SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Op je burger, op je spareribs, op je tepels, dat spul is heerlijkquote:
vooral op de tepelsquote:Op woensdag 18 april 2012 11:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op je burger, op je spareribs, op je tepels, dat spul is heerlijk
Kan je quickscopen?quote:
En ik jou maar mijn spareribs laten proeven maar mij een beetje vis passen ho maarquote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Dat spul was wel fucking goed. Ik was ook wel blij met mijn mandje en krantje trouwens
ja ik krijg nu dus echt fucking honger door dit gesprekquote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Dat spul was wel fucking goed. Ik was ook wel blij met mijn mandje en krantje trouwens
Ik ook, zo maar weer eens crackers lunchenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja ik krijg nu dus echt fucking honger door dit gesprek
ja maar mijne vind hem nog nietquote:Op woensdag 18 april 2012 12:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had ge mij post gelezen in vorige topik?
Burgerz, wanneer?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
Die burger heb ik zelfs nog vanuit mijn oneindige liefdadigheid geshared met de zwervers en dronkelappen in de nachttrein.
Update net installed, jammer die batterij-fix nog niet in de changelogquote:Op woensdag 18 april 2012 12:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Paar keer doen? Gast zag na 3x proberen pas.
Op 1.08 flitst die baconstrips-gast door beeld, wat is daarmee gebeurd? Omdat ie zegt somene from the past..quote:
Muscle's glasses doet al tijdje niet meer mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op 1.08 flitst die baconstrips-gast door beeld, wat is daarmee gebeurd? Omdat ie zegt somene from the past..
Waarom nietquote:Op woensdag 18 april 2012 12:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Muscle's glasses doet al tijdje niet meer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |