SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Vandaag leren voor toetsen![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
! Ja.
Vetquote:
quote:
Goed gedaan, ik ben trots! Wat voor opdrachten waren het?quote:
Dat is best interessant toch, toch?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vet
Leerlingen met faalangst![]()
Leerlingen met PDD-NOS![]()
Leerlingen met dyslexie![]()
Man, wat een feest deze stof![]()
Dunnow slapenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]En daarna ?
[..]
Goed gedaan, ik ben trots! Wat voor opdrachten waren het?
[..]
Dat is best interessant toch, toch?![]()
Nachtrust?quote:
Jawelquote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is best interessant toch, toch?![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
JawelIk was deze keer niet eens sarcastisch
Dat is fijn! lekker zo voor het weekend!quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat is fijn! lekker zo voor het weekend!
pfft ik had allemaal plannen gemaakt maar vandaag kan ik het sowieso wel vergeten, heb een AB-kuurtje gehad voor mijn holtes en oren, een 3 daagse saneringskuur zoals de huisarts t noemde, bijwerkingen kunnen zijn: hoofdpijn maagpijn duizeligheid en darmklachten! nou 4 uur na de 1e tablet heb ik 4/4I'm such a lucky woman!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef arachide. het volgende:
Jaaaaaaaaaa! Eindelijk eens laten opmeten wat mijn cupmaat is. Nu ben ik vrolijk.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef arachide. het volgende:
Jaaaaaaaaaa! Eindelijk eens laten opmeten wat mijn cupmaat is. Nu ben ik vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |