Een hel ja? Hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat een hel lijkt me dat, een tweeling.
[..]
Wat ok he, wat?
Lekker dan voor die voetbalvrouwen.Ik zou protesteren.

Goed bezig mi mangquote:Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens groen licht gekregen tijdens een voortgangsgesprek. Nog even hard werken de komende weken en dan lesgeef-bevoegdheid binnenslepen(ben nu nog LiO-er)

Dankuquote:

Het waait hier een storm, voor de rest wel okquote:

Oe hoort niet in dit topic he. Maar ik zal het op een 'happy' manier vertellen: Vriendlief werkt op ons eenjariiiiig jubileum.quote:
 Geld verdienen voor een nog groter cadeau dus.
 Geld verdienen voor een nog groter cadeau dus.  

Achossie,quote:Op donderdag 26 april 2012 18:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hard gewerktEn de gedachte dat ik morgen weer de zoutmijnen in moet is killing me
 . Maar beter dan met kernenergie werken he.
. Maar beter dan met kernenergie werken he.  

Blauwe zak ja ?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vreet straks een zak M&M's leeg denk ik.

Ik heb wel eens een blauwe zak.quote:

He potverdorie ik was oprecht en in al mn onschuld bedoelde ik de crispy jaquote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een blauwe zak.
Oh wacht. Dat. Ja nee, gele deze keer
 jij smeerpaap
 jij smeerpaap  oeioeii gele
 oeioeii gele  dat is wel meer werk dan met al die noten erin.. maar zeker niet minder genot
 dat is wel meer werk dan met al die noten erin.. maar zeker niet minder genot  vreet ze !
 vreet ze ! 

Nou nou, jij dan met je zak en noten. Potverdorie zegquote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
He potverdorie ik was oprecht en in al mn onschuld bedoelde ik de crispy jajij smeerpaap
oeioeii gele
dat is wel meer werk dan met al die noten erin.. maar zeker niet minder genot
vreet ze !
[ afbeelding ]

Danku!
 Danku!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |