Ik zou wel met 1 van die scandinavische dames hier willen trainen. Maar dan zou ik alleen maar willen squaten....quote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef Toverbal0 het volgende:
ik ga sinds een maand samen met een vriendin! gaat in principe super, daarvoor altijd alleen getraind.
Tuurlijk, ik help wel hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 12:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nog een reden om elke training te squatten
Nee en nee.. ze traint juist met mij mee omdat ze anders alleen cardio doet, en ik laat haar dus ook gewoon compounds mee doen. En door haar doe ik juist weer meer cardio, werkt prima voor mij.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:44 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Je bent een vrouw mag ik hopen of homo?
Mannen hier die hier met hun vriendin gaan laten ze lekker achter op de hometrainer en gaan squatten
Nice dat je dr aan de compounds had gezetquote:Op woensdag 18 april 2012 12:50 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik help wel hoor
[..]
Nee en nee.. ze traint juist met mij mee omdat ze anders alleen cardio doet, en ik laat haar dus ook gewoon compounds mee doen. En door haar doe ik juist weer meer cardio, werkt prima voor mij.
Neequote:Op woensdag 18 april 2012 13:29 schreef DeBassist het volgende:
kan het kwaad om op woensdag romanian deadlifts (benendag) en op vrijdag gewone deadlifts (rugdag) te doen?
Dit. Meeste gasten doen maar wat en willen niet squatten of deadliften. Geen zin om met iemand te trainen die niet serieus is, of er vreemde trainingsprincipes op nahoudt.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:28 schreef Weissman het volgende:
Oh en dat idd, niemand die een vergelijkbaar schema heeft en me kan motiveren.
Zolang je rug het trekt is het geen probleemquote:Op woensdag 18 april 2012 13:29 schreef DeBassist het volgende:
kan het kwaad om op woensdag romanian deadlifts (benendag) en op vrijdag gewone deadlifts (rugdag) te doen?
Je hoeft ook niet op hetzelfde gewicht te trainen maar elkaar te motiveren en bij te staan. Beetje een bromance opstarten en elkaar opnaaien om harder en dieper te gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Er traint wel iemand in dit topic in dezelfde gym alleen die is 100 keer sterker dan dat ik ben
Dan moet je ook namen noemen natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 14:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Er traint wel iemand in dit topic in dezelfde gym alleen die is 100 keer sterker dan dat ik ben
Met de pleisters overal en de blauwe plekken van de MMA, je weet tog.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Jajong traint in dezelfde ghetto gym gemanaged door ex inmates maar heeft niet hetzelfde schema en ik weet niet hoe die eruit ziet
Het is die gozer met al die pleisters en verband.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Jajong traint in dezelfde ghetto gym gemanaged door ex inmates maar heeft niet hetzelfde schema en ik weet niet hoe die eruit ziet
Een trainingsmaat heb je om te trainen, niet om mee te ouwehoeren.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef star_gazer het volgende:
Ik train veruit het liefst alleen. Er zijn wel een paar residents die ik af en toe spot en vice versa, maar in principe buffel ik alleen. Het stikt hier van de strakke aziatische meiden (vooral in die groepslessen zeg, je zou er bijna Zumba van gaan doen) en daar mag ik graag naar kijken, maar daar blijft het bij. Ik kom naar de gym om ijzer te vreten, mijn kaakspieren train ik wel ergens anders.
Dit jaquote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef Jajong het volgende:
Lolz jullie maken zelfde grapjuh.
Ik heb overigens wel een trainingsbuddy, die ongeveer even sterk is. Maar bij die gym kan je IEDEREEN vragen om je te spotten oid. Iedereen is daar altijd superaardig, ondanks dat het TBS'ers zijn.
Harimau? (ofso)quote:
Lol. Nee. Daar kickboks ik wel though.quote:
Óf optie D, gewoon minder vreten en meer bewegen.quote:
Dumbbells.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Jajong het volgende:
Ik snap niet hoe je alleen traint overigens, dan train je volgens mij gewoon niet zwaar genoeg. Er is bijna elke training wel een momentje dat ik blij ben dat er iemand achter me staat anders heb ik barbells op mn muil
Volgens is er geen fatburner die echt werkt.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Óf optie D, gewoon minder vreten en meer bewegen.
Optie D gaat hem niet worden. Zit al 400 a 500 kcal onder onderhoudsschema en door blessure kan ik gelimiteerd in zwaarte trainen. Daarom 6x per week bezig.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Óf optie D, gewoon minder vreten en meer bewegen.
Eh.... Als ik 2x 34kg shoulder press doet moet er echt wel iemand bij staan hoorquote:
Alleen degene met Ephedrine of Ephedra, maar dat mag in europa niet verkocht wordenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens is er geen fatburner die echt werkt.
Laatste zending is idd onderscheptquote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef Zith het volgende:
[..]
Alleen degene met Ephedrine of Ephedra, maar dat mag in europa niet verkocht worden
Ik ga dan ook niet tot de failure. Heb wel meerdere malen gehad dat ik de barbell op 't laagste haakje kon plaatsen met veel moeitequote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Jajong het volgende:
Ik snap niet hoe je alleen traint overigens, dan train je volgens mij gewoon niet zwaar genoeg. Er is bijna elke training wel een momentje dat ik blij ben dat er iemand achter me staat anders heb ik barbells op mn muil
Als je met zware gewichten werkt kun je niet tot failure gaan hè.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eh.... Als ik 2x 34kg shoulder press doet moet er echt wel iemand bij staan hoor. Als die achterover klapt ben je forever fucked
Pardon?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Als je met zware gewichten werkt kun je niet tot failure gaan hè.
Ik doe 30kg per dumbell en staat niemand achter...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eh.... Als ik 2x 34kg shoulder press doet moet er echt wel iemand bij staan hoor. Als die achterover klapt ben je forever fucked
Ik heb vaak genoeg gezien bij mensen die 't alleen doen waarbij hun armen naar achter klappen, dank je feestelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik doe 30kg per dumbell en staat niemand achter...
Bij dat soort oefeningen heb je er ook niks aan omdat wanneer ik het niet meer hou moet ik het gewoon neer kunnen gooien.
Wanneer iemand me dan gaat helpen en ik heb niet meer genoeg kracht komen de dumbell op mezelf of verlies ik de balans.
Bitch, dat kan toch niet...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pardon?Dat is misschien wel het domste wat ik deze week gelezen heb.
Failure = failure. En dat jij met vrouwengewichten traint wil niet zeggen dat als je 2 keer zo zwaar gaat dat je dan je schouders verneuktquote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Bitch, dat kan toch niet...
Een van de nadelen als je in je eentje bent en de gewichten zijn rete zwaar. Ik kan tot failure gaan omdat ik mijn schouders niet verneuk met 16kg.
Daar kan een spotter niks mee... die zal het alleen maar verergeren omdat hij je dwingt om meer te drukken dan jij aankan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg gezien bij mensen die 't alleen doen waarbij hun armen naar achter klappen, dank je feestelijk.
Precies. Ik waarschuw mensen ook altijd even om een stapje weg te doen. Als ze gaan dan gaan ze en laat ik ze vallen zonder te kijken waar ze heen gaan, zolang ik mezelf maar niet beschadig.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik doe 30kg per dumbell en staat niemand achter...
Bij dat soort oefeningen heb je er ook niks aan omdat wanneer ik het niet meer hou moet ik het gewoon neer kunnen gooien.
Wanneer iemand me dan gaat helpen en ik heb niet meer genoeg kracht komen de dumbell op mezelf of verlies ik de balans.
Tuurlijk wel. De kans is toch veel groter dat er iets mis kan gaan met 100kg dan met 10kg...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Failure = failure. En dat jij met vrouwengewichten traint wil niet zeggen dat als je 2 keer zo zwaar gaat dat je dan je schouders verneukt.
Dit slaat echt nergens op, sorry. Als ik faal kan hij toch helpen om gecontroleerd weer naar beneden te gaan, of mn armen te stabiliseren zodat ik niet naar achteren klap, naar voren, of die dumbells op mn kop laat vallen...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Daar kan een spotter niks mee... die zal het alleen maar verergeren omdat hij je dwingt om meer te drukken dan jij aankan.
Ik vind dat maar eng hoor, ik heb al genoeg gezeik met mn schouder gehad dat ik liever het zekere voor 't onzekere neem.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Precies. Ik waarschuw mensen ook altijd even om een stapje weg te doen. Als ze gaan dan gaan ze en laat ik ze vallen zonder te kijken waar ze heen gaan, zolang ik mezelf maar niet beschadig.
Met die instelling kan je beter altijd binnen blijven zitten.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De kans is toch veel groter dat er iets mis kan gaan met 100kg dan met 10kg...
M.a.w. de schade zal veel groter kunnen zijn.
Of gewoon niet tot failure gaan in dat geval.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Met die instelling kan je beter altijd binnen blijven zitten.
Gecontroleerd naar beneden? ik laat ze gewoon vallen... ik leg ze echt niet gecontroleerd op de grond omdat je schouders anders naar de knoppe gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op, sorry. Als ik faal kan hij toch helpen om gecontroleerd weer naar beneden te gaan, of mn armen te stabiliseren zodat ik niet naar achteren klap, naar voren, of die dumbells op mn kop laat vallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |