abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 april 2012 @ 13:32:41 #201
279335 Pixell
Natte Doos
pi_110529056
Halleluja!
pi_110529107
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:32 schreef Pixell het volgende:
Halleluja!
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 19 april 2012 @ 13:34:32 #203
279335 Pixell
Natte Doos
pi_110529131
Ik was even in de waan dat ik in het nagellak SC zat, wat een drama, jullie lijken wel een soort wijven..en niet het lekkere soort!
  donderdag 19 april 2012 @ 13:35:41 #204
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_110529174
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:34 schreef Pixell het volgende:
Ik was even in de waan dat ik in het nagellak SC zat, wat een drama, jullie lijken wel een soort wijven..en niet het lekkere soort!
Of niet zeg, lees en reageer gewoon waar je op wil reageren en laat andere ook chill met elkaar posten. Het is maar een topic niet iets wat je dag maakt of breekt als er andere dingen worden gepost.
pi_110529241
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar word hier dan gebekvecht over welke club het beste is? We weten toch allemaal wel dat Ajax dat is. Verder boeie wat er gepost word als je geen zin hebt om iets over voetbal te lezen dan lees je daar maar lekker overheen net alsof het mij wat boeit wie er deze week allemaal op zijn motor heeft gereden maar daar hoor je de voetbalfans ook niet over.
Het gaat erom dat motorfans niet contstant aan het zeuren zijn over wie de betere motorrijder is. Als hier nou zo nu en dan voor bij zou komen dat een bepaalde westrijd mooi is gespeeld en dat de spelers goed hun best hebben gedaan. Dan vind ik dat helemaal mooi.

Als er bij elke wedstrijd weer gezeken moet worden dat die en die triest is, en die is kut, en dat is een mongool, en hij is goed blablablaa. En daar wordt dan weer op ingegaan door mensen die er niet mee eens zijn. Waardoor een zeurfestijn het gevolg is.

Dan heb ik alle recht om chagrijnig te zijn en er wat van te zeggen, mijns inziens.
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_110529247
quote:
3s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:26 schreef Rossdale het volgende:
Ach het is vrij simpel en zelfs voor voetbalgroupies wellicht wel te begrijpen. Er is een verschil tussen een EK/WK kijken en elke week als een mongool met anderen bekvechten welke club er beter is. Clubjes die op nationaal niveau spelen, clubjes die aan een beker meedoen, clubjes in het buitenland etc.

De top van het voetbal zijn de landenteams en dan de EK's en WK's. Als mensen niets met de sport hebben, is het eerste wat ze zullen volgen zoiets zijn. Volledig logisch.

geblaat geknipt
De top van het voetbal zijn de landenteams? Dat is jou mening misschien. Maar sommige spelers zullen nooit iets bereiken met hun land, maar met hun club juist wel :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_110529269
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Mich... eerst was je nog oke.

Maar je bent echt een kneus geworden.

Jammer.
Klopt ja.
  donderdag 19 april 2012 @ 13:39:03 #208
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_110529340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

De top van het voetbal zijn de landenteams? Dat is jou mening misschien. Maar sommige spelers zullen nooit iets bereiken met hun land, maar met hun club juist wel :)
Bullshit, clubs kopen spelers en de mensen die lid zijn van een club rouleren. Landenteams moeten het doen met de spelers die ze hebben.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_110529359
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Michhas het volgende:

[..]

Klopt ja.
Ga je volgende week mee vissen bij die ene sloot in Helvoirt? Daar schijnen flinke joekels te zwemmen. Ohja, en vergeet je poncho deze keer niet haha.
pi_110529370
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Frankii het volgende:

[..]

Het gaat erom dat motorfans niet contstant aan het zeuren zijn over wie de betere motorrijder is. Als hier nou zo nu en dan voor bij zou komen dat een bepaalde westrijd mooi is gespeeld en dat de spelers goed hun best hebben gedaan. Dan vind ik dat helemaal mooi.

Als er bij elke wedstrijd weer gezeken moet worden dat die en die triest is, en die is kut, en dat is een mongool, en hij is goed blablablaa. En daar wordt dan weer op ingegaan door mensen die er niet mee eens zijn. Waardoor een zeurfestijn het gevolg is.

Dan heb ik alle recht om chagrijnig te zijn en er wat van te zeggen, mijns inziens.
Ben je bij je ouders ook zo tekeer gegaan? Of heb je daar rustig je thee opgedronken en je koekje netjes opgegeten
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_110529402
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef Frankii het volgende:

[..]

