Als ie niet zo frustrerend moeilijk als Trials HD was is welquote:Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe trails is leuk
Multiplayer alleen nog ff testen. Anyone die hem ook gaat kaufen?
Trials Evolution vond ik een week of 3 geleden nog vrij makkelijk, en denk niet niet dat er veel veranderd isquote:Op woensdag 18 april 2012 13:00 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Als ie niet zo frustrerend moeilijk als Trials HD was is wel
Ik ben duidelijk beter in virtuele massamoord dan virtueel trialbikenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trials Evolution vond ik een week of 3 geleden nog vrij makkelijk, en denk niet niet dat er veel veranderd is
Nja Trials HD was af en toe echt lastigquote:Op woensdag 18 april 2012 13:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk beter in virtuele massamoord dan virtueel trialbiken
Hehe heb je bij het 1ste level al meteen verslagenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de multiplayer
Kan best, ik rag overal gewoon eerst doorheenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hehe heb je bij het 1ste level al meteen verslagen
Dit is iig beter dan bij Trials HD, nu zie je ongeveer waar ze zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 13:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan best, ik rag overal gewoon eerst doorheen
Ja er waren 5 difficulty levels ofzo? Met verschillende tracks, volgens mij zat ik op de laatste van de 4de difficulty vastquote:Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja Trials HD was af en toe echt lastig
Jup, met die gruwelijke irritante berg waar je meteen als eerste overheen moestquote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja er waren 5 difficulty levels ofzo? Met verschillende tracks, volgens mij zat ik op de laatste van de 4de difficulty vast
Precies! je moest echt toveren om over iets heen te komen hahaquote:Op woensdag 18 april 2012 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jup, met die gruwelijke irritante berg waar je meteen als eerste overheen moest
Dat is toch ook het punt vh spelquote:Op woensdag 18 april 2012 13:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan best, ik rag overal gewoon eerst doorheen
En dan? Politie doet er toch niks aanquote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
https://play.google.com/s(...)com.lsdroid.cerberus
App waarmee je een gestolen telefoon kunt tracken en zelfs met de front-camera een foto kunt maken op afstand
Met de MW2 SC-knokploeg erop afquote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan? Politie doet er toch niks aan
heul snel op engels zetten!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is binnen 2 dagen weer weg denk ik
tliciouz mept al die bitches het park uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Met de MW2 SC-knokploeg erop af
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz mept al die bitches het park uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |