Zoals met alles tegenwoordig: solo.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:05 schreef Xlarge het volgende:
Het bevalt me veel beter met een traingsmaat dan alleen, trainen jullie veel met iemand, of meestal alleen ?
Alleen. Ik ben nog niemand tegen gekomen waar ik mee zou willen of kunnen trainen. Wel eens iemand tegen gekomen en het ook gevraagd, maar het antwoord was dat hij niet zo groot wilde worden...quote:Op woensdag 18 april 2012 09:05 schreef Xlarge het volgende:
Het bevalt me veel beter met een traingsmaat dan alleen, trainen jullie veel met iemand, of meestal alleen ?
Whehe, dat kan natuurlijk ook, het is iig wel eerlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 11:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alleen. Ik ben nog niemand tegen gekomen waar ik mee zou willen of kunnen trainen. Wel eens iemand tegen gekomen en het ook gevraagd, maar het antwoord was dat hij niet zo groot wilde worden...
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:48 schreef seto het volgende:
Voor je het weet haalt hij je ook over voor andere dingen.
Pics van de CrossFit chicksquote:Op woensdag 18 april 2012 11:45 schreef SunTzu het volgende:
Wat is deze, mijn buurjongen heeft me overgehaald om vandaag een keer mee crossfit te gaan doen.
Die zijn alleen lekker op 't internet.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die zijn alleen lekker op 't internet.
Same here. Ben zelf 2 keer gevraagd, heb beide keren geweigerd. Want zoals Ahnold ook zegt in zijn boeken: een trainingsmaatje vinden is net als een huwelijk; je moet elkaar blind kunnen vertrouwen, motiveren en elkaar door dik en dun blijven steunen.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:06 schreef Snakey het volgende:
Alleen. Ik ben nog niemand tegen gekomen waar ik mee zou willen of kunnen trainen. Wel eens iemand tegen gekomen en het ook gevraagd, maar het antwoord was dat hij niet zo groot wilde worden...
Waar woon je ? Want vraag me echt af of de crossfit gyms in NL ook echt crossfit-waardig zijn en niet een slap aftreksel daarvan.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:45 schreef SunTzu het volgende:
Wat is deze, mijn buurjongen heeft me overgehaald om vandaag een keer mee crossfit te gaan doen.
Een goede trainingsmaat vinden is moeilijk inderdaad. In Nederland omdat er niemand in de gym is die een vergelijkbaar schema heeft, of sowieso aan bodybuilding doet. In Spanje moeilijk omdat ik steenkolenspaans spreek, en de engelse gasten wil ik niet mee trainen omdat de meeste engelsen hier aan de kust scum of the earth is...quote:Op woensdag 18 april 2012 12:06 schreef Weissman het volgende:
Same here. Ben zelf 2 keer gevraagd, heb beide keren geweigerd. Want zoals Ahnold ook zegt in zijn boeken: een trainingsmaatje vinden is net als een huwelijk; je moet elkaar blind kunnen vertrouwen, motiveren en elkaar door dik en dun blijven steunen.
Ik heb het dan wel getroffen met mijn trainingsmaat.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een goede trainingsmaat vinden is moeilijk inderdaad. In Nederland omdat er niemand in de gym is die een vergelijkbaar schema heeft, of sowieso aan bodybuilding doet. In Spanje moeilijk omdat ik steenkolenspaans spreek, en de engelse gasten wil ik niet mee trainen omdat de meeste engelsen hier aan de kust scum of the earth is...
Een tijdje geleden was er wel een gozer waarmee ik had kunnen trainen. Welliswaar Spaans, maar met zijn kleine beetje engels en mijn kleine beetje Spaans hadden we wel wat conversaties, en hielpen elkaar regelmatig. Maar die is verdwenen, sinds anderhalve maand ofzo niet meer gezien helaas.
Ik trainde jaaaaaaren geleden ook alleen, in een bodybuilders gym met alleen maar grote jongens om me heen. Die gasten vonden het wel grappig, zo'n klein ventje wat niet opgaf ondanks dat ik me met niemand kon meten daar.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:26 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel getroffen met mijn trainingsmaat.
Het was zowieso een oude bekende die ik al langer kon, het was geen vriend, maar een bekende uit het uitgaanscircuit.
Ook is hij aan het kuren, en wordt logischerwijs steeds sterker.
Zelf doe ik dat niet, maar ik probeer wel bij te blijven, en dat lukt best aardig, ik til mezelf ze wel steeds naar nieuwe grenzen.
Tja, en het schema, we hebben gewoon een vierdaagse split die we samen uitvoeren.
Pas geleden hebben we alleen de schouders opgesplitst bij de andere dagen, ik heb het eerder al vermeld.
Eigenlijk komen alle theorieen en ideeen van mij, en hij volgt gewoon
Dat dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:40 schreef mtchel112 het volgende:
Hier ook solo, hoef me niet aan anderen aan te passen, pump up songs op mn ipod en focus, geen gelul
Nog een reden om elke training te squattenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef Toverbal0 het volgende:
ik ga sinds een maand samen met een vriendin! gaat in principe super, daarvoor altijd alleen getraind.
Je bent een vrouw mag ik hopen of homo?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef Toverbal0 het volgende:
ik ga sinds een maand samen met een vriendin! gaat in principe super, daarvoor altijd alleen getraind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |