Ga vissen vangen man.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
En die keer dát ik hier weer eens een kijkje neem gaat het over voetbal.
Waar was jij eigenlijk de afgelopen meets?
Gheghe, pak ze Frankquote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
En die keer dát ik hier weer eens een kijkje neem gaat het over voetbal.
Waar was jij eigenlijk de afgelopen meets?
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:58 schreef SoldMayor het volgende:
Gelukkig is het bijna EK.
Dus voetbal voetbal voetbal voetbal en voetbal.
Maar dan is het natuurlijk wel in eens allemaal goed.
Want waarschijnlijk zit iedereen dan in de kroeg het voetbal te volgen.
Maar ohweee als er nu iets over voetbal wordt gezegd.![]()
Beetje triest enzo.
quote:
Ja, Stoma niet nee..basement jaxx alles.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Punt heeft Sold wel, ja oke Stoma zal met het EK ofzo niet in de kroeg hangen.
Michhas een kneus vindenquote:Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Mich... eerst was je nog oke.
Maar je bent echt een kneus geworden.
Jammer.
Nationalismequote:Op donderdag 19 april 2012 13:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, Stoma niet nee..basement jaxx alles.
Het is allemaal zo simpelquote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar word hier dan gebekvecht over welke club het beste is? We weten toch allemaal wel dat Ajax dit jaar dat is. Verder boeie wat er gepost word als je geen zin hebt om iets over voetbal te lezen dan lees je daar maar lekker overheen net alsof het mij wat boeit wie er deze week allemaal op zijn motor heeft gereden maar daar hoor je de voetbalfans ook niet over.
Of niet zeg, lees en reageer gewoon waar je op wil reageren en laat andere ook chill met elkaar posten. Het is maar een topic niet iets wat je dag maakt of breekt als er andere dingen worden gepost.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:34 schreef Pixell het volgende:
Ik was even in de waan dat ik in het nagellak SC zat, wat een drama, jullie lijken wel een soort wijven..en niet het lekkere soort!
Het gaat erom dat motorfans niet contstant aan het zeuren zijn over wie de betere motorrijder is. Als hier nou zo nu en dan voor bij zou komen dat een bepaalde westrijd mooi is gespeeld en dat de spelers goed hun best hebben gedaan. Dan vind ik dat helemaal mooi.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar word hier dan gebekvecht over welke club het beste is? We weten toch allemaal wel dat Ajax dat is. Verder boeie wat er gepost word als je geen zin hebt om iets over voetbal te lezen dan lees je daar maar lekker overheen net alsof het mij wat boeit wie er deze week allemaal op zijn motor heeft gereden maar daar hoor je de voetbalfans ook niet over.
De top van het voetbal zijn de landenteams? Dat is jou mening misschien. Maar sommige spelers zullen nooit iets bereiken met hun land, maar met hun club juist welquote:Op donderdag 19 april 2012 13:26 schreef Rossdale het volgende:
Ach het is vrij simpel en zelfs voor voetbalgroupies wellicht wel te begrijpen. Er is een verschil tussen een EK/WK kijken en elke week als een mongool met anderen bekvechten welke club er beter is. Clubjes die op nationaal niveau spelen, clubjes die aan een beker meedoen, clubjes in het buitenland etc.
De top van het voetbal zijn de landenteams en dan de EK's en WK's. Als mensen niets met de sport hebben, is het eerste wat ze zullen volgen zoiets zijn. Volledig logisch.
geblaat geknipt
Klopt ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Mich... eerst was je nog oke.
Maar je bent echt een kneus geworden.
Jammer.
Bullshit, clubs kopen spelers en de mensen die lid zijn van een club rouleren. Landenteams moeten het doen met de spelers die ze hebben.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De top van het voetbal zijn de landenteams? Dat is jou mening misschien. Maar sommige spelers zullen nooit iets bereiken met hun land, maar met hun club juist wel
Ga je volgende week mee vissen bij die ene sloot in Helvoirt? Daar schijnen flinke joekels te zwemmen. Ohja, en vergeet je poncho deze keer niet haha.quote:
Ben je bij je ouders ook zo tekeer gegaan? Of heb je daar rustig je thee opgedronken en je koekje netjes opgegetenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Het gaat erom dat motorfans niet contstant aan het zeuren zijn over wie de betere motorrijder is. Als hier nou zo nu en dan voor bij zou komen dat een bepaalde westrijd mooi is gespeeld en dat de spelers goed hun best hebben gedaan. Dan vind ik dat helemaal mooi.
Als er bij elke wedstrijd weer gezeken moet worden dat die en die triest is, en die is kut, en dat is een mongool, en hij is goed blablablaa. En daar wordt dan weer op ingegaan door mensen die er niet mee eens zijn. Waardoor een zeurfestijn het gevolg is.
Dan heb ik alle recht om chagrijnig te zijn en er wat van te zeggen, mijns inziens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |