Dit.quote:
Robben, ja toch. Kom opquote:
Ga je trouwen?quote:
Ribery, die manquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:06 schreef Morera het volgende:
Ik ben meegenomen naar een weekendje weg, daar ben ik uit eten gegaan, heb bieren geproefd in een brouwerij, heb langs een rivier gewandeld, heb kastelen gezien en in super mooie tuinen gewandeld, heb een mega ijssorbet gegeten met leuk gezelschap in een retro ijssalon, heb 2000 jaar oude bomen gezien en aangeraakt, heb gepicknickt, gewinkeld, uitgebreid ergens geluncht, op een verwarmd terras gezeten, bergen aardbeitjes op een markt gekocht en ze opgegeten, massage gehad, karpers bekeken, en heerlijk in een hotel geslapen.
En dat met iemand waarvan ik nooit had gedacht dat diegene dat voor mij en met mij zou doenheb er niks voor hoeven doen en niks voor hoeven regelen. En jaaaa het is een manmens
Naar het zuiden van het land en wat grenzen overquote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ribery, die man.
Ze speelden wel beter dan Chelsea... Dat wel.
[..]![]()
![]()
!!!! Wat leukkkk.
! Bohboh. Waar waren jullie heen?
Wat?quote:
Nicequote:Op donderdag 26 april 2012 00:06 schreef Morera het volgende:
Ik ben meegenomen naar een weekendje weg, daar ben ik uit eten gegaan, heb bieren geproefd in een brouwerij, heb langs een rivier gewandeld, heb kastelen gezien en in super mooie tuinen gewandeld, heb een mega ijssorbet gegeten met leuk gezelschap in een retro ijssalon, heb 2000 jaar oude bomen gezien en aangeraakt, heb gepicknickt, gewinkeld, uitgebreid ergens geluncht, op een verwarmd terras gezeten, bergen aardbeitjes op een markt gekocht en ze opgegeten, massage gehad, karpers bekeken, en heerlijk in een hotel geslapen.
En dat met iemand waarvan ik nooit had gedacht dat diegene dat voor mij en met mij zou doenheb er niks voor hoeven doen en niks voor hoeven regelen. En jaaaa het is een manmens
Tweeling Jantje en Klinkiequote:Op donderdag 26 april 2012 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goed bezig. Jij mag de leraar van mijn kinderen worden SonVol
Okquote:Op donderdag 26 april 2012 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet haten op Franckkkk Riberyyyy.
quote:
Wat ok he, wat?quote:
Een hel ja? Hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat een hel lijkt me dat, een tweeling.
[..]
Wat ok he, wat?
Lekker dan voor die voetbalvrouwen.Ik zou protesteren.
Goed bezig mi mangquote:Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens groen licht gekregen tijdens een voortgangsgesprek. Nog even hard werken de komende weken en dan lesgeef-bevoegdheid binnenslepen(ben nu nog LiO-er)
Dankuquote:
Het waait hier een storm, voor de rest wel okquote:
Oe hoort niet in dit topic he. Maar ik zal het op een 'happy' manier vertellen: Vriendlief werkt op ons eenjariiiiig jubileum.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |