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?
Start your fapping.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?![]()
![]()
Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?Op woensdag 18 april 2012 22:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]![]()
Diener der burgersChelsea: het psv van EngelandOp woensdag 18 april 2012 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lekker voor Barca![]()
Dat is dan City aarsOp woensdag 18 april 2012 22:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Chelsea: het psv van Engeland![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Diener der burgersChelsea was eerder, City is atm nog erger.Op woensdag 18 april 2012 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is dan City aars Zit weer diep heOp woensdag 18 april 2012 22:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Chelsea was eerder, City is atm nog erger.![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same fok jouwnet zo als bij toivonn XDOp woensdag 18 april 2012 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit weer diep hexboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER) DreamchaserAltijd dat gejank hier als er over voetbal wordt gepraat.![]()
MisantroopAl dat gejank als er over voetbalgepraat wordt gejanktOp woensdag 18 april 2012 23:06 schreef SoldMayor het volgende:
Altijd dat gejank hier als er over voetbal wordt gepraat.![]()
fok jouwjanken omdat er niet gejankt wordt om er geen voetbal is![]()
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER) Hitsige hertjes hengelenGisteren bij je vriendin zat ik ook diep.Op woensdag 18 april 2012 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit weer diep he![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Hitsige hertjes hengelenYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
MisantroopDakke playbackOp woensdag 18 april 2012 23:35 schreef Kutstudent het volgende:
Staande ovatie voor deze grap graag.![]()
Hitsige hertjes hengelenIk spot nu pas die tetten op 0:20. Eigenlijk wel raar, want je kan er nogal moeilijk omheen.![]()
Hitsige hertjes hengelen
Zo badass als alleen Commander Shepard kan zijn.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Misantroop![]()
Misantroop![]()
Natte DoosWe zijn vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk..we zijn vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zijn we nooit!
TADADADADATADADADATADADADAAAA Misantroop![]()
Misantroop![]()
Misantroop![]()
Hitsige hertjes hengelen
Een ander perspectief van kinect.![]()
![]()
Jij weet niet eens hoe je het broekje in moet gekOp woensdag 18 april 2012 23:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gisteren bij je vriendin zat ik ook diep.![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Nu pas op 9gag ofzo? want die was er al toen kinect net uit kwamOp donderdag 19 april 2012 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Een ander perspectief van kinect.![]()
![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Hitsige hertjes hengelenIk doe niet aan 9gag. Werd in een ander topic gepost.Op donderdag 19 april 2012 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu pas op 9gag ofzo? want die was er al toen kinect net uit kwamYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Gracie Jiu JitsuNick ben met matties aan het spelen morgen krijg je battaRazer gaming gearDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 Games Hitsige hertjes hengelenIk doe wel ff mee.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
MisantroopGoedzo, 9gag is voor mensen die genoodzaakt zijn een volwassenen luier te dragen.Op donderdag 19 april 2012 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 9gag. Werd in een ander topic gepost. Was de vraag ook nietOp donderdag 19 april 2012 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 9gag. Werd in een ander topic gepost.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Hitsige hertjes hengelenMaar het beantwoord je vraag wel.Op donderdag 19 april 2012 00:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was de vraag ook nietYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ja of niet, aangezien je niet aan 9gag doetOp donderdag 19 april 2012 00:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar het beantwoord je vraag wel.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Man man man, wat een drama!![]()
Man man man, wat een drama!
Wat is dit voor trieste site![]()
Man man man, wat een drama!
Shit![]()
Man man man, wat een drama!![]()
Misantroop![]()
Man man man, wat een drama!Op donderdag 19 april 2012 01:04 schreef KoningStoma het volgende:
![]()
Hitsige hertjes hengelen![]()
En ondertussen al 5 posts maken met plaatjes van een trieste siteOp donderdag 19 april 2012 00:47 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dit voor trieste siteTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the sameTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Hitsige hertjes hengelen
Deze is echt chill.![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Morgen halloOp donderdag 19 april 2012 06:05 schreef Bozz187 het volgende:
Morgen olaOp donderdag 19 april 2012 06:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
hallo toivonenOp donderdag 19 april 2012 06:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ola excuus, maar wie bent u??Op donderdag 19 april 2012 06:48 schreef Morgen- het volgende:
[..]
toivonenOp donderdag 19 april 2012 06:48 schreef Morgen- het volgende:
[..]
toivonen![]()
Michhas' nemesis.Op donderdag 19 april 2012 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
excuus, maar wie bent u?? Diener der burgersAltijdOp woensdag 18 april 2012 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit weer diep he![]()
Diener der burgersIk zit niet in andere topics.....Op donderdag 19 april 2012 02:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal hem maar ff posten, voordat doop het doet
(PAINT) Ola Toivonen PSV True that.Op donderdag 19 april 2012 07:12 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Michhas' nemesis.
Daarnaast ben je ook de tederste minnaar die ik ooit heb gehad![]()
Je baard is, harig.Op donderdag 19 april 2012 07:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
True that.
Daarnaast ben je ook de tederste minnaar die ik ooit heb gehad Ik heb hem gisteren afgeschorenOp donderdag 19 april 2012 07:30 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Je baard is, harig.
De bron van mijn krachten![]()
dat is geen antwoordOp donderdag 19 april 2012 07:12 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Michhas' nemesis.
naam
toenaam
Bsn
adresOp donderdag 19 april 2012 08:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat is geen antwoord
naam
toenaam
Bsn
adres![]()
Diener der burgersOp donderdag 19 april 2012 08:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Bsn MisantroopKnullenmorgen. ja wilde als bijna Bsn-nummer typenOp donderdag 19 april 2012 08:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
maar dat zou een grove fout zijn geweest HoiOp donderdag 19 april 2012 08:37 schreef KoningStoma het volgende:
Knullenmorgen. zonnestraalHet is weer vrijdag, de week is weer voorbij.
De enige echte alle 40 op een rij.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ Man man man, wat een drama!http://www.welkedagishetvandaag.nl/Op donderdag 19 april 2012 08:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij.
De enige echte alle 40 op een rij.Half bezopen is weggegooid geld.
Man man man, wat een drama!Op deze dag!Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.welkedagishetvandaag.nl/
1943 - Albert Hofmann ontdekt het hallucinogene effect van LSD.Half bezopen is weggegooid geld.
Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.welkedagishetvandaag.nl/![]()
en de joodse opstand in de ghettoOp donderdag 19 april 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op deze dag!
1943 - Albert Hofmann ontdekt het hallucinogene effect van LSD. zonnestraalKapitein Obvieus.Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.welkedagishetvandaag.nl/![]()
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ zonnestraalna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ Man man man, wat een drama!1925 - Oprichting van de Chileense voetbalclub Colo-Colo.
Weet je nog Niels? Wat een party![]()
#MaximumAttackPingOp donderdag 19 april 2012 08:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat is geen antwoord
naam
toenaam
Bsn
adres
CU2
SugahbabesPlease sir. When moon? When Mustang?
Man man man, wat een drama!SugadudesOp donderdag 19 april 2012 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ping
CU2
Sugahbabes
Superbabes
Kroket of frikandel?Half bezopen is weggegooid geld.
MisantroopProppen of vouwen? zonnestraalOp donderdag 19 april 2012 09:55 schreef KoningStoma het volgende:
Poppen of vrouwen?na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ Man man man, wat een drama!Vouwen en licht toucherenOp donderdag 19 april 2012 09:55 schreef KoningStoma het volgende:
Proppen of vouwen?![]()
Friet of patat En die keer dát ik hier weer eens een kijkje neem gaat het over voetbal.Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?
Waar was jij eigenlijk de afgelopen meets?I am the Milkman! My milk is delicious!
Kaal of kammen?Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
En die keer dát ik hier weer eens een kijkje neem gaat het over voetbal.
Waar was jij eigenlijk de afgelopen meets?![]()
![]()
Man man man, wat een drama!VoetbalOp donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
AGOVV![]()
![]()
![]()
![]()
Voetbal![]()
Op donderdag 19 april 2012 10:25 schreef Bozz187 het volgende:
Voetbal![]()
zonnestraal![]()
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ u make a funny asian jokeOp donderdag 19 april 2012 10:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
U so funny, how u get so funny
u opzij opzij opzij maak plaats maak plaats maak plaats we hebben ongelovelijke haastOp donderdag 19 april 2012 11:37 schreef Michhas het volgende:
maak plaats maak plaats maak plaats En als je bij je ouders bent gaat het ook al over voetbalOp donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Hitsige hertjes hengelen![]()
![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same MisantroopLamburigerOp donderdag 19 april 2012 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
hihiTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same DreamchaserGa vissen vangen man.Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Waar was jij eigenlijk de afgelopen meets? #MaximumAttackGheghe, pak ze FrankOp donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
DreamchaserGelukkig is het bijna EK.
Dus voetbal voetbal voetbal voetbal en voetbal.
Maar dan is het natuurlijk wel in eens allemaal goed.
Want waarschijnlijk zit iedereen dan in de kroeg het voetbal te volgen.
Maar ohweee als er nu iets over voetbal wordt gezegd.![]()
Beetje triest enzo.
![]()
Op donderdag 19 april 2012 12:58 schreef SoldMayor het volgende:
Gelukkig is het bijna EK.
Dus voetbal voetbal voetbal voetbal en voetbal.
Maar dan is het natuurlijk wel in eens allemaal goed.
Want waarschijnlijk zit iedereen dan in de kroeg het voetbal te volgen.
Maar ohweee als er nu iets over voetbal wordt gezegd.![]()
Beetje triest enzo.
Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga vissen vangen man.![]()
DreamchaserMich... eerst was je nog oke.
Maar je bent echt een kneus geworden.
Jammer. heheOp donderdag 19 april 2012 12:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]De beste bordspellen vind je bij 999 GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 Games Punt heeft Sold wel, ja oke Stoma zal met het EK ofzo niet in de kroeg hangen.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Gracie Jiu JitsuSommige maten van mij ook die weten tijdens een EK of WK ook in ene alles van voetbal.
zonnestraalJa, Stoma niet nee..basement jaxx alles.Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Punt heeft Sold wel, ja oke Stoma zal met het EK ofzo niet in de kroeg hangen.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ Michhas een kneus vindenOp donderdag 19 april 2012 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Mich... eerst was je nog oke.
Jammer.
Kneus![]()
zonnestraal![]()
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ #MaximumAttackAch het is vrij simpel en zelfs voor voetbalgroupies wellicht wel te begrijpen. Er is een verschil tussen een EK/WK kijken en elke week als een mongool met anderen bekvechten welke club er beter is. Clubjes die op nationaal niveau spelen, clubjes die aan een beker meedoen, clubjes in het buitenland etc.
De top van het voetbal zijn de landenteams en dan de EK's en WK's. Als mensen niets met de sport hebben, is het eerste wat ze zullen volgen zoiets zijn. Volledig logisch.
Kijk laat ik het vergelijken met autosport. Ik ben een groot fan van Formule 1, de top van de autosport. Ik volg het elke twee weken en dat vind ik erg leuk. Er zijn echter heel veel soorten autosport, GP2, DTM, Indycars, NASCAR etc etc. Dat interesseert me echter niets, het enige wat ik leuk vind om te kijken is de top of the bill, the best of the best en de creme de la creme. Als mensen het over die andere raceklasses hebben, met hun favoriete team etc vind ik dat ook zeker geen probleem.
Ik vind het echter wel een probleem als die mensen elke week weer constant elkaar lopen af te zeiken omdat hun fictieve vriendjes beter zijn dan die van een ander. Als je daar plezier aan beleefd prima, maar val er andere mensen niet mee lastig. Toevallig is dat bij autosport eigenlijk nooit het geval, maar bij voetbal dus wel.
Voetbalsupporters zijn een soort Jehova's. Ze zijn altijd bezig over hun geloof en als je het niet aan wil horen, dan vertellen ze je hetzelfde verhaal gewoon nog 30 keer. Hoe erg je ook je best doet, ze snappen niet dat het je geen bal interesseert, omdat hun denkbeeldige vriendje het beste is wat ze maar kan overkomen. Ze willen dan ook dat iedereen dat weet en duwen hun propaganda je strot in. Je komt er daarnaast ook gewoonweg niet van af en diep vanbinnen weet je dat elke niet-jehova die vreselijke mensen gewoon een hoop naars toewenst.
Of dat ze op zijn minst hun geneuzel bij zich houden of onderling gaan preken waar andere mensen er geen last van hebben. Daar hebben ze kerken voor uitgevonden. Of voor voetbalhuilies: Een voetbal subforum!
Het is allemaal zo simpel![]()
MisantroopNationalismeOp donderdag 19 april 2012 13:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, Stoma niet nee..basement jaxx alles.
Elk "wij zijn beter" gedachtegoed
Dat soort shit is voor mensen die individueel niets kunnen. Gracie Jiu JitsuWaar word hier dan gebekvecht over welke club het beste is? We weten toch allemaal wel dat Ajax dat is. Verder boeie wat er gepost word als je geen zin hebt om iets over voetbal te lezen dan lees je daar maar lekker overheen net alsof het mij wat boeit wie er deze week allemaal op zijn motor heeft gereden maar daar hoor je de voetbalfans ook niet over. Het is allemaal zo simpelOp donderdag 19 april 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar word hier dan gebekvecht over welke club het beste is? We weten toch allemaal wel dat Ajax dit jaar dat is. Verder boeie wat er gepost word als je geen zin hebt om iets over voetbal te lezen dan lees je daar maar lekker overheen net alsof het mij wat boeit wie er deze week allemaal op zijn motor heeft gereden maar daar hoor je de voetbalfans ook niet over.![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Natte DoosHalleluja! zonnestraalOp donderdag 19 april 2012 13:32 schreef Pixell het volgende:
Halleluja!![]()
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ Natte DoosIk was even in de waan dat ik in het nagellak SC zat, wat een drama, jullie lijken wel een soort wijven..en niet het lekkere soort! Gracie Jiu JitsuOf niet zeg, lees en reageer gewoon waar je op wil reageren en laat andere ook chill met elkaar posten. Het is maar een topic niet iets wat je dag maakt of breekt als er andere dingen worden gepost.Op donderdag 19 april 2012 13:34 schreef Pixell het volgende:
Ik was even in de waan dat ik in het nagellak SC zat, wat een drama, jullie lijken wel een soort wijven..en niet het lekkere soort! Het gaat erom dat motorfans niet contstant aan het zeuren zijn over wie de betere motorrijder is. Als hier nou zo nu en dan voor bij zou komen dat een bepaalde westrijd mooi is gespeeld en dat de spelers goed hun best hebben gedaan. Dan vind ik dat helemaal mooi.Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar word hier dan gebekvecht over welke club het beste is? We weten toch allemaal wel dat Ajax dat is. Verder boeie wat er gepost word als je geen zin hebt om iets over voetbal te lezen dan lees je daar maar lekker overheen net alsof het mij wat boeit wie er deze week allemaal op zijn motor heeft gereden maar daar hoor je de voetbalfans ook niet over.
Als er bij elke wedstrijd weer gezeken moet worden dat die en die triest is, en die is kut, en dat is een mongool, en hij is goed blablablaa. En daar wordt dan weer op ingegaan door mensen die er niet mee eens zijn. Waardoor een zeurfestijn het gevolg is.
Dan heb ik alle recht om chagrijnig te zijn en er wat van te zeggen, mijns inziens.I am the Milkman! My milk is delicious!
De top van het voetbal zijn de landenteams? Dat is jou mening misschien. Maar sommige spelers zullen nooit iets bereiken met hun land, maar met hun club juist welOp donderdag 19 april 2012 13:26 schreef Rossdale het volgende:
Ach het is vrij simpel en zelfs voor voetbalgroupies wellicht wel te begrijpen. Er is een verschil tussen een EK/WK kijken en elke week als een mongool met anderen bekvechten welke club er beter is. Clubjes die op nationaal niveau spelen, clubjes die aan een beker meedoen, clubjes in het buitenland etc.
De top van het voetbal zijn de landenteams en dan de EK's en WK's. Als mensen niets met de sport hebben, is het eerste wat ze zullen volgen zoiets zijn. Volledig logisch.
geblaat geknipt![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Klopt ja.Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Jammer. #MaximumAttackBullshit, clubs kopen spelers en de mensen die lid zijn van een club rouleren. Landenteams moeten het doen met de spelers die ze hebben.Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De top van het voetbal zijn de landenteams? Dat is jou mening misschien. Maar sommige spelers zullen nooit iets bereiken met hun land, maar met hun club juist welPlease sir. When moon? When Mustang?
Ga je volgende week mee vissen bij die ene sloot in Helvoirt? Daar schijnen flinke joekels te zwemmen. Ohja, en vergeet je poncho deze keer niet haha.Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt ja.I am the Milkman! My milk is delicious!
Ben je bij je ouders ook zo tekeer gegaan? Of heb je daar rustig je thee opgedronken en je koekje netjes opgegetenOp donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Het gaat erom dat motorfans niet contstant aan het zeuren zijn over wie de betere motorrijder is. Als hier nou zo nu en dan voor bij zou komen dat een bepaalde westrijd mooi is gespeeld en dat de spelers goed hun best hebben gedaan. Dan vind ik dat helemaal mooi.
Als er bij elke wedstrijd weer gezeken moet worden dat die en die triest is, en die is kut, en dat is een mongool, en hij is goed blablablaa. En daar wordt dan weer op ingegaan door mensen die er niet mee eens zijn. Waardoor een zeurfestijn het gevolg is.
Dan heb ik alle recht om chagrijnig te zijn en er wat van te zeggen, mijns inziens.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the sameOp donderdag 19 april 2012 13:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ga je volgende week mee vissen bij die ene sloot in Helvoirt? Daar schijnen flinke joekels te zwemmen. Ohja, en vergeet je poncho deze keer niet haha.![]()
Je zei ja is goed, niet snel een ninja edit uitvoeren heOp donderdag 19 april 2012 13:40 schreef Michhas het volgende:
[..]![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Ik ga me hier ook verder niet in mengen.
De voetbalvoorstanders kunnen blijkbaar alleen op de man spelen, in plaats van de algemene discussie aan te gaan. Prima, maar daar ga ik mijn vingers toch echt niet aan branden. Juist, en daarom is het dus niet de top. Een land kan misschien 2 grote voetballers hebben, als de rest het niveau heeft van een loodgieter, kom je er nooitOp donderdag 19 april 2012 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bullshit, clubs kopen spelers en de mensen die lid zijn van een club rouleren. Landenteams moeten het doen met de spelers die ze hebben.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the sameOp donderdag 19 april 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je zei ja is goed, niet snel een ninja edit uitvoeren he
Zie bovenstaande post, ik bedacht me dat ik helemaal geen zin heb om hier op de man te gaan spelen![]()
Rossdale
ik ga trouwens niet redden om met jou en dom mee te rijden, bocht van me uitlaat is naar de kut en vanaaf gaat ie naar de garage
btw dit weekend is ook de lenterit van motorforum, zijn ca. 90 man.
je kan je nog opgeven voor de rit Natte DoosJe hoort mij nergens zeggen dat ik een probleem heb met voetbal?Op donderdag 19 april 2012 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of niet zeg, lees en reageer gewoon waar je op wil reageren en laat andere ook chill met elkaar posten. Het is maar een topic niet iets wat je dag maakt of breekt als er andere dingen worden gepost.
Ik vind het ook leuk als Twente wint en hoop nog steeds dat ajakkes onderuit gaat..maar daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat sommige mensen hier het hele topic veranderen in een "lekker op elkaar kankeren topic", want jullie discussies gaan op een gegeven moment niet meer over voetbal, maar alleen over het aanvallen van elkaar persoonlijk. Het is redelijk triest hoe een stel 20+ers elkaar hier soms behandeld en dat op het internet.
Maar ik zal als noob vh topic het misschien niet begrijpen, dus ik zal het hier verder bij laten![]()
Gracie Jiu JitsuJij neemt het echt allemaal iets te serieus kerel. Als het je niet interesseert dan hoef je je er toch ook niet zo druk om te maken?Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Het gaat erom dat motorfans niet contstant aan het zeuren zijn over wie de betere motorrijder is. Als hier nou zo nu en dan voor bij zou komen dat een bepaalde westrijd mooi is gespeeld en dat de spelers goed hun best hebben gedaan. Dan vind ik dat helemaal mooi.
Dan heb ik alle recht om chagrijnig te zijn en er wat van te zeggen, mijns inziens. Ja is goed, is toch niet op de man spelen? Jij gaat gewoon van de week gezellig vissenOp donderdag 19 april 2012 13:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post, ik bedacht me dat ik helemaal geen zin heb om hier op de man te gaan spelen![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the sameOp donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is goed, is toch niet op de man spelen? Jij gaat gewoon van de week gezellig vissen![]()
Ik neem het te serieus?Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij neemt het echt allemaal iets te serieus kerel. Als het je niet interesseert dan hoef je je er toch ook niet zo druk om te maken?
Jullie nemen voetbal te serieus.I am the Milkman! My milk is delicious!
Gracie Jiu JitsuJa als jij je zo druk maakt om wat een aantal mensen posten neem je het te serieus ja. Maarja vooral lekker met een EK/WK/CL finale het hardst juichen. Laat iedereen gewoon posten wat hij wil joh.Op donderdag 19 april 2012 13:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik neem het te serieus?
Jullie nemen voetbal te serieus. MisantroopHou maar op. Een rationele discussie aangaan met voetbalgekkies is hetzelfde als een rationele discussie aangaan met religieuze mafkezen.Op donderdag 19 april 2012 13:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik neem het te serieus?
Jullie nemen voetbal te serieus. Natte DoosOm de sfeer te verlichten:
![]()
Ik maak me druk om de verziekte sfeer in dit ooit zo mooie topic.Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als jij je zo druk maakt om wat een aantal mensen posten neem je het te serieus ja. Maarja vooral lekker met een EK/WK/CL finale het hardst juichen. Laat iedereen gewoon posten wat hij wil joh.
Maar goed,Deze man heeft gelijk.Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hou maar op. Een rationele discussie aangaan met voetbalgekkies is hetzelfde als een rationele discussie aangaan met religieuze mafkezen.I am the Milkman! My milk is delicious!
Dit dus, maar dan is het ineens allemaal goedOp donderdag 19 april 2012 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als jij je zo druk maakt om wat een aantal mensen posten neem je het te serieus ja. Maarja vooral lekker met een EK/WK/CL finale het hardst juichen. Laat iedereen gewoon posten wat hij wil joh.hypocriet gebeuren
![]()
![]()
![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Daar merk je ook zoveel van?Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik maak me druk om de verziekte sfeer in dit ooit zo mooie topic.
Maar goed,Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Gracie Jiu JitsuVerziekte sfeer gast als het je niet aanstaat ga je toch lekker naar een ander topic?Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik maak me druk om de verziekte sfeer in dit ooit zo mooie topic.
Maar goed,
[..]
Deze man heeft gelijk. #MaximumAttackJammer man :S Maar ok volgende keer dan. We hebben al een route uitgestippeld en willen vooral even testen of het rijden in de groep een beetje werkt, de porto's uittesten en shitOp donderdag 19 april 2012 13:42 schreef Bozz187 het volgende:
Rossdale
ik ga trouwens niet redden om met jou en dom mee te rijden, bocht van me uitlaat is naar de kut en vanaaf gaat ie naar de garage
btw dit weekend is ook de lenterit van motorforum, zijn ca. 90 man.
je kan je nog opgeven voor de ritDus een groep van 90 gaat hem niet worden
#MaximumAttackJij snapt het helemaalOp donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hoort mij nergens zeggen dat ik een probleem heb met voetbal?
Ik vind het ook leuk als Twente wint en hoop nog steeds dat ajakkes onderuit gaat..maar daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat sommige mensen hier het hele topic veranderen in een "lekker op elkaar kankeren topic", want jullie discussies gaan op een gegeven moment niet meer over voetbal, maar alleen over het aanvallen van elkaar persoonlijk. Het is redelijk triest hoe een stel 20+ers elkaar hier soms behandeld en dat op het internet.
Maar ik zal als noob vh topic het misschien niet begrijpen, dus ik zal het hier verder bij latenBlijkbaar ben jij één van de weinige voetbalfans die het wel snapt
![]()
Gracie Jiu JitsuJullie menen toch niet serieus dat iedereen die shit altijd meent he? MisantroopJong steek ene voetbal in je reetOp donderdag 19 april 2012 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie menen toch niet serieus dat iedereen die shit altijd meent he? Zoals pierre zou zeggen
"nou! Dit wordt weer een gezellig weekend!" Man man man, wat een drama!Mooie shit weer hierPierre lacht en slalomt hier vrolijk omheen, en geeft en passant hier en daar wat commentaar
BTCC, WTCC, maar vooral de JGTCOp donderdag 19 april 2012 13:26 schreef Rossdale het volgende:
Kijk laat ik het vergelijken met autosport. Ik ben een groot fan van Formule 1, de top van de autosport. Ik volg het elke twee weken en dat vind ik erg leuk. Er zijn echter heel veel soorten autosport, GP2, DTM, Indycars, NASCAR etc.Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar word hier dan gebekvecht over welke club het beste is? We weten toch allemaal wel dat Ajax dat is.![]()
Ik ook niet, maar als supporter van AGOVV valt er ook weinig te vieren op dit momentOp donderdag 19 april 2012 13:41 schreef Michhas het volgende:
Ik ga me hier ook verder niet in mengen.![]()
U meneer, bent een waardevolle toevoeging van dit prachtig topicOp donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je hoort mij nergens zeggen dat ik een probleem heb met voetbal?
Maar ik zal als noob vh topic het misschien niet begrijpen, dus ik zal het hier verder bij laten
Maar dit is stiekem ook wel weer zo.Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij neemt het echt allemaal iets te serieus kerel. Als het je niet interesseert dan hoef je je er toch ook niet zo druk om te maken?Ik ben er nogOp donderdag 19 april 2012 13:50 schreef Frankii het volgende:
Ik maak me druk om de verziekte sfeer in dit ooit zo mooie topic.![]()
Op donderdag 19 april 2012 14:20 schreef Bozz187 het volgende:
Zoals pierre zou zeggen
"nou! Dit wordt weer een gezellig weekend!"
NEE, DAT WORDT WEER EEN GEZELLIG WEEKEND!~Half bezopen is weggegooid geld.
Man man man, wat een drama!Zo, dat was mijn commentaar van de afgelopen pagina's. Vragen?![]()
neeTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Man man man, wat een drama!Op donderdag 19 april 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
nee![]()
Man man man, wat een drama!Dit komt volgens Google het dichtste bijOp donderdag 19 april 2012 14:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jong steek ene voetbal in je reetSPOILER
Bericht 11% gewijzigd door PierreTT op 19-04-2012 14:41:17Half bezopen is weggegooid geld.
he bah! die heeft de hele bil openOp donderdag 19 april 2012 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit komt volgens Google het dichtste bij
[ afbeelding ]
wat is deze Man man man, wat een drama!Ah gespoilerd dan voor jou dit dat.Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
he bah! die heeft de hele bil open
wat is deze![]()
Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah gespoilerd dan voor jou dit dat.
[ afbeelding ]![]()
Waarom spoiler? Dat mag toch wel van fok?![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same zonnestraalNiks mis mee.![]()
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ is niet halal, dus mag niet van mij.Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom spoiler? Dat mag toch wel van fok?
en als je iets op mijn overtuigingen aan te merken heb ben je vuile kanker racist![]()
Mmmkay...Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is niet halal, dus mag niet van mij.
en als je iets op mijn overtuigingen aan te merken heb ben je vuile kanker racistTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same zonnestraalna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ precies mijn gedachte over competitie voetbalOp donderdag 19 april 2012 14:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mmmkay... MisantroopNee. Stome muslimOp donderdag 19 april 2012 14:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is niet halal, dus mag niet van mij.
en als je iets op mijn overtuigingen aan te merken heb ben je vuile kanker racist Oke sorryOp donderdag 19 april 2012 15:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Stome muslim Oh kanker racistOp donderdag 19 april 2012 14:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
precies mijn gedachte over competitie voetbalTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same nee is discriminatieOp donderdag 19 april 2012 15:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh kanker racist
of voetbalsupporters is een ras tegenwoordig Nee was gewoon een reactie op die achterlijke post die je daarvoor maakteOp donderdag 19 april 2012 15:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee is discriminatie
of voetbalsupporters is een ras tegenwoordigTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same DreamchaserIk plaatste gister als eerste iets over voetbal die avond.
Inmiddels zijn we 5 wereldoorlogen verder.
Geweldig![]()
zonnestraalJij bent de oorzaak dus!!Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
Ik plaatste gister als eerste iets over voetbal die avond.
Geweldigna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ DreamchaserPrecies.Op donderdag 19 april 2012 15:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent de oorzaak dus!!![]()
![]()
Hoi soldmayor![]()
Ga je vanavond ook voetbal kijkenOp donderdag 19 april 2012 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
Ik plaatste gister als eerste iets over voetbal die avond.
Geweldig?
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Diener der burgersAmen.Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar word hier dan gebekvecht over welke club het beste is? We weten toch allemaal wel dat Ajax dat is. Verder boeie wat er gepost word als je geen zin hebt om iets over voetbal te lezen dan lees je daar maar lekker overheen net alsof het mij wat boeit wie er deze week allemaal op zijn motor heeft gereden maar daar hoor je de voetbalfans ook niet over.
Die meme-plaatjes en allerhande games boeien mij weer geen ene zak, zie dit topic maar als een kroeg. Soms hoor je dingen die je niet boeien en dan ga je even bij een ander groepje staan lullen.
Zo langzamerhand wordt het gebitch op voetbal meer dan het praten erover. Die Anders Breivik is ook echt een gestoorde motherfucker
http://www.nu.nl/buitenla(...)anslagen-plegen.html Kiss my airs!lekker zeeltje gevangen! als het een snoek wordt stuur ik hem naar Stef!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Steam:kneusteunOp donderdag 19 april 2012 15:51 schreef Michhas het volgende:
Die Anders Breivik is ook echt een gestoorde motherfucker
http://www.nu.nl/buitenla(...)anslagen-plegen.htmlVideogamesDaar gaan we weer
Breivik was een speler van de gewelddadige games World of Warcraft en Call of Duty: Modern Warfare 2. De eerste game zag hij vooral als hobby, het tweede spel speelde hij volgens de politie 10 uur per maand als training voor de aanslag, aldus Noorse media.
Tijdens de jaarwisseling 2010-2011 speelde Breivik Modern Warfare 17 uur achter elkaar. Hij oefende vooral hoe hij aan de politie moest ontkomen. "Ik schatte de kans om er ongeschonden vanaf te komen op minder dan 5 procent." Hij dacht dat de politie hem zou omsingelen na zijn aanslag in het regeringscentrum van Oslo.
Simulator
"Het is een geweldige oorlogssimulator. Je kunt trainen en ervaring opdoen met het gebruik van telescopische vizieren. Dat is het grote voordeel", aldus Breivik over Modern Warfare. Later kocht hij echte wapens en trainde hij bij schietverenigingen. Hij gaf zijn wapens namen uit de Noorse mythologie. Zo kreeg zijn geweer de naam Gungir, naar de magische speer van de god Odin.
In 2006 nam Breivik een jaar vrij om het spel World of Warcraft te spelen. Het was naar eigen zeggen een martelaarscadeau voor hemzelf omdat hij vastbesloten was een zelfmoordactie uit te voeren. "Ik heb daar mijn hele leven over gedroomd, om een sabbatical te nemen om World of Warcraft te spelen. Sommigen willen om de wereld zeilen, anderen nemen een jaar vrij om te golfen, ik nam een jaar om World of Warcraft te spelen."Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Dreamchaser Inderdaad...Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Daar gaan we weer
Toch wel een sick verhaal man, die kerel is echt helemaal vervreemd van de 'normale' wereld. stelletje potentiële massamoordenaars hier.. al 318 topics lang! Mja idd een wazige gastOp donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad...
Toch wel een sick verhaal man, die kerel is echt helemaal vervreemd van de 'normale' wereld.. Hoe zo iemand ook ineens helemaal kan omslaan
![]()
![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Commentaar jonge pas op ik schiet je kapotOp donderdag 19 april 2012 16:20 schreef OmniRocket het volgende:
stelletje potentiële massamoordenaars hier.. al 318 topics lang!![]()
Dat is hoe we rollen op het platteland.Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Commentaar jonge pas op ik schiet je kapot
'Get the shotty, Claetus!' MisantroopRollen? Ploegen! Ssst dadelijk ziet nick hetOp donderdag 19 april 2012 16:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
ik moet hem nog dumpen
![]()
Waar was jij op de meet dan?Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Jammer. ik moest glimlachenOp donderdag 19 april 2012 16:20 schreef OmniRocket het volgende:
stelletje potentiële massamoordenaars hier.. al 318 topics lang! DreamchaserVissen vangen.Op donderdag 19 april 2012 17:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waar was jij op de meet dan?Kom op msn(Op donderdag 19 april 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ssst dadelijk ziet nick hetik moet hem nog dumpen
) dan dushi.
Voetbal.Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga je vanavond ook voetbal kijken?
![]()
No HomoMooiste is dat hij een jaar vrij heeft genomen als beloning dat hij martelaar ging worden om non-stop WoW te spelen. Ga dan naar de hoeren en zuip je kapot oid.Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Daar gaan we weerCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers DreamchaserEn hij heeft veel MW2 gedaan om zich voor te bereiden.Op donderdag 19 april 2012 18:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mooiste is dat hij een jaar vrij heeft genomen als beloning dat hij martelaar ging worden om non-stop WoW te spelen. Ga dan naar de hoeren en zuip je kapot oid.
Heel logisch natuurlijk want MW2 is erg realistisch en zo.![]()
Natte DoosWorld of warcraft is ook zeer gewelddadigdraken verslaan enzo
Hou niet van Opgezwolle, heb een hekel aan Nederlandstalig.
Maar dit nummer blijft zo fucking bruutDie beat
![]()
No HomoMan, ik ben zo'n getrainde soldaat na al die uren MW2 en BF3. Stuur mij naar afghanistan en single handed beeindig ik daar de oorlog. Ik kan tevens ook tanks, helikopters en vliegtuigen besturen.Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En hij heeft veel MW2 gedaan om zich voor te bereiden.
Heel logisch natuurlijk want MW2 is erg realistisch en zo.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers Je gaat toch niet zonder je squadOp donderdag 19 april 2012 18:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Man, ik ben zo'n getrainde soldaat na al die uren MW2 en BF3. Stuur mij naar afghanistan en single handed beeindig ik daar de oorlog. Ik kan tevens ook tanks, helikopters en vliegtuigen besturen.![]()
DreamchaserDikke items maken en zo dikke money verdienen dit dat.Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Pixell het volgende:
World of warcraft is ook zeer gewelddadigdraken verslaan enzo
Maja aan de andere kant.
We doen allemaal wel van WoW_!
Skyrim is ongeveer hetzelfde en dat hebben we hier met toch heel wat man gedaan.![]()
DreamchaserPrecies we 360 quikscopen die taliban alles jeweet.Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Man, ik ben zo'n getrainde soldaat na al die uren MW2 en BF3. Stuur mij naar afghanistan en single handed beeindig ik daar de oorlog. Ik kan tevens ook tanks, helikopters en vliegtuigen besturen. Grothack dit dat Skyrim ja, eens kijken of mijn savegames nog werken![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same zonnestraalNu de serieuze zaken. Niemand gaat zometeen nog knallen?na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘ dit is ook lelijk eigenlijk, main character : lvl 15, 31 uur . nieuwe character : lvl 21, 2 uur![]()
![]()
![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same hoe the fuck 31 uur en lvl 15?Op donderdag 19 april 2012 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
dit is ook lelijk eigenlijk, main character : lvl 15, 31 uur . nieuwe character : lvl 21, 2 uur![]()
![]()
Uhm rondlopen en niet meteen alles van de main quest doenOp donderdag 19 april 2012 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoe the fuck 31 uur en lvl 15?![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same ik had al lvl 14-16 in de eerste dungonOp donderdag 19 april 2012 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm rondlopen en niet meteen alles van de main quest doen Apart, want daar kwam ik als lvl 5 uit. Tenzij je het over dat 1ste stukje met die draak hebt, ja daar kan je glitchenOp donderdag 19 april 2012 18:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik had al lvl 14-16 in de eerste dungon![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Another method is to find a non-hostile target and repeatedly sneak-attack it. Some potential targets include:Op donderdag 19 april 2012 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Apart, want daar kwam ik als lvl 5 uit. Tenzij je het over dat 1ste stukje met die draak hebt, ja daar kan je glitchen
Any NPC marked as Essential (unkillable). Examples:
Hadvar or Ralof- Only during the starting quest, Unbound.
Will not become hostile.
meteen lvl 90 sneak halen. Als je zo je games wilt spelen, moet je dat zelf weten. Maar vraag dan niet hoe het komt dat ik na 31 uur lvl 15 benOp donderdag 19 april 2012 18:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Another method is to find a non-hostile target and repeatedly sneak-attack it. Some potential targets include:
Any NPC marked as Essential (unkillable). Examples:
Hadvar or Ralof- Only during the starting quest, Unbound.
Will not become hostile.
meteen lvl 90 sneak halen.![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Michhas, Nord, level 50...
175 uur!
DreamchaserNelis is level 64 ofzo met +/- 200 uur.![]()
Ik ben blijven hangen op lvl 45.
Moet eigenlijk nog wel ff verder. Moet die brotherhood shit nog doen en dat van thiefs guild. Van die laatste had ik gelezen dat die nogal verneukt zijn? nerds maar met mijn eerste char had ik ook wel hoger dan 15 na 31 uur, en dat was zonder glitchOp donderdag 19 april 2012 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je zo je games wilt spelen, moet je dat zelf weten. Maar vraag dan niet hoe het komt dat ik na 31 uur lvl 15 ben ga voetballenOp donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Tauchmeister het volgende:
nerds Ik dacht dat ik erg wasOp donderdag 19 april 2012 18:44 schreef SoldMayor het volgende:
Nelis is level 64 ofzo met +/- 200 uur.![]()
Moet eigenlijk nog wel ff verder. Moet die brotherhood shit nog doen en dat van thiefs guild. Van die laatste had ik gelezen dat die nogal verneukt zijn?
Maar ik ben wel een kneus gelukkig. No HomoOp donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Tauchmeister het volgende:
nerdsCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers En dan van te voren zeggen dat ie het allemaal niet begrijptOp donderdag 19 april 2012 18:44 schreef SoldMayor het volgende:
Nelis is level 64 ofzo met +/- 200 uur.![]()
Moet eigenlijk nog wel ff verder. Moet die brotherhood shit nog doen en dat van thiefs guild. Van die laatste had ik gelezen dat die nogal verneukt zijn?![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same Ik heb nu 2 chars met 100+ uurEn zit ook in een 3e
lekkerTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same dichtTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same

Op
Op 

Op 

Op 

Op 

Op
Op 

Op 
Op 
![Trololo new verison 2012 HD [original]](https://i.ytimg.com/vi/PL8CD8PjVmA/default.jpg)
Op 

Op

Op
Op 

Op