Ga je volgende week mee vissen bij die ene sloot in Helvoirt? Daar schijnen flinke joekels te zwemmen. Ohja, en vergeet je poncho deze keer niet haha.
:')
pi_110529428
quote:
99s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef Michhas het volgende:

[..]

:')
Je zei ja is goed, niet snel een ninja edit uitvoeren he ;)
pi_110529447
Ik ga me hier ook verder niet in mengen.
De voetbalvoorstanders kunnen blijkbaar alleen op de man spelen, in plaats van de algemene discussie aan te gaan. Prima, maar daar ga ik mijn vingers toch echt niet aan branden.
pi_110529449
quote:
3s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Bullshit, clubs kopen spelers en de mensen die lid zijn van een club rouleren. Landenteams moeten het doen met de spelers die ze hebben.
Juist, en daarom is het dus niet de top. Een land kan misschien 2 grote voetballers hebben, als de rest het niveau heeft van een loodgieter, kom je er nooit
pi_110529472
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je zei ja is goed, niet snel een ninja edit uitvoeren he ;)
_O-
Zie bovenstaande post, ik bedacht me dat ik helemaal geen zin heb om hier op de man te gaan spelen :P
pi_110529481
Rossdale
ik ga trouwens niet redden om met jou en dom mee te rijden, bocht van me uitlaat is naar de kut en vanaaf gaat ie naar de garage

btw dit weekend is ook de lenterit van motorforum, zijn ca. 90 man.
je kan je nog opgeven voor de rit
  donderdag 19 april 2012 @ 13:43:17 #217
279335 Pixell
Natte Doos
pi_110529513
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Of niet zeg, lees en reageer gewoon waar je op wil reageren en laat andere ook chill met elkaar posten. Het is maar een topic niet iets wat je dag maakt of breekt als er andere dingen worden gepost.
Je hoort mij nergens zeggen dat ik een probleem heb met voetbal?

Ik vind het ook leuk als Twente wint en hoop nog steeds dat ajakkes onderuit gaat..maar daar gaat het niet om.

Het gaat erom dat sommige mensen hier het hele topic veranderen in een "lekker op elkaar kankeren topic", want jullie discussies gaan op een gegeven moment niet meer over voetbal, maar alleen over het aanvallen van elkaar persoonlijk. Het is redelijk triest hoe een stel 20+ers elkaar hier soms behandeld en dat op het internet.

Maar ik zal als noob vh topic het misschien niet begrijpen, dus ik zal het hier verder bij laten :)
  donderdag 19 april 2012 @ 13:43:19 #218
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_110529517
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Frankii het volgende:

[..]

Jij neemt het echt allemaal iets te serieus kerel. Als het je niet interesseert dan hoef je je er toch ook niet zo druk om te maken?
pi_110529525
quote:
99s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef Michhas het volgende:

[..]

_O-
Zie bovenstaande post, ik bedacht me dat ik helemaal geen zin heb om hier op de man te gaan spelen :P
Ja is goed, is toch niet op de man spelen? Jij gaat gewoon van de week gezellig vissen :D
pi_110529574
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja is goed, is toch niet op de man spelen? Jij gaat gewoon van de week gezellig vissen :D
_O-
pi_110529628
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Jij neemt het echt allemaal iets te serieus kerel. Als het je niet interesseert dan hoef je je er toch ook niet zo druk om te maken?
Ik neem het te serieus?

Jullie nemen voetbal te serieus.
  donderdag 19 april 2012 @ 13:48:02 #222
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_110529717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:46 schreef Frankii het volgende:

[..]

Ik neem het te serieus?

Ja als jij je zo druk maakt om wat een aantal mensen posten neem je het te serieus ja. Maarja vooral lekker met een EK/WK/CL finale het hardst juichen. Laat iedereen gewoon posten wat hij wil joh.
pi_110529721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:46 schreef Frankii het volgende:

[..]

Ik neem het te serieus?

Hou maar op. Een rationele discussie aangaan met voetbalgekkies is hetzelfde als een rationele discussie aangaan met religieuze mafkezen.
  donderdag 19 april 2012 @ 13:48:33 #224
279335 Pixell
Natte Doos
pi_110529738
Om de sfeer te verlichten:

pi_110529813
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ja als jij je zo druk maakt om wat een aantal mensen posten neem je het te serieus ja. Maarja vooral lekker met een EK/WK/CL finale het hardst juichen. Laat iedereen gewoon posten wat hij wil joh.
Ik maak me druk om de verziekte sfeer in dit ooit zo mooie topic.

Maar goed,

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Hou maar op. Een rationele discussie aangaan met voetbalgekkies is hetzelfde als een rationele discussie aangaan met religieuze mafkezen.
Deze man heeft gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')