Ja ik maakte even wat foutjes bij het maken van nieuwe topicquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Toffe OP wel![]()
Dit moet wel gereekst worden overigens
Het zij je vergeven, omdatbaard.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik maakte even wat foutjes bij het maken van nieuwe topic
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik maakte even wat foutjes bij het maken van nieuwe topic![]()
![]()
![]()
![]()
Ik deed ff sad smiley maar dat mag hier niet he
quote:
Nooit echt naar geluisterd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Pink Floyd op de achtergrond. Ik ben een blij mens
Goede vraag wel. Combinatie muziek en tekst denk ik. Je moet het alleen wel leren luisteren. Vond het eerst echt helemaal niks. Ze hebben ook ontzettend lange nummers gemaakt (20+ minuten), en dat is ook wel even wennen. Als je al eens een poging wil wagen, dan de PULSE DVD kijken. Geniaal concert. Of beginnen met Dark Side Of The Moon/Wish You Were Here. Dat zijn vrij toegankelijke albums.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! En iedereen zeggen dat dit dood zou gaan bloeden enzo.
[..]
Nooit echt naar geluisterd.Wat maakt het nou zo speciaal?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb een blaar op mijn gehemelte, maar die lolly's zijn zo lekker!:D
Hmm, van de week eens gaan luisteren danquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Combinatie muziek en tekst denk ik. Je moet het alleen wel leren luisteren. Vond het eerst echt helemaal niks. Ze hebben ook ontzettend lange nummers gemaakt (20+ minuten), en dat is ook wel even wennen. Als je al eens een poging wil wagen, dan de PULSE DVD kijken. Geniaal concert. Of beginnen met Dark Side Of The Moon/Wish You Were Here. Dat zijn vrij toegankelijke albums.
quote:
Ik heb cola, en aardbei, en aardbeien-room, en cranberry-vanille (maar die zijn niet zo lekker) en salmiak!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
_O-! Dat is de juiste instelling jongedame, welke smaak hebben ze?
[..]
Hmm, van de week eens gaan luisteren dan. Ik ken alleen The Wall eigenlijk.
[..]
Maar maar ken niet het hele album hor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef SonicVolcano het volgende:
The WallHelemaal vergeten. Ook een geniaal album ja
Oh, ik vind alleen de eerste twee/drie lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb cola, en aardbei, en aardbeien-room, en cranberry-vanille (maar die zijn niet zo lekker) en salmiak!!
Maakt niks uit hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar maar ken niet het hele album hor.
Oh!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
M'nhad een heel veel lolly's meegenomen, en ook zuurtjes! Dus lekker op de bank met lolly's GTST en mn pups
Gelukkig maar hoor.quote:
Is niet goed voor je, zoetekauwquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:24 schreef JanPiraat het volgende:
Nu heb ik zin in Chupa Chup lolly's chocolade vanille![]()
Samen dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:32 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb ze ook niet helaasdus heel gezond mezelf alleen maar verlekkeren nu
B'awww.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
we hebben 2 jack russel pups van 12 weken oud! ze zijn echt supercute!
Ongelooflijk he?!quote:
En dat in R&P.quote:
quote:
Ik vind het wel geinig een helder zonnetje in de prutbak vol met liefdesverdriet en depressie die R&P heet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen kijken te weinig naar de goeie dingen in het leven en blijven bij het negatieve hangen. Tjatjatjajata.
Is het ook wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig een helder zonnetje in de prutbak vol met liefdesverdriet en depressie die R&P heet.
De zoeloelippen zijn duidelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn negertjes?
Epic.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha tofquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Vetquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Nohhhquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zoals beloofd een foto van my pride and joy!!
[ afbeelding ] Kleine toby
[ afbeelding ] Stoere Dexter
Wat een schatjesquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Omg! *steelt*quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Whaha! Dacht t niet! MIJN!! Ik heb ze in 2 weken tijd ook echt al meerdere keren kunnen verkopen aan mensen in het centrum! De 1 nog hysterischer dan de ander! Maar ze blijven lekker bij onsquote:
Dat was een vroegertje danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Vandaag leren voor toetsen![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
! Ja.
Vetquote:
quote:
Goed gedaan, ik ben trots! Wat voor opdrachten waren het?quote:
Dat is best interessant toch, toch?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vet
Leerlingen met faalangst![]()
Leerlingen met PDD-NOS![]()
Leerlingen met dyslexie![]()
Man, wat een feest deze stof![]()
Dunnow slapenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]En daarna ?
[..]
Goed gedaan, ik ben trots! Wat voor opdrachten waren het?
[..]
Dat is best interessant toch, toch?![]()
Nachtrust?quote:
Jawelquote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is best interessant toch, toch?![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
JawelIk was deze keer niet eens sarcastisch
Dat is fijn! lekker zo voor het weekend!quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat is fijn! lekker zo voor het weekend!
pfft ik had allemaal plannen gemaakt maar vandaag kan ik het sowieso wel vergeten, heb een AB-kuurtje gehad voor mijn holtes en oren, een 3 daagse saneringskuur zoals de huisarts t noemde, bijwerkingen kunnen zijn: hoofdpijn maagpijn duizeligheid en darmklachten! nou 4 uur na de 1e tablet heb ik 4/4I'm such a lucky woman!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef arachide. het volgende:
Jaaaaaaaaaa! Eindelijk eens laten opmeten wat mijn cupmaat is. Nu ben ik vrolijk.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef arachide. het volgende:
Jaaaaaaaaaa! Eindelijk eens laten opmeten wat mijn cupmaat is. Nu ben ik vrolijk.
Waarom ben je eenzaam als ik vragen magquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik krijg nu gelukkig wat psychologische ondersteuning van de studieadviseur. Verder heb ik ook lekker gesport.
Ik heb geen leven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom ben je eenzaam als ik vragen mag
Bij deze dan ene virtuele knuffel van mij...quote:Op zondag 22 april 2012 22:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja, dat mag je allemaal hier doen
Je mag het net zo gek maken als je het zelf wilt. Dus als je iedereen wilt knuffelen dan mag dat
Plaatje is kapot manquote:Op zondag 22 april 2012 22:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Bij deze dan ene virtuele knuffel van mij...
[ afbeelding ]
Je krijgt een knuffel terugquote:Op zondag 22 april 2012 22:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Bij deze dan ene virtuele knuffel van mij...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb de hele dag gebadmintond en mijn aanwezigheid werd gewaardeerd. Het is een beetje "vreemd" als je het niet gewend bent.
Wat lieeeef.quote:
Ik bewaar hem.quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel lief
Hier een bonnetje voor een gratis knuffel.
[ afbeelding ]
Owquote:Op zondag 22 april 2012 22:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
NeeMaar dat soort dingen roep ik gewoon, alsof het niks kost.
Holy sh...quote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hai mij met Pauly in de darruk
Ik ben het gewendquote:Op zondag 22 april 2012 22:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sorry man, ik wilde je niet teleurstellen
/mikedeboer modus aanquote:
Mag ik ze ook eens lakken voor je?quote:
Wat.quote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
/mikedeboer modus aan
Oooh mijn hemel, hang mijn bijbal in de mosterd, het staat je beeeeeeeeldig schat[ afbeelding ]
/mikedeboer modus uit
Goedemiddag. Ik wacht op een boot.
Sorryquote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat.![]()
Hoe lang zit je op de boot?
Hallo ik wacht ook op een bootquote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
/mikedeboer modus aan
Oooh mijn hemel, hang mijn bijbal in de mosterd, het staat je beeeeeeeeldig schat[ afbeelding ]
/mikedeboer modus uit
Goedemiddag. Ik wacht op een boot.
Nou, mijn tenen zijn nogal gevoelig, erogene zone enzo. Dus daar mag niemand aankomen, behalve mijn hondquote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik ze ook eens lakken voor je?
5 december duurt nog even, hoor.quote:
Daarom betaald FOK!-en, ja toch.quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woah je moet nog lang wachten soniiiicv
Baas.quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daarom betaald FOK!-en, ja toch.
quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daarom betaald FOK!-en, ja toch.
quote:
quote:
Ik was al helemaal in de war, ik klikte op myat en toen was ik niet de laatste die gepost had en wist ik niet meer of ik wel goed geklikt hadquote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef SonicVolcano het volgende:
OMG, post van 1 seconde verschil. Het is een complot!
quote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was al helemaal in de war, ik klikte op myat en toen was ik niet de laatste die gepost had en wist ik niet meer of ik wel goed geklikt had
Ja, ik ben me er eentje.quote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was al helemaal in de war, ik klikte op myat en toen was ik niet de laatste die gepost had en wist ik niet meer of ik wel goed geklikt had
Jaquote:Op maandag 23 april 2012 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slaap lekker Sonicjeeee.
[..]
BLoempsss.Druk jij?
Bedankt!quote:Op maandag 23 april 2012 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja, ik ben me er eentje.
Dankje, KBJullie ook alvast
Jaa, dat sushi zag ik, de foto's enzo en vriendinbroertjebloempjequote:Op maandag 23 april 2012 21:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaStage en Klip en verjaardagen en sushi eten met Klip, BroertjeBloem en VriendinbroertjeBloem
. Ohja en school. Hoe is het met jou dan?
Ik kom wel weer daar hoorquote:Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Jaa, dat sushi zag ik, de foto's enzo en vriendinbroertjebloempje![]()
. Leukleuk allemaal bohh. Ik mis je in ARG.
En met mij gaat het wel okay. Vorige week sollicitatie verstuuuuurd, hopelijk willen ze me op gesprek anders ga ik huilen.
Het is in de thuiszorg, met bejaarden enzo.quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kom wel weer daar hoorMaar nu even niet, want nu HIMYM kijken
Maar jeetje, ik hoop het ook voor je! Anders zal ik ze eens even slaan. Heel hard.
![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kom wel weer daar hoorMaar nu even niet, want nu HIMYM kijken
Maar jeetje, ik hoop het ook voor je! Anders zal ik ze eens even slaan. Heel hard.
![]()
Hoe laat was je klaar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Vroeg klaar vandaag. Nu lekker niks doen.
Wil je het echt weten? 12 uurquote:
What thequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? 12 uurMaar pas laat thuis, omdat ik op een eiland werk
Ameland, lesgeven op middelbare school.quote:
Onderbouw of bovenbouw?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ameland, lesgeven op middelbare school.
Onderbouw.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Onderbouw of bovenbouw?
Woon je ver weg dan?
Groot voordeelquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Onderbouw.
Nee, Leeuwarden. Directe busverbinding naar haven gelukkig
Wel uberlang op zo'n boot zittenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Onderbouw.
Nee, Leeuwarden. Directe busverbinding naar haven gelukkig
Inderdaad. Zeker omdat ik 1 minuut lopen van het station woonquote:
Ik zit altijd met een vaste groep collega's op de boot. Altijd gezellig. Dan vliegt de tijdquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:08 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wel uberlang op zo'n boot zitten. Zelfs een seizoen gewerkt op Ameland maar die boot vond ik wel zoooo langzaam
Jammer dat dronken voor de klas staan nog steeds een taboe isquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zit altijd met een vaste groep collega's op de boot. Altijd gezellig. Dan vliegt de tijdMaar ja, het is niet de snelste nee.
Taboes zijn er om doorbroken te wordenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jammer dat dronken voor de klas staan nog steeds een taboe is
Best.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Taboes zijn er om doorbroken te worden
Haha, naah, dat gaat te verquote:
Je moet nog een oraal examen inhalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je moet nog een oraal examen inhalenGodverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je moet nog een oraal examen inhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cursing in class, may the Lord smite thee down!quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Cursing in class, may the Lord smite thee down!
Klinky?quote:
Ja is dit een grap? Ben je een kloon of troll?quote:
Nee, geen grappen op het internet, serieuze bisnis.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja is dit een grap? Ben je een kloon of troll?
Waarom dan een ander account?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:15 schreef Klinky het volgende:
[..]
Nee, geen grappen op het internet, serieuze bisnis.
Moet jij niet allang al aan het slapen zijn?
Jaaa wat een wedstrijd, wat een wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom dan een ander account?
Nee. Morgen vrijEn nagenieten van Chelsea
Gewoon goed verdedigd. Verafgoding van Barca altijdquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:34 schreef Klinky het volgende:
[..]
Jaaa wat een wedstrijd, wat een wedstrijd.Ze speelden wel een beetje vuil, maar boh, was een genot om te kijken.
Terwijl ik normaal kots op clubvoetbal.
Oh chill!En dit is geen ander account, ik postte teveel op KB en wil niet dat mn postcount weer zo hoog wordt enzo, het is net aan het zakken..
Inderdaad, sowieso alles wat uit Spanje komt kots ik op.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gewoon goed verdedigd. Verafgoding van Barca altijd
JaHaha, waarom vind ik dat niet logisch? Zal wel een vrouwending zijn. Niemand kijkt naar stats hoor
Haha, tis best een mooi vakantieland eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:39 schreef Klinky het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso alles wat uit Spanje komt kots ik op.Dat land is nergens goed voor, behalve mandarijnen en dan leveren ze die alleen 's winters.
Scumbags.
Nou, weetniet. Vaak zat dat mensen in een discussie meteen naar die pagina gaan kijken zeggen: HAHA JIJ ZIT HELE DAGEN TE FOKKEN BLABLALALALA en dan wat je ook zegt maakt niet uit, want je komt immers je zolderkamer niet uit.Snap je?
Ben één dag in Spanje geweest, in Figueres ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha, tis best een mooi vakantieland eigenlijk![]()
![]()
Iedereen op FOK! komt zijn/haar zolderkamer niet uit tochIk bedoel, ik draag zelfs een zonnebril, omdat zonlicht ja toch
Maar ik vind het nog steeds een bijzondere reden, maar ook wel grappig
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik helemaal bang dat ik tussen de dagcijfers zou staan en dus uit voorzorg op mn kloon de tijd gespendeerd, sta ik niet eens in die lijst.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik helemaal bang dat ik tussen de dagcijfers zou staan en dus uit voorzorg op mn kloon de tijd gespendeerd, sta ik niet eens in die lijst.![]()
Hoezeequote:Op woensdag 25 april 2012 06:58 schreef Michhas het volgende:
Vandaag is het mijn beurt voor een half dagje
Copy thatquote:Op woensdag 25 april 2012 07:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoezeedat ie maar snel.voorbij mag zijn
Top!quote:Op woensdag 25 april 2012 07:42 schreef arachide. het volgende:
jeeeej, de sfeer begint er eindelijk goed in te komen in Rome!
Octo is een baasquote:
Ik hoop voor jou met professor Barrabas want dan mag je lekker terug in de tijdquote:Op woensdag 25 april 2012 13:31 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga straks met een professor praten over stage. Hopelijk mag ik binnenkort iets leuks doen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou met professor Barrabas want dan mag je lekker terug in de tijd![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou met professor Barrabas want dan mag je lekker terug in de tijd![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo baas dat ze over hem heen rijden.
Hihihihi wat een gekkie.quote:Hey, I noticed that you Lived in the Same Area As me
Instead of inviting you on Facebook I decided To Invite You To my FucBook Page
Pretty Sure you will like what you see
Ok, cum check ME out. ALL of me :p
http://www.HotMeetBabesWeb.com
Ik kliktequote:
Te puntige knieenquote:
Dit.quote:
Robben, ja toch. Kom opquote:
Ga je trouwen?quote:
Ribery, die manquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:06 schreef Morera het volgende:
Ik ben meegenomen naar een weekendje weg, daar ben ik uit eten gegaan, heb bieren geproefd in een brouwerij, heb langs een rivier gewandeld, heb kastelen gezien en in super mooie tuinen gewandeld, heb een mega ijssorbet gegeten met leuk gezelschap in een retro ijssalon, heb 2000 jaar oude bomen gezien en aangeraakt, heb gepicknickt, gewinkeld, uitgebreid ergens geluncht, op een verwarmd terras gezeten, bergen aardbeitjes op een markt gekocht en ze opgegeten, massage gehad, karpers bekeken, en heerlijk in een hotel geslapen.
En dat met iemand waarvan ik nooit had gedacht dat diegene dat voor mij en met mij zou doenheb er niks voor hoeven doen en niks voor hoeven regelen. En jaaaa het is een manmens
Naar het zuiden van het land en wat grenzen overquote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ribery, die man.
Ze speelden wel beter dan Chelsea... Dat wel.
[..]![]()
![]()
!!!! Wat leukkkk.
! Bohboh. Waar waren jullie heen?
Wat?quote:
Nicequote:Op donderdag 26 april 2012 00:06 schreef Morera het volgende:
Ik ben meegenomen naar een weekendje weg, daar ben ik uit eten gegaan, heb bieren geproefd in een brouwerij, heb langs een rivier gewandeld, heb kastelen gezien en in super mooie tuinen gewandeld, heb een mega ijssorbet gegeten met leuk gezelschap in een retro ijssalon, heb 2000 jaar oude bomen gezien en aangeraakt, heb gepicknickt, gewinkeld, uitgebreid ergens geluncht, op een verwarmd terras gezeten, bergen aardbeitjes op een markt gekocht en ze opgegeten, massage gehad, karpers bekeken, en heerlijk in een hotel geslapen.
En dat met iemand waarvan ik nooit had gedacht dat diegene dat voor mij en met mij zou doenheb er niks voor hoeven doen en niks voor hoeven regelen. En jaaaa het is een manmens
Tweeling Jantje en Klinkiequote:Op donderdag 26 april 2012 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goed bezig. Jij mag de leraar van mijn kinderen worden SonVol
Okquote:Op donderdag 26 april 2012 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet haten op Franckkkk Riberyyyy.
quote:
Wat ok he, wat?quote:
Een hel ja? Hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat een hel lijkt me dat, een tweeling.
[..]
Wat ok he, wat?
Lekker dan voor die voetbalvrouwen.Ik zou protesteren.
Goed bezig mi mangquote:Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens groen licht gekregen tijdens een voortgangsgesprek. Nog even hard werken de komende weken en dan lesgeef-bevoegdheid binnenslepen(ben nu nog LiO-er)
Dankuquote:
Het waait hier een storm, voor de rest wel okquote:
Oe hoort niet in dit topic he. Maar ik zal het op een 'happy' manier vertellen: Vriendlief werkt op ons eenjariiiiig jubileum.quote:
Achossie,quote:Op donderdag 26 april 2012 18:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hard gewerktEn de gedachte dat ik morgen weer de zoutmijnen in moet is killing me
Blauwe zak ja ?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vreet straks een zak M&M's leeg denk ik.
Ik heb wel eens een blauwe zak.quote:
He potverdorie ik was oprecht en in al mn onschuld bedoelde ik de crispy jaquote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een blauwe zak.
Oh wacht. Dat. Ja nee, gele deze keer
Nou nou, jij dan met je zak en noten. Potverdorie zegquote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
He potverdorie ik was oprecht en in al mn onschuld bedoelde ik de crispy jajij smeerpaap
oeioeii gele
dat is wel meer werk dan met al die noten erin.. maar zeker niet minder genot
vreet ze !
[ afbeelding ]
Haha, eerder een beetje gayquote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ed, Ed n Eddyyyyy
Dacht vroegah (soms) dat die met dat rode shirt een meisje was.
Hahahah jaaquote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent deze bazenserie nog? Man, jawbreakers
In die tijd had je echt van die 'disturbing' series, zoals Ren & Stimpy, Courage, Cow 'n' Chicken enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahahah jaamet hun jawbreakers altijd inderdaad
Ahhh vandaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oh en klinker, mijn schoonloeder heeft dr zoons altijd geleerd dat honden slecht en vies en gevaarlijk zijn! nu is mijn lief gelukkig helemaal overtuigd van het tegendeel maar misschien begrijp waarom ik geen positieve reactie had verwacht :p
ik wil best disneyfilms met jou kijken hoor!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullen we een keer een disneymarathon houden? Dat wil ik al jaren doen maar komt er steeds niet van.
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 27 april 2012 07:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hallo jongeheer,
Sterkte op deze nare dag waar je eigenlijk een vrije dag had verdiend
quote:
Halloquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben happy dus ik kom me hier even melden.
Sorryquote:
Ach, je went eraan. Iedereen om me heen heeft vandaag vrij/volgende week vakantiequote:
Nee manquote:
Same herequote:Op vrijdag 27 april 2012 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee man, nog een paar uurtjes en dan lang weekend.
Ik ga wel de nodige pilsjes tot mij nemen jaquote:
Dunno, meer weet ik niet echt over je.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat ik dat verteld heb?
Nog steeds veel last van, een jaar later
Like a baws.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga wel de nodige pilsjes tot mij nemen ja
Gigantisch geschapen, that's all that matters.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dunno, meer weet ik niet echt over je.![]()
Noh, wat naar zeg.
Je hebt haar opgegeten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuk meisje vanmiddag in de bus nomnomnom
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:16 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben begonnen aan de laatste periode met vakken + stage.
Ze was wel om op te vretenquote:
Maar je hebt natuurlijk wel haar nummer gevraagd, zoals een stoere ridder dat doetquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze was wel om op te vretenMaar nee, heb het netjes gehouden, zoals een koene ridder dat doet
quote:
Hahaha, pups met 'n eigen wilquote:Op zaterdag 28 april 2012 08:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
goedemorgen deze morgen, waar mijn pups weigerde een stap buiten te zetten en ik dat voor de verandering helemaal niet erg vind:@
KB jan? ik denk nu aan jan smit maar dat zal wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |