Jaaa wat een wedstrijd, wat een wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom dan een ander account?
Nee. Morgen vrijEn nagenieten van Chelsea
Gewoon goed verdedigd. Verafgoding van Barca altijdquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:34 schreef Klinky het volgende:
[..]
Jaaa wat een wedstrijd, wat een wedstrijd.Ze speelden wel een beetje vuil, maar boh, was een genot om te kijken.
Terwijl ik normaal kots op clubvoetbal.
Oh chill!En dit is geen ander account, ik postte teveel op KB en wil niet dat mn postcount weer zo hoog wordt enzo, het is net aan het zakken..
Inderdaad, sowieso alles wat uit Spanje komt kots ik op.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gewoon goed verdedigd. Verafgoding van Barca altijd
JaHaha, waarom vind ik dat niet logisch? Zal wel een vrouwending zijn. Niemand kijkt naar stats hoor
Haha, tis best een mooi vakantieland eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:39 schreef Klinky het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso alles wat uit Spanje komt kots ik op.Dat land is nergens goed voor, behalve mandarijnen en dan leveren ze die alleen 's winters.
Scumbags.
Nou, weetniet. Vaak zat dat mensen in een discussie meteen naar die pagina gaan kijken zeggen: HAHA JIJ ZIT HELE DAGEN TE FOKKEN BLABLALALALA en dan wat je ook zegt maakt niet uit, want je komt immers je zolderkamer niet uit.Snap je?
Ben één dag in Spanje geweest, in Figueres ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha, tis best een mooi vakantieland eigenlijk![]()
![]()
Iedereen op FOK! komt zijn/haar zolderkamer niet uit tochIk bedoel, ik draag zelfs een zonnebril, omdat zonlicht ja toch
Maar ik vind het nog steeds een bijzondere reden, maar ook wel grappig
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik helemaal bang dat ik tussen de dagcijfers zou staan en dus uit voorzorg op mn kloon de tijd gespendeerd, sta ik niet eens in die lijst.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik helemaal bang dat ik tussen de dagcijfers zou staan en dus uit voorzorg op mn kloon de tijd gespendeerd, sta ik niet eens in die lijst.![]()
Hoezeequote:Op woensdag 25 april 2012 06:58 schreef Michhas het volgende:
Vandaag is het mijn beurt voor een half dagje
Copy thatquote:Op woensdag 25 april 2012 07:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoezeedat ie maar snel.voorbij mag zijn
Top!quote:Op woensdag 25 april 2012 07:42 schreef arachide. het volgende:
jeeeej, de sfeer begint er eindelijk goed in te komen in Rome!
Octo is een baasquote:
Ik hoop voor jou met professor Barrabas want dan mag je lekker terug in de tijdquote:Op woensdag 25 april 2012 13:31 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga straks met een professor praten over stage. Hopelijk mag ik binnenkort iets leuks doen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou met professor Barrabas want dan mag je lekker terug in de tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |