net zo als bij toivonn XDquote:
Al dat gejank als er over voetbalgepraat wordt gejanktquote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef SoldMayor het volgende:
Altijd dat gejank hier als er over voetbal wordt gepraat.
Gisteren bij je vriendin zat ik ook diep.quote:
Dakke playbackquote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef Kutstudent het volgende:
Staande ovatie voor deze grap graag.![]()
Jij weet niet eens hoe je het broekje in moet gekquote:Op woensdag 18 april 2012 23:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gisteren bij je vriendin zat ik ook diep.
Nu pas op 9gag ofzo? want die was er al toen kinect net uit kwamquote:Op donderdag 19 april 2012 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Een ander perspectief van kinect.![]()
Ik doe niet aan 9gag. Werd in een ander topic gepost.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu pas op 9gag ofzo? want die was er al toen kinect net uit kwam
Goedzo, 9gag is voor mensen die genoodzaakt zijn een volwassenen luier te dragen.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 9gag. Werd in een ander topic gepost.
Was de vraag ook nietquote:Op donderdag 19 april 2012 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 9gag. Werd in een ander topic gepost.
Ja of niet, aangezien je niet aan 9gag doetquote:Op donderdag 19 april 2012 00:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar het beantwoord je vraag wel.
En ondertussen al 5 posts maken met plaatjes van een trieste sitequote:Op donderdag 19 april 2012 00:47 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dit voor trieste site
Ik zit niet in andere topics.....quote:Op donderdag 19 april 2012 02:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal hem maar ff posten, voordat doop het doet
(PAINT) Ola Toivonen PSV
Je baard is, harig.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
True that.
Daarnaast ben je ook de tederste minnaar die ik ooit heb gehad
quote:Op donderdag 19 april 2012 08:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat is geen antwoord
naam
toenaam
Bsn
adres
| Forum Opties | |
|---|---|