Ik doe jou een gunstquote:Op woensdag 18 april 2012 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Naar mijn afwerkplek?![]()
Hoeveel schuift ut ?

Nee, dit keer is het gratis.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]da's waar
![]()
moet ik geld meebrengen?

Welke ontbijttipsquote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je de ontbijttips opgevolgd Golvert?

zucht...quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zet vast een paar ontbijttips klaar voor de ouwe knarren
Trusten allemaal !!!

quote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
Lalala
Ik ging sportschool, na 3 weken niet sportschool en 2 weken ziek zijn...
En ik ben nog steeds bere sterk.

quote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jij bent nog in de groei ...

Oh, ik scroll youtube filmpjes altijd door zonder er aandacht aan te besteden.quote:

Een discussieforum waar je niet mag discuseren, simpel tochquote:Op woensdag 18 april 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Gekke crutch...
Ik snap het ook niet zo goed dit keer.

Daar is bij jou nooit wat van te merken anders.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
serieus dat UPC is echt helemaal KUT, die verbinding valt wel 20x per dag weg

quote:Op woensdag 18 april 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
serieus dat UPC is echt helemaal KUT, die verbinding valt wel 20x per dag weg
quote:Klantenservice
Bel als telefonieabonnee gratis 1200 met uw vaste telefoon of 0900 15 80 (¤ 0,10 per minuut)

dat merk jij ook nietquote:Op woensdag 18 april 2012 23:54 schreef Staal het volgende:
Ik flapte het eruit. Niks naars o.i.d. achter zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |