SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Op je burger, op je spareribs, op je tepels, dat spul is heerlijkquote:
vooral op de tepelsquote:Op woensdag 18 april 2012 11:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op je burger, op je spareribs, op je tepels, dat spul is heerlijk
Kan je quickscopen?quote:
En ik jou maar mijn spareribs laten proeven maar mij een beetje vis passen ho maarquote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Dat spul was wel fucking goed. Ik was ook wel blij met mijn mandje en krantje trouwens
ja ik krijg nu dus echt fucking honger door dit gesprekquote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Dat spul was wel fucking goed. Ik was ook wel blij met mijn mandje en krantje trouwens
Ik ook, zo maar weer eens crackers lunchenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja ik krijg nu dus echt fucking honger door dit gesprek
ja maar mijne vind hem nog nietquote:Op woensdag 18 april 2012 12:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had ge mij post gelezen in vorige topik?
Burgerz, wanneer?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
Die burger heb ik zelfs nog vanuit mijn oneindige liefdadigheid geshared met de zwervers en dronkelappen in de nachttrein.
Update net installed, jammer die batterij-fix nog niet in de changelogquote:Op woensdag 18 april 2012 12:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Paar keer doen? Gast zag na 3x proberen pas.
Op 1.08 flitst die baconstrips-gast door beeld, wat is daarmee gebeurd? Omdat ie zegt somene from the past..quote:
Muscle's glasses doet al tijdje niet meer mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op 1.08 flitst die baconstrips-gast door beeld, wat is daarmee gebeurd? Omdat ie zegt somene from the past..
Waarom nietquote:Op woensdag 18 april 2012 12:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Muscle's glasses doet al tijdje niet meer mee.
Als ie niet zo frustrerend moeilijk als Trials HD was is welquote:Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe trails is leuk
Multiplayer alleen nog ff testen. Anyone die hem ook gaat kaufen?
Trials Evolution vond ik een week of 3 geleden nog vrij makkelijk, en denk niet niet dat er veel veranderd isquote:Op woensdag 18 april 2012 13:00 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Als ie niet zo frustrerend moeilijk als Trials HD was is wel
Ik ben duidelijk beter in virtuele massamoord dan virtueel trialbikenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trials Evolution vond ik een week of 3 geleden nog vrij makkelijk, en denk niet niet dat er veel veranderd is
Nja Trials HD was af en toe echt lastigquote:Op woensdag 18 april 2012 13:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk beter in virtuele massamoord dan virtueel trialbiken
Hehe heb je bij het 1ste level al meteen verslagenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de multiplayer
Kan best, ik rag overal gewoon eerst doorheenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hehe heb je bij het 1ste level al meteen verslagen
Dit is iig beter dan bij Trials HD, nu zie je ongeveer waar ze zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 13:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan best, ik rag overal gewoon eerst doorheen
Ja er waren 5 difficulty levels ofzo? Met verschillende tracks, volgens mij zat ik op de laatste van de 4de difficulty vastquote:Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja Trials HD was af en toe echt lastig
Jup, met die gruwelijke irritante berg waar je meteen als eerste overheen moestquote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja er waren 5 difficulty levels ofzo? Met verschillende tracks, volgens mij zat ik op de laatste van de 4de difficulty vast
Precies! je moest echt toveren om over iets heen te komen hahaquote:Op woensdag 18 april 2012 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jup, met die gruwelijke irritante berg waar je meteen als eerste overheen moest
Dat is toch ook het punt vh spelquote:Op woensdag 18 april 2012 13:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan best, ik rag overal gewoon eerst doorheen
En dan? Politie doet er toch niks aanquote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
https://play.google.com/s(...)com.lsdroid.cerberus
App waarmee je een gestolen telefoon kunt tracken en zelfs met de front-camera een foto kunt maken op afstand
Met de MW2 SC-knokploeg erop afquote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan? Politie doet er toch niks aan
heul snel op engels zetten!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is binnen 2 dagen weer weg denk ik
tliciouz mept al die bitches het park uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Met de MW2 SC-knokploeg erop af
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz mept al die bitches het park uit.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz mept al die bitches het park uit.
Waarheidquote:
Weer Barca fan?quote:
oh jaquote:
Prikt hem er wel inquote:
Snap je de hint niet, als er voetbal is moet je zwijgenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Ik word altijd zo kankerchagrijnig als ik een keer mijn ouders bezoek en iedereen zit muisstil voetbal te kijken.
Gebeurt eigenlijk bijna elke keer als ik bij mijn ouders ben. Is het geen Champions League, dan is het wel weer UEFA shit of eredivisie.
En dan kom je in dit topic, en gaat het ook over voetbal.
Ahhh gossiequote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Ik word altijd zo kankerchagrijnig als ik een keer mijn ouders bezoek en iedereen zit muisstil voetbal te kijken.
Gebeurt eigenlijk bijna elke keer als ik bij mijn ouders ben. Is het geen Champions League, dan is het wel weer UEFA shit of eredivisie.
Misschien moet je je erin verdienen, en kan je gezellig mee praten met je ouders en in dit topic... hoef je niet meer forever alone chagrijnig te doenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Heb ik dat dan?!quote:
Ik forever alone chagrijnig?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien moet je je erin verdienen, en kan je gezellig mee praten met je ouders en in dit topic... hoef je niet meer forever alone chagrijnig te doen
Denk eerder dat het constante gezeik erover nogal jammer isquote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik forever alone chagrijnig?
Laat me niet lachen, ik maak muziek en drink graag een biertje met mijn medemens. Misschien word jij dáár wel chagrijnig van. Dat mag. Ik vind het mooi hoe voetbalfans hun hobby verdedigen, al worden niet-liefhebbers nogal snel voor losers uitgemaakt, dat is dan wel weer jammer.
Was gewoon een grapje hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik forever alone chagrijnig?
Laat me niet lachen, ik maak muziek en drink graag een biertje met mijn medemens. Misschien word jij dáár wel chagrijnig van. Dat mag. Ik vind het mooi hoe voetbalfans hun hobby verdedigen, al worden niet-liefhebbers nogal snel voor losers uitgemaakt, dat is dan wel weer jammer.
Wielrennen. Tja daar is de hele sport wel verneukt, door epo en die onzin. En alleen Tour de France is wel leukquote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje hoor![]()
Ik snap het wel, ik heb hetzelfde met schaatsen en wielrennen.
Voetbalnrstquote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk eerder dat het constante gezeik erover nogal jammer is
Dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje hoor![]()
Ik snap het wel, ik heb hetzelfde met schaatsen en wielrennen.
Kneus, kun jij dit ff vertalen ?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Voetbalnrst
Duitsernsportst
Sheise
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef badboynova het volgende:
Drogba wordt mede mogelijk gemaakt door De Lotto; hij kan zomaar vallen
On it.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef KoningStoma het volgende:
Michhas, maurice en de boys,
[PS3 & X360 - Battlefield 3] #39 Killed by Admin.
Hater, ga je gif beker leeg drinkenquote:
Terechte klachtquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Je bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?
[..]
[..]
quote:
Dat is dan City aarsquote:
Zit weer diep hequote:Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Chelsea was eerder, City is atm nog erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |