Hehehe, daarom ook die smiley er onder. Na 2 keer is het mooi geweest. Laat ik maar eerst eens een leuke vent vinden die wel wat in een relatie wil investeren, niet zo zeer qua geld, maar qua houden van en begrip hebben voor elkaar en elkaar alles willen gunnen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef kiekjesdief het volgende:
kan helpen om het in het vervolg beter te doen
Tientallen meets al bezocht alleen is er nog geen speciale 40+-meet geweest, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Mickeys het volgende:
Hehehe, daarom ook die smiley er onder. Na 2 keer is het mooi geweest. Laat ik maar eerst eens een leuke vent vinden die wel wat in een relatie wil investeren, niet zo zeer qua geld, maar qua houden van en begrip hebben voor elkaar en elkaar alles willen gunnen..
Maar goed.. daar gaan we het verder niet over hebbenTijd om leuke dingen te doen... leuke mensen ontmoeten of zo. m.a.w. word er ook wel eens een meet gehouden?
Ik heb het over leuke mensen ontmoeten, dan zal de meet ook wel leuk zijn denk ik dan. Anders zijn het geen leuke mensenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef kiekjesdief het volgende:
je gaat er van uit dat een meet leuk is
Weet Linda veel, zij is zelf ook al 2 keer gescheidenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Mickeys het volgende:
Present.... dus dan kom je thuis van de scheidingsadvocaat. Ligt er een linda op de mat. Geheim van een goed huwelijk. AUW
1 keer, maar goed, zij was wel zo verstandig het niet een 2e keer te doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet Linda veel, zij is zelf ook al 2 keer gescheiden
O is ze met Sander niet getrouwd geweest?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
1 keer, maar goed, zij was wel zo verstandig het niet een 2e keer te doen.
Maar wie weet. gewoon maar eens een beetje lezen, misschien leuke "spiegel" die ik zie waar ik nog wat van kan leren. Daar ben je immers nooit te oud voor
Ow ja joh, gelukkig gaat dat lachen mij best goed af, ok, mindere momenten zijn er, maar het is best wel leuk zo allemaal hoor. Wij als 40+ hebben hier toch maar mooi een eigen stukquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O is ze met Sander niet getrouwd geweest?
Ach, wel of niet getrouwd maakt niet zoveel uit als je een tijd samen bent geweest, vind ik.
Ja joh, lekker lezen die Linda, je zal er vast veel in herkennen en omdat het vaak met veel humor wordt gebracht kan je er misschien nog een beetje om lachen ook
Zo is het dat kunnen de 30+-ers niet zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow ja joh, gelukkig gaat dat lachen mij best goed af, ok, mindere momenten zijn er, maar het is best wel leuk zo allemaal hoor. Wij als 40+ hebben hier toch maar mooi een eigen stuk
Die blunder heb ik dus nog niet zo lang geleden gemaaktquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Leandra het volgende:
Maar nee, dat boeit me dus echt helemaal niets.... vooralsnog.
Overigens is er ook nog niemand geweest die mij voor de oma ipv de moeder van Soneal aanzag, dus dan zal het allemaal nog wel meevallen.
Mijn Pa werd ook pas op zijn 70ste grijs, dus ik hoop ook maar dat ik het haar van mijn vaderquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Staal het volgende:
Nou dat valt ook nogal mee hoor.
Mijn moeder had lang en pikzwart kroeshaar. Ik heb jaren gemengd haar gehad. Best raar om fijn steil donkerblond haar te hebben en daar tussen stugge zwarte gekrulde haren. Maar sinds een jaar of negen is het 99% het fijne haar van mijn vader geworden dus wrs. word ik ook gewoon nooit grijs.
Hierrrquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is er ergens nog eeen leuk topic ?
Waar woon je?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oke... maar ik ga ondertussen wel effe een rondje lopen
Te ver wegquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In Limburg![]()
Bij die grote kerk daar eerste straatje linksaf nr. 41
Het was weer een rel in een borrelglaasje ook he.quote:
STORMquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Het was weer een rel in een borrelglaasje ook he.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loop naar zuid holland dan kom ik je tegemoet.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die blunder heb ik dus nog niet zo lang geleden gemaakt![]()
Zit ik bij de bushalte op zo'n bankje, Ja ik was moe jahik ben ook geen 18 meer
![]()
maar goed ik zit daar dus, komt er een vrouw met kinderwagending waar een peuter
in zit, die vrouw gaat naast me zitten, dat kindje gaat zitten lachen tegen me, dus ik zeg
Zooo, lekker met Oma op stap?
Zegt die vrouw, ik ben zijn Oma niet hoor![]()
Was ze 38 jaarze zag eruit als 58, weetikveel
![]()
Nah... lul je daar maar eens uitis me wel gelukt trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is beterquote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het tegenovergestelde afgelopen pasen.
Was met mijn kleinzoontje J. in het speeltuintje hier verderop (hij is 2 en een half en ik bijna 53) zegt zo'n andere vrouw tegen hem toen hij me zocht : Daar is ze, ga maar naar mama![]()
Wat is er staaltje?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef Staal het volgende:
Vrouwen die niet met complimenten kunnen omgaan. Zucht. Gelukkig hebben we hier een Kingtoppie zitten om de meiskes op te krikken.
Bluezz, je weet heus wel dat je er heel goed uitziet. Je bent ook nog eens geen burgertuttebol.
Wat raar is dat idd, die 2 soorten haar! Lastig ook lijkt me.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Staal het volgende:
Nou dat valt ook nogal mee hoor.
Mijn moeder had lang en pikzwart kroeshaar. Ik heb jaren gemengd haar gehad. Best raar om fijn steil donkerblond haar te hebben en daar tussen stugge zwarte gekrulde haren. Maar sinds een jaar of negen is het 99% het fijne haar van mijn vader geworden dus wrs. word ik ook gewoon nooit grijs.
Je hebt een hoogslaper?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:28 schreef Aleandra het volgende:
Dames en heer, een goeienavond.![]()
Het is weer eens zover, kan mijn bed niet inkomen.![]()
Eigenlijk zou ik moe moeten zijn maar ik stuiter nog.
Doet me meteen denken aan ditquote:Op woensdag 18 april 2012 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En over dat er goed uitzien, nou dat valt wel mee, maar met een zonnebril kom je een heel eind
ah.... dank je wel, ik had het ook altijd vaker kort dan langquote:
Wilde haren zijn ook leukquote:Op woensdag 18 april 2012 00:37 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Als ze doen wat jij wil ja. Maar die van mij krullen altijd lekker dwars de andere kant op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuttebol! Je ziet er onwijs goed. Dat weet je best.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat raar is dat idd, die 2 soorten haar! Lastig ook lijkt me.
En over dat er goed uitzien, nou dat valt wel mee, maar met een zonnebril kom je een heel eind
Mee eens.quote:
Arme Mickey, geen hond die je effe welterusten wenst.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:34 schreef Mickeys het volgende:
Tijd om te gaan snoezelen... veel plezier vanavond/vannacht.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zoek effe een mooi slaapliedje voor je
Gelukkig heb ik op woensdagavond altijd popkoorrepetitiequote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef Maes het volgende:
Wat een leuke foto Bluezz![]()
Hier ook voetbalen gisteravond ook al
ik moet 3x lezen wat daar stondquote:Op woensdag 18 april 2012 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik op woensdagavond altijd popkoorrepetitie
Neem je mij ook gelijk mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zal ik alle smileys afwerken?
nah nee doe maar niet
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef Maes het volgende:
Wat een leuke foto Bluezz![]()
Hier ook voetbalen gisteravond ook al
Ik doe jou een gunstquote:Op woensdag 18 april 2012 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Naar mijn afwerkplek?![]()
Hoeveel schuift ut ?
Nee, dit keer is het gratis.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]da's waar
![]()
moet ik geld meebrengen?
Welke ontbijttipsquote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je de ontbijttips opgevolgd Golvert?
zucht...quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zet vast een paar ontbijttips klaar voor de ouwe knarren
Trusten allemaal !!!
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
Lalala
Ik ging sportschool, na 3 weken niet sportschool en 2 weken ziek zijn...
En ik ben nog steeds bere sterk.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jij bent nog in de groei ...
Oh, ik scroll youtube filmpjes altijd door zonder er aandacht aan te besteden.quote:
Een discussieforum waar je niet mag discuseren, simpel tochquote:Op woensdag 18 april 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Gekke crutch...
Ik snap het ook niet zo goed dit keer.
Daar is bij jou nooit wat van te merken anders.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
serieus dat UPC is echt helemaal KUT, die verbinding valt wel 20x per dag weg
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
serieus dat UPC is echt helemaal KUT, die verbinding valt wel 20x per dag weg
quote:Klantenservice
Bel als telefonieabonnee gratis 1200 met uw vaste telefoon of 0900 15 80 (¤ 0,10 per minuut)
dat merk jij ook nietquote:Op woensdag 18 april 2012 23:54 schreef Staal het volgende:
Ik flapte het eruit. Niks naars o.i.d. achter zoeken.
Nou serieus ook de telefoon doet het soms gewoon nietquote:Op woensdag 18 april 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je verbinding valt weg als je dat nummer gebruikt
Goed maar een beetje verkeerde televisieavond gehad. Eerst een scheiding waarbij ik alleen nog maar mee kon leven met die arme man, toen een shockdoc over Katie en toen Buch in de Bajes.quote:
Heb ik ook wel eens, lekker rustig en als je toch wilt bellen gewoon effe 30 sec het modem van de stroom halenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou serieus ook de telefoon doet het soms gewoon niet
Jij mag alles vragen...quote:Op woensdag 18 april 2012 23:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Goed maar een beetje verkeerde televisieavond gehad. Eerst een scheiding waarbij ik alleen nog maar mee kon leven met die arme man, toen een shockdoc over Katie en toen Buch in de Bajes.
Ik kijk echt allemaal ellende en toch maar door blijven kijken.
Hoe is het met jou? En in datingland? Of moet ik dat hier niet vragen?
Zie jij eruit als een loverboy?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij mag alles vragen...
Een meisje had met me gezoend voor een sigaret afgelopen maandag
eh... modem van de stroom halen? dan moet ik zeker aan stekkers gaan zitten ?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, lekker rustig en als je toch wilt bellen gewoon effe 30 sec het modem van de stroom halen
Neuh, gewoon de stekker die naar het stopcontact gaat -dat is er écht maar eentje- effe een ruk gevenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... modem van de stroom halen? dan moet ik zeker aan stekkers gaan zitten ?![]()
Of bedoel je die rooie knop? dat kan ik wel !
ah... die witte stekker?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, gewoon de stekker die naar het stopcontact gaat -dat is er écht maar eentje- effe een ruk geven![]()
Kan die Griek dat niet?
Het is niet moeilijk om even naar die snoertjes te kijken en hoe ze lopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... modem van de stroom halen? dan moet ik zeker aan stekkers gaan zitten ?![]()
Of bedoel je die rooie knop? dat kan ik wel !
Met z'n witte stekkerquote:Op donderdag 19 april 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... die witte stekker?
Ja die Griek is er niet altijd !
Het zijn vast je krullen.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, daarom lukt het ook zo goed.
Nou als er iemand niet het kindvrouwtje speelt ben ik het wel maar ik heb al heel wat dingen naar de klote geholpen omdat ik dacht dat doe ik zellef wel effequote:Op donderdag 19 april 2012 00:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk om even naar die snoertjes te kijken en hoe ze lopen.
Onthou wel dat vrouwen doorgaans ouder worden dan mannelijke partners en dan heb je aan een houding van een zgn. kindvrouwtje helemaal niks.
Mja wel prima avondje...quote:Op donderdag 19 april 2012 00:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Het zijn vast je krullen.
Maar je hebt je wel vermaakt dus? Meisje nog verder uitgevraagd of zag je dat niet zitten?
Met kijken hoe iets in elkaar steekt help je niets naar de klote hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou als er iemand niet het kindvrouwtje speelt ben ik het wel maar ik heb al heel wat dingen naar de klote geholpen omdat ik dacht dat doe ik zellef wel effe
IJzer smeden wanneer heet? Of vond je haar niet zo heel leuk om e.e.a. voort te zetten?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja wel prima avondje...
Ik ging om 3 uur weer naar huis ofzo...
Hoe bedoel je verder uitgevraagd?
ja je bent wel erg grumpy tegen mij de laatste tijd, geen idee waaroom, maar zal wel aan mijquote:Op donderdag 19 april 2012 00:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Met kijken hoe iets in elkaar steekt help je niets naar de klote hoor.
Maar goed, die zogenaamde schattigheid werkt op mij als een rode lap op een stier maar dat ligt nu geheel aan mij want ik heb sowieso al nooit veel geduld maar ik ben vandaag ongesteld geworden dus vandaar dat ik wat meer grumpy ben dan anders.
Voor een nachtje... Verder geen idee....quote:Op donderdag 19 april 2012 00:15 schreef Staal het volgende:
[..]
IJzer smeden wanneer heet? Of vond je haar niet zo heel leuk om e.e.a. voort te zetten?
De laatste tijd? Pardon?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja je bent wel erg grumpy tegen mij de laatste tijd, geen idee waaroom, maar zal wel aan mij
liggen...
Slaap lekker Staal, ga ik ook doen.
Ja de vorige keer lag ik gewoon iets van het songfestival te kijken en toen dacht je datquote:
Oh, dat ik toen aangaf geen privecontact met deez of geen te willen hebben? Omdat ik niet meegezogen wil worden in een vreemd roddelachtig iets waar ik in alle jaren gepost te hebben op FOK! nog nooit iets mee te maken heb gehad en dat ook niet wil. Nee, dat ben ik absoluut niet vergeten.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja de vorige keer lag ik gewoon iets van het songfestival te kijken en toen dacht je dat
iedereen zat te Dmmmen![]()
weet je dat niet meer?
Je zou het niet zeggen maar de meeste users in deze reeks zijn het schoolpleinstadium al jaren voorbij hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, ik hoor van iemand dat schoolgenoten denken dat ik aan de drugs zit. Terwijl ze nooit een woord met me praten
Jouw feestje:quote:Op donderdag 19 april 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Is goed hoor staaltje
Maar schoolplein vind ik juist wel iets om over te praten voor 40+'ers
Ik ben er pas 39 mee geworden. Dus denk het wel.quote:
Ik ken het eik alleen als drank.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben er pas 39 mee geworden. Dus denk het wel.
Dan ben je meteen langer houdbaar wrs.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken het eik alleen als drank.
Bijna 53 en nog steeds blond.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan ben je meteen langer houdbaar wrs.
Nog even en je kan echt meeposten in 40+ ,meisje.quote:
Haast niks.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb je al uitgerekend hoeveel pensioen je over een paar jaar hebt golfer?
Krijg ik ook flink last van, voordeel bij mij is dat dan de pensioenpotten toch al zowat leeg zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Haast niks.
Teveel pensioenbreukjes.
Dat maakt niks uit. Ik heb bijna 40 jaar gewerkt en nog steeds nauwelijks pensioen opgebouwd.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:54 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig werk ik sinds mijn 16e bijna onafgebroken
Dat is dus al zo'n 37 jaar
Mijn favoriete oom noemt me altijd meisje. En ook zijn vrouw noemt hij altijd meisje. En ze zijn echt zwaar op leeftijd hoor. Zo lief is dat hoe dat onderling tussen hen gaat. Vijftig jaar huwelijksfeest gehad en nog altijd dol op elkaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even en je kan echt meeposten in 40+ ,meisje.
Ik dacht al gisteren toen je over je haar begon, dat kan geen man zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 02:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Mijn favoriete oom noemt me altijd meisje. En ook zijn vrouw noemt hij altijd meisje. En ze zijn echt zwaar op leeftijd hoor. Zo lief is dat hoe dat onderling tussen hen gaat. Vijftig jaar huwelijksfeest gehad en nog altijd dol op elkaar.
Maar het gaat ineens heel rap naar legitiem posten in de 40+reeks inderdaad. Ben me ook niet voor niets een beetje mentaal aan het voorbereiden in 40+.
Ik wacht op jouw 'waarom kijk je naar die rommel?'quote:Op donderdag 19 april 2012 12:43 schreef golfer het volgende:
Ik heb zo te lezen weer een stukje Nederlandse top-TV gemist
Ik zag het. Heb een aantal reacties overwogen en 'ingeslikt'.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb dat topic even snel doorgescrolled en wat ik al vermoedde gebeurde ook
Djeez die zijn eigen scheiding even komt ventileren![]()
Smullen, Des Foks, maar zooo triest dat ie dat doet
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef Verbal het volgende:
Even mijn FB crossposten in verband met arbeidsleed...
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Computers die denken zelf te kunnen denken... een paradox? Een contradictio in terminis? In ieder geval RETE-irritant. Voorbeeld: je bent op zoek naar een mijnheer Brijl op telefoongids.nl. Je krijgt bij de zoekresultaten echter geen Brijl, maar 'Bijl'. En wel hierom: "Wij hebben uw zoekopdracht (en daar komt íe: ) GECORRIGEERD naar 'Bijl'". Dus niet: 'weet u zeker dat u niet 'Bijl' bedoelt? Nee... "Wij hebben uw zoekopdracht gecorrigeerd..." Wel godverhoereschijt... Robert Kamer WORDT niet gecorrigeerd door computers. Robert Kamer gebruikt niet eens spellingcorrectie. En dit IS geen correctie, dit is stupide. Ronduit stupide. Stompzinnige binaire nitwit. Vleesgeworden nuloptie (of is het een nul-één-optie?). Ik kan hier niet alleen heel slecht tegen... IK KAN HIER HELEMAAL NIET TEGEN!!!!
V.
Ik denk dat het juist daarom gaat...quote:Op donderdag 19 april 2012 12:53 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik erger me ook kapot aan Djeez, die te pas en te onpas z'n ex even door het slijk haalt op FOK!... alsof zij hier niet post.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef Verbal het volgende:
Even mijn FB crossposten in verband met arbeidsleed...
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Computers die denken zelf te kunnen denken... een paradox? Een contradictio in terminis? In ieder geval RETE-irritant. Voorbeeld: je bent op zoek naar een mijnheer Brijl op telefoongids.nl. Je krijgt bij de zoekresultaten echter geen Brijl, maar 'Bijl'. En wel hierom: "Wij hebben uw zoekopdracht (en daar komt íe: ) GECORRIGEERD naar 'Bijl'". Dus niet: 'weet u zeker dat u niet 'Bijl' bedoelt? Nee... "Wij hebben uw zoekopdracht gecorrigeerd..." Wel godverhoereschijt... Robert Kamer WORDT niet gecorrigeerd door computers. Robert Kamer gebruikt niet eens spellingcorrectie. En dit IS geen correctie, dit is stupide. Ronduit stupide. Stompzinnige binaire nitwit. Vleesgeworden nuloptie (of is het een nul-één-optie?). Ik kan hier niet alleen heel slecht tegen... IK KAN HIER HELEMAAL NIET TEGEN!!!!
V.
In feite werkt het alleen maar tegen hem...quote:Op donderdag 19 april 2012 12:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist daarom gaat...
V.
Dat kinderen begeleid moeten worden door een psycholoog omdat er meegedaan wordt aan zo'n programma is gelijk de beste graadmeter om aan te duiden dat het programma way beyond de grens is.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het niet zo op dat soort drama-programma's, omdat ik niet snap waarom die mensen met al hun ellende op tv willen. En met Echt Scheiden vind ik het helemaal triest omdat de kinderen erbij betrokken zijn. "Ja, maar de kinderen worden begeleid door een psycholoog", aldus tranentrekker Natasja Froger. Te triest voor woorden.
Waar gebeurt dat verder dan? In het fhf zijn we bezig om zijn ex te helpen aan een doorstart en zij houdt het netjes over Djeez.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite werkt het alleen maar tegen hem...
Als je geen FOK!relatie hebt maakt het niet zoveel uit dat je je ex hier voor rotte vis uitmaakt, maar als je ex hier ook al jaren post, en zich niet op die wijze over jou uitlaat, dan gaat dat afzeiken uiteindelijk alleen maar tegen je werken.
En helpt het posten van allerlei nonsens ook niet... de zuurheid druipt er vanaf, en je begrijpt gelijk waarom er sprake is van een scheiding.
Zij houdt het idd netjes, hij doet nog wel eens een postje waarin z'n ex zwartgemaakt wordt.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar gebeurt dat verder dan? In het fhf zijn we bezig om zijn ex te helpen aan een doorstart en zij houdt het netjes over Djeez.
Ik volg het verder niet, en ga dat ook niet doen, maar inderdaad: het zal hem eerder schaden.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite werkt het alleen maar tegen hem...
Als je geen FOK!relatie hebt maakt het niet zoveel uit dat je je ex hier voor rotte vis uitmaakt, maar als je ex hier ook al jaren post, en zich niet op die wijze over jou uitlaat, dan gaat dat afzeiken uiteindelijk alleen maar tegen je werken.
En helpt het posten van allerlei nonsens ook niet... de zuurheid druipt er vanaf, en je begrijpt gelijk waarom er sprake is van een scheiding.
Ik hoop dat zijn ex snel een woning vindt dan kunnen ze allebei weer een leven opbouwen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:15 schreef Leandra het volgende:
Ik volg het ook niet, maar ik weet wel dat het speelt en als ik zijn posts dan soms zie.... dan vind ik het vrij onbehoorlijk.
Zeker als je weet dat er ook nog 2 kinderen zijn die op een bepaald moment groot genoeg zijn om dat soort dingen te lezen.
Volwassenne zijn soms net kinderen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:20 schreef Leandra het volgende:
Sommige mensen kunnen nou eenmaal slecht tegen hun verlies, en kunnen dan niet anders dan zuur doen.
Tsja, dat heb je niet altijd in de hand. Mijn ex staat, 18 jaar na dato, op Verbals Waarderingslijst Aller Mensen Ooit ook nog steeds op de hoogte van Atilla de Hun en Jim Jones.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:18 schreef Rucky het volgende:
Ergens zal ik het toch nooit begrijpen dat als men er voor kiest om uit elkaar te gaan dat het dan ook maar met haat en neid vaak moet. Je hebt toch lief en leed met elkaar gedeeld.
Misschien een cursus grammatica volgen?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Rucky het volgende:
Nog even bedenken wat ik wou doen voordat ik 40 wordt.
Ja, van die categorie heb ik er ook een, maar om nou tijd aan dat stuk verdriet te gaan besteden door er telkens over te posten vind ik ook een beetje zonde van m'n energie.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je niet altijd in de hand. Mijn ex staat ook, 18 jaar na dato, op Verbals waarderingslijst aller mensen ook nog steeds op de hoogte van Atilla de Hun en Jim Jones.
V.
Zeker.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, van die categorie heb ik er ook een, maar om nou tijd aan dat stuk verdriet te gaan besteden door er telkens over te posten vind ik ook een beetje zonde van m'n energie.
Dat heb ik opgegeven met steeds veranderende spellings regels maar deze is wel heel dom idd.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Misschien een cursus grammatica volgen?
Dat valt best mee. Zo vaak verandert het niet hoor. De laatste keer was in 2006 en dat ging maar om een klein aantal wijzigingen. De keer dáárvoor was in 1996. En het vervoegen van werkwoorden heeft daar niks mee te maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Rucky het volgende:
Dat heb ik opgegeven met steeds veranderende spellings regels maar deze is wel heel dom idd.
Misschien moeten we eens praten.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat heb ik opgegeven met steeds veranderende spellings regels maar deze is wel heel dom idd.
quote:
Buro en kado mocht ik vroeger ook niet zo schrijven maar het klopt gewoon dat ik niet goed in Nederlandse spelling ben. Ik ben meer van de techniek.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Zo vaak verandert het niet hoor. De laatste keer was in 2006 en dat ging maar om een klein aantal wijzigingen. De keer dáárvoor was in 1996. En het vervoegen van werkwoorden heeft daar niks mee te maken.
'spellingsregels'(zonder spatie dus)
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens praten.
Wat doe je?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:24 schreef Aleandra het volgende:
Soms is dat wel eens nodig.
Bij mij niet. Kom net van mijn werk. Stuiter nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Wat ik niet snap dat beide partijen dan ten eerste in scheiding liggen en dan wel (moet wel) er samen over eens zijn om er aan mee te doen. Je staat toch ook voor lulquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:27 schreef golfer het volgende:
Heb dat ranzige RTL-4 programma nog even bekeken. Over die scheiding. Wat een verschrikkelijk fout programma en wat zitten er veel fouten in.
Hoi gaan we weer es watquote:
Wat ik mateloos intrigerend vind is wanneer er besloten wordt dat er een cameraploeg bij is!!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:37 schreef Soury het volgende:
Wat ik niet snap dat beide partijen dan ten eerste in scheiding liggen en dan wel (moet wel) er samen over eens zijn om er aan mee te doen. Je staat toch ook voor lulincl kids.
Wat ik er niet aan snapte was die zo foute coach die hun plannen volkomen overhoop gooide en en een bank die geen rekening hield met het inkomen van een 19-jarige zoon (volwassen voor de wet dus) die als fiscale eenheid bij z'n vader wilde blijven wonen. Dus waarom zou die vader dat huis moeten verkopen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:37 schreef Soury het volgende:
Wat ik niet snap dat beide partijen dan ten eerste in scheiding liggen en dan wel (moet wel) er samen over eens zijn om er aan mee te doen. Je staat toch ook voor lulincl kids.
Bizar is dat eigenlijk wel. Vanavond heb ik dat programma "gepest" gezien. Ik kijk die ellende allemaal maar kan me er ook nog eens flink over opfokken en me echt boos maken. (Ik ben bijv. op de lagere school jarenlang verschrikkelijk gepest en op de middelbare werd ik ineens populair en heb beide situaties nooit begrepen. Nu nog niet.) Ontspannen is het niet eens en maar blijven kijken. Ook dat "Help mijn man is klusser". Ik kijk dat wel allemaal.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:13 schreef Lienekien het volgende:
Ook zo.
Ik kan me wel vinden in een opmerking van Staal over blijven kijken naar ellende op de televisie terwijl je eigenlijk wel weet dat dat niet zo goed is voor je.
Soms ben ik te moe en gemakzuchtig en blijf ik suf hangen bij zo'n fout programma. Als Echt scheiden.
Dat is eigenlijk wat ik me nog steeds afvraag. Waarom toen zo en later die omslag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Nou idd, dat mechanisme van waarom en wanneer 'jij' diegene bent die blijkbaar gepest moet worden begrijp ik gewoon niet.
Wát maakt het dat je out of the blue 'de pispaal' bent en op een andere school, andere omgeving totaal niet.?
Ja zo lijkt het wel. Vrouwen schrijven zich in op dat programma. Mannen zijn gewoon een rationeler volk denk ik dan. Geen gelul maar overleven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:13 schreef golfer het volgende:
Ken het programma niet en heb het nog nooit gezien, maar zijn het alleen meiden die daarin gepest worden?
Ze vinden altijd wel een reden, hoe belachelijk ook. Voor mij waren 4 en 5 havo een hel. In het begin van de vierde viel het wel mee, maar toen ik niet aansloot bij een groepje dat anderen pestte, was ik dubbel de lul. Ik was toen behoorlijk bleu, bleuer dan nu in ieder geval, maar ik kon me niet inhouden toen een 19-jarige klasgenootten overstaan van een groot deel van de klas tegen mij zei dat ik dom was. Het enig dat ik toen kon antwoorden was: "Ik ben 15 en jij 19 en we zitten in dezelfde klas. Wie is er dan dom?"quote:
Lievvvv...quote:
Wel mee eens, hij zit hier niet als fokker, mogelijk wel als lurker maar dat kan mij dan weinig schelen. Bovendien zwart maken, tja, niet steevast en helemaal tot de grond toe afbranden, maar we zijn allemaal wel eens boos op iemand.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef Leandra het volgende:
Bij het afzeiken van de ex maakt het wat mij betreft nogal wat uit of die ex ook al jaren op FOK! post en of degenen die al wat langer op FOK! zitten weten over wie het gaat.
En ja, ik kan me best voorstellen dat je pissig bent op sommige momenten, maar wat dat betreft vind ik FOK! net als een stamkroeg; niet doen als de ander ook vaste gast is, en zo wel dan maar onder een kloon.
Willen jullie allebei scheiden of komt het van 1 kant?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wel mee eens, hij zit hier niet als fokker, mogelijk wel als lurker maar dat kan mij dan weinig schelen. Bovendien zwart maken, tja, niet steevast en helemaal tot de grond toe afbranden, maar we zijn allemaal wel eens boos op iemand.
Overigens heb ik pas 1 post van de betreffende persoon gezien in de topic serie waar ik ook in zit, maar komt misschien omdat ik er eigenlijk nauwelijks nog zit. En als ik er kom probeer ik meestal meer te sussen bij anderen dan mijn eigen ding er neer zetten. Dat je boos kan zijn vanwege liefdesverdriet heb ik dan wel weer begrip voor, want genaaid voel je je wel.
1 kant, de zijne, maar ik zou niet meer terug willen. Hoezo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Willen jullie allebei scheiden of komt het van 1 kant?
Gewoon interessequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
1 kant, de zijne, maar ik zou niet meer terug willen. Hoezo?
Ah, ging sinds eergisteren geloof ik, over dat programma "echt scheiden" en toen iets over verbroken relaties op fok en dat dan op fok "uitvechten".quote:
Tis inderdaad wel erg bizarquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat ik mateloos intrigerend vind is wanneer er besloten wordt dat er een cameraploeg bij is!!!
Het kan toch niet zo zijn dat het soms nagespeeld moet worden omdat het er a. niet goed opstaat of b. er niet genoeg gebeurd o.i.d. ?
Hoe kan het zijn dat je in zo'n ingrijpende gebeurtenis in je leven op tv wil?
Geef je jezelf op?
Was er een oproep? Oh ja, we gaan binnenkort scheiden, ik geef me alvast op
Echt
En meestal zit ik hier te reageren op berichten van een dag ervoor. Ik ben er als de meeste er niet zijn en weer op bed als ze er wel zijn. Voelt soms wel "eenzaam", maar vermaak me prima weer met doornemen van de topic(s)quote:
Ja dat begrijp ik nuquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah, ging sinds eergisteren geloof ik, over dat programma "echt scheiden" en toen iets over verbroken relaties op fok en dat dan op fok "uitvechten".
Ja dat is de nieuwe tijd je hebt nu allebei een sociaal netwerk op internetquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah, ging sinds eergisteren geloof ik, over dat programma "echt scheiden" en toen iets over verbroken relaties op fok en dat dan op fok "uitvechten".
Lol, oudjes zijn ook niet meer zo snel tegenwoordigquote:
Hallo ik ben niet oud hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, oudjes zijn ook niet meer zo snel tegenwoordig
*Hap*quote:
Net zoals op de kast zitten?quote:
lol, soms moet je ook schoonmaken op de kast, anders word het een stofnestquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb jij een moeilijk jeugd gehad
Op de kast zitten?
As the world turnsquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:10 schreef Mickeys het volgende:
Er is trouwens wederom niet zoveel op tv... tijd om eens wat leuke series op te zoeken. Nog tips?
Ik hoop/duim nu echt dat je dat niet echt meent!quote:
Films dan?quote:
Lastig, heb al veel gekeken zoals 24 maar ook modern family, 2 and a half men, friends, CSI LV en Miami maar ook V (SF)quote:
Nope, die ken ik niet. Wat voor genre?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik was wel onder de indruk van inception
Maar die heb je vast wel gezien
SF met een zweempje van romantiekquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nope, die ken ik niet. Wat voor genre?
Die maar eens er bij halen. Heb 2 weken geleden Twilight saga gekeken en die vind ik ook leuk, heel iets anders, dat wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
SF met een zweempje van romantiek
Echt een top film
Die heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die maar eens er bij halen. Heb 2 weken geleden Twilight saga gekeken en die vind ik ook leuk, heel iets anders, dat wel.
Paar weken daarvoor naar de bios geweest en Safe House gezien met Denzel Washington en moet zeggen dat ik onder de indruk was
Maar als je het gezellig vind kunnen we best een keertje naar de bios gaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die maar eens er bij halen. Heb 2 weken geleden Twilight saga gekeken en die vind ik ook leuk, heel iets anders, dat wel.
Paar weken daarvoor naar de bios geweest en Safe House gezien met Denzel Washington en moet zeggen dat ik onder de indruk was
Zat even te kijken maar zie nog niet echt een leuke film voor in de bios "nu". Maar lijkt me leuk!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar als je het gezellig vind kunnen we best een keertje naar de bios gaan
Onlangs of langer geleden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien
Je moet even op imdb kijken of in het film topic op fok
Het schijnt dat Eddie Murphy weer een goeie comedy heeft gemaakt, ik weet alleen niet hoe die heet
Je begrijpt natuurlijk wel dat je me nu gigantisch dissedquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zat even te kijken maar zie nog niet echt een leuke film voor in de bios "nu". Maar lijkt me leuk!
huhuh...... Als ik nu zeg.... tja... ik ben er bang voor dat ik over een uur ineens instort. lol. Maar nu als in ehm, deze week.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat je me nu gigantisch dissed
Maar oke
Mijn aanbod staat open kijk maarquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
huhuh...... Als ik nu zeg.... tja... ik ben er bang voor dat ik over een uur ineens instort. lol. Maar nu als in ehm, deze week.![]()
Deal.quote:
Scoort relatief laag eigenlijk... ook even op moviemeter opgezocht maar daar ook geen echte hoge scorequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dees zal het wel zijn
http://www.imdb.com/title/tt0471042/
Ow, hoezo?quote:
De lente in de luchtquote:
Dat wel maar je moet niet blind op de moviemeters afgaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Scoort relatief laag eigenlijk... ook even op moviemeter opgezocht maar daar ook geen echte hoge score
Dat is waarquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat wel maar je moet niet blind op de moviemeters afgaan
Ligt ook aan je eigen smaak
De Franse films die op tv5 komen die krijgen standaard boven een 7 maar dat zijn alleen Franse leraressen die daar op stemmen
Ja duh, andersom idem dito natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dus ik kan je eigenljk geen advies geven want ik ken je niet
Ah nu komen we ergensquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh, andersom idem dito natuurlijk
Proest.... Nu nog geschikte film vinden dan die er bij pastquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah nu komen we ergens
De film die in de bios draait is daarom van ondergeschikt belang
Wat ga je met koninginnedag doen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Proest.... Nu nog geschikte film vinden dan die er bij past
Ow, geen idee eigenlijk. Heb er niet eens bij stil gestaan. lolquote:
Kom naar Amsterdamquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, geen idee eigenlijk. Heb er niet eens bij stil gestaan. lol
Leuke dingen te doen? De grote radiostations mochten er niet meer komen (hoorde ik een tijd geleden)quote:
Je neemt me toch niet in de maling he?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Leuke dingen te doen? De grote radiostations mochten er niet meer komen (hoorde ik een tijd geleden)
Het is dat je mij (nog) niet kent, anders had je die vraag niet gesteld. Ik ben serieus! Mag wel gedumpt zijn met kerst, maar betekent nog niet dat ik dan ook geen lol meer mag maken op leuke dagen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je neemt me toch niet in de maling he?
SMS een idee of dp/mquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je neemt me toch niet in de maling he?
en dat "all in the open"quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:12 schreef Leandra het volgende:
Oeh, teruglezend is het wel heel smooth![]()
Have fun samen
Dan missen jullie all the fun...quote:
Die grote radio stations verneuken de boel met koninginnedag zijn het de kleine bandjes die sfeer brengenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is dat je mij (nog) niet kent, anders had je die vraag niet gesteld. Ik ben serieus! Mag wel gedumpt zijn met kerst, maar betekent nog niet dat ik dan ook geen lol meer mag maken op leuke dagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |