/mikedeboer modus aanquote:
Mag ik ze ook eens lakken voor je?quote:
Wat.quote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
/mikedeboer modus aan
Oooh mijn hemel, hang mijn bijbal in de mosterd, het staat je beeeeeeeeldig schat[ afbeelding ]
/mikedeboer modus uit
Goedemiddag. Ik wacht op een boot.
Sorryquote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat.![]()
Hoe lang zit je op de boot?
Hallo ik wacht ook op een bootquote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
/mikedeboer modus aan
Oooh mijn hemel, hang mijn bijbal in de mosterd, het staat je beeeeeeeeldig schat[ afbeelding ]
/mikedeboer modus uit
Goedemiddag. Ik wacht op een boot.
Nou, mijn tenen zijn nogal gevoelig, erogene zone enzo. Dus daar mag niemand aankomen, behalve mijn hondquote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik ze ook eens lakken voor je?
5 december duurt nog even, hoor.quote:
Daarom betaald FOK!-en, ja toch.quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woah je moet nog lang wachten soniiiicv
Baas.quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daarom betaald FOK!-en, ja toch.
quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daarom betaald FOK!-en, ja toch.
quote:
quote:
Ik was al helemaal in de war, ik klikte op myat en toen was ik niet de laatste die gepost had en wist ik niet meer of ik wel goed geklikt hadquote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef SonicVolcano het volgende:
OMG, post van 1 seconde verschil. Het is een complot!
quote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was al helemaal in de war, ik klikte op myat en toen was ik niet de laatste die gepost had en wist ik niet meer of ik wel goed geklikt had
Ja, ik ben me er eentje.quote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was al helemaal in de war, ik klikte op myat en toen was ik niet de laatste die gepost had en wist ik niet meer of ik wel goed geklikt had
Jaquote:Op maandag 23 april 2012 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slaap lekker Sonicjeeee.
[..]
BLoempsss.Druk jij?
Bedankt!quote:Op maandag 23 april 2012 21:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja, ik ben me er eentje.
Dankje, KBJullie ook alvast
Jaa, dat sushi zag ik, de foto's enzo en vriendinbroertjebloempjequote:Op maandag 23 april 2012 21:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaStage en Klip en verjaardagen en sushi eten met Klip, BroertjeBloem en VriendinbroertjeBloem
. Ohja en school. Hoe is het met jou dan?
Ik kom wel weer daar hoorquote:Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Jaa, dat sushi zag ik, de foto's enzo en vriendinbroertjebloempje![]()
. Leukleuk allemaal bohh. Ik mis je in ARG.
En met mij gaat het wel okay. Vorige week sollicitatie verstuuuuurd, hopelijk willen ze me op gesprek anders ga ik huilen.
Het is in de thuiszorg, met bejaarden enzo.quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kom wel weer daar hoorMaar nu even niet, want nu HIMYM kijken
Maar jeetje, ik hoop het ook voor je! Anders zal ik ze eens even slaan. Heel hard.
![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kom wel weer daar hoorMaar nu even niet, want nu HIMYM kijken
Maar jeetje, ik hoop het ook voor je! Anders zal ik ze eens even slaan. Heel hard.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |