Hoe laat was je klaar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Vroeg klaar vandaag. Nu lekker niks doen.
Wil je het echt weten? 12 uurquote:
What thequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? 12 uurMaar pas laat thuis, omdat ik op een eiland werk
Ameland, lesgeven op middelbare school.quote:
Onderbouw of bovenbouw?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ameland, lesgeven op middelbare school.
Onderbouw.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Onderbouw of bovenbouw?
Woon je ver weg dan?
Groot voordeelquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Onderbouw.
Nee, Leeuwarden. Directe busverbinding naar haven gelukkig
Wel uberlang op zo'n boot zittenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Onderbouw.
Nee, Leeuwarden. Directe busverbinding naar haven gelukkig
Inderdaad. Zeker omdat ik 1 minuut lopen van het station woonquote:
Ik zit altijd met een vaste groep collega's op de boot. Altijd gezellig. Dan vliegt de tijdquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:08 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wel uberlang op zo'n boot zitten. Zelfs een seizoen gewerkt op Ameland maar die boot vond ik wel zoooo langzaam
Jammer dat dronken voor de klas staan nog steeds een taboe isquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zit altijd met een vaste groep collega's op de boot. Altijd gezellig. Dan vliegt de tijdMaar ja, het is niet de snelste nee.
Taboes zijn er om doorbroken te wordenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jammer dat dronken voor de klas staan nog steeds een taboe is
Best.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Taboes zijn er om doorbroken te worden
Haha, naah, dat gaat te verquote:
Je moet nog een oraal examen inhalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je moet nog een oraal examen inhalenGodverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je moet nog een oraal examen inhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cursing in class, may the Lord smite thee down!quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Cursing in class, may the Lord smite thee down!
Klinky?quote:
Ja is dit een grap? Ben je een kloon of troll?quote:
Nee, geen grappen op het internet, serieuze bisnis.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja is dit een grap? Ben je een kloon of troll?
Waarom dan een ander account?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:15 schreef Klinky het volgende:
[..]
Nee, geen grappen op het internet, serieuze bisnis.
Moet jij niet allang al aan het slapen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |