Hehehe, daarom ook die smiley er onder. Na 2 keer is het mooi geweest. Laat ik maar eerst eens een leuke vent vinden die wel wat in een relatie wil investeren, niet zo zeer qua geld, maar qua houden van en begrip hebben voor elkaar en elkaar alles willen gunnen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef kiekjesdief het volgende:
kan helpen om het in het vervolg beter te doen
Tientallen meets al bezocht alleen is er nog geen speciale 40+-meet geweest, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Mickeys het volgende:
Hehehe, daarom ook die smiley er onder. Na 2 keer is het mooi geweest. Laat ik maar eerst eens een leuke vent vinden die wel wat in een relatie wil investeren, niet zo zeer qua geld, maar qua houden van en begrip hebben voor elkaar en elkaar alles willen gunnen..
Maar goed.. daar gaan we het verder niet over hebbenTijd om leuke dingen te doen... leuke mensen ontmoeten of zo. m.a.w. word er ook wel eens een meet gehouden?
Ik heb het over leuke mensen ontmoeten, dan zal de meet ook wel leuk zijn denk ik dan. Anders zijn het geen leuke mensenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef kiekjesdief het volgende:
je gaat er van uit dat een meet leuk is
Weet Linda veel, zij is zelf ook al 2 keer gescheidenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Mickeys het volgende:
Present.... dus dan kom je thuis van de scheidingsadvocaat. Ligt er een linda op de mat. Geheim van een goed huwelijk. AUW
1 keer, maar goed, zij was wel zo verstandig het niet een 2e keer te doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet Linda veel, zij is zelf ook al 2 keer gescheiden
O is ze met Sander niet getrouwd geweest?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
1 keer, maar goed, zij was wel zo verstandig het niet een 2e keer te doen.
Maar wie weet. gewoon maar eens een beetje lezen, misschien leuke "spiegel" die ik zie waar ik nog wat van kan leren. Daar ben je immers nooit te oud voor
Ow ja joh, gelukkig gaat dat lachen mij best goed af, ok, mindere momenten zijn er, maar het is best wel leuk zo allemaal hoor. Wij als 40+ hebben hier toch maar mooi een eigen stukquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O is ze met Sander niet getrouwd geweest?
Ach, wel of niet getrouwd maakt niet zoveel uit als je een tijd samen bent geweest, vind ik.
Ja joh, lekker lezen die Linda, je zal er vast veel in herkennen en omdat het vaak met veel humor wordt gebracht kan je er misschien nog een beetje om lachen ook
Zo is het dat kunnen de 30+-ers niet zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow ja joh, gelukkig gaat dat lachen mij best goed af, ok, mindere momenten zijn er, maar het is best wel leuk zo allemaal hoor. Wij als 40+ hebben hier toch maar mooi een eigen stuk
Die blunder heb ik dus nog niet zo lang geleden gemaaktquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Leandra het volgende:
Maar nee, dat boeit me dus echt helemaal niets.... vooralsnog.
Overigens is er ook nog niemand geweest die mij voor de oma ipv de moeder van Soneal aanzag, dus dan zal het allemaal nog wel meevallen.
Mijn Pa werd ook pas op zijn 70ste grijs, dus ik hoop ook maar dat ik het haar van mijn vaderquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Staal het volgende:
Nou dat valt ook nogal mee hoor.
Mijn moeder had lang en pikzwart kroeshaar. Ik heb jaren gemengd haar gehad. Best raar om fijn steil donkerblond haar te hebben en daar tussen stugge zwarte gekrulde haren. Maar sinds een jaar of negen is het 99% het fijne haar van mijn vader geworden dus wrs. word ik ook gewoon nooit grijs.
Hierrrquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is er ergens nog eeen leuk topic ?
Waar woon je?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oke... maar ik ga ondertussen wel effe een rondje lopen
Te ver wegquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In Limburg![]()
Bij die grote kerk daar eerste straatje linksaf nr. 41
Het was weer een rel in een borrelglaasje ook he.quote:
STORMquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Het was weer een rel in een borrelglaasje ook he.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loop naar zuid holland dan kom ik je tegemoet.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die blunder heb ik dus nog niet zo lang geleden gemaakt![]()
Zit ik bij de bushalte op zo'n bankje, Ja ik was moe jahik ben ook geen 18 meer
![]()
maar goed ik zit daar dus, komt er een vrouw met kinderwagending waar een peuter
in zit, die vrouw gaat naast me zitten, dat kindje gaat zitten lachen tegen me, dus ik zeg
Zooo, lekker met Oma op stap?
Zegt die vrouw, ik ben zijn Oma niet hoor![]()
Was ze 38 jaarze zag eruit als 58, weetikveel
![]()
Nah... lul je daar maar eens uitis me wel gelukt trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is beterquote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het tegenovergestelde afgelopen pasen.
Was met mijn kleinzoontje J. in het speeltuintje hier verderop (hij is 2 en een half en ik bijna 53) zegt zo'n andere vrouw tegen hem toen hij me zocht : Daar is ze, ga maar naar mama![]()
Wat is er staaltje?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:22 schreef Staal het volgende:
Vrouwen die niet met complimenten kunnen omgaan. Zucht. Gelukkig hebben we hier een Kingtoppie zitten om de meiskes op te krikken.
Bluezz, je weet heus wel dat je er heel goed uitziet. Je bent ook nog eens geen burgertuttebol.
Wat raar is dat idd, die 2 soorten haar! Lastig ook lijkt me.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Staal het volgende:
Nou dat valt ook nogal mee hoor.
Mijn moeder had lang en pikzwart kroeshaar. Ik heb jaren gemengd haar gehad. Best raar om fijn steil donkerblond haar te hebben en daar tussen stugge zwarte gekrulde haren. Maar sinds een jaar of negen is het 99% het fijne haar van mijn vader geworden dus wrs. word ik ook gewoon nooit grijs.
Je hebt een hoogslaper?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:28 schreef Aleandra het volgende:
Dames en heer, een goeienavond.![]()
Het is weer eens zover, kan mijn bed niet inkomen.![]()
Eigenlijk zou ik moe moeten zijn maar ik stuiter nog.
Doet me meteen denken aan ditquote:Op woensdag 18 april 2012 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En over dat er goed uitzien, nou dat valt wel mee, maar met een zonnebril kom je een heel eind
ah.... dank je wel, ik had het ook altijd vaker kort dan langquote:
Wilde haren zijn ook leukquote:Op woensdag 18 april 2012 00:37 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Als ze doen wat jij wil ja. Maar die van mij krullen altijd lekker dwars de andere kant op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuttebol! Je ziet er onwijs goed. Dat weet je best.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat raar is dat idd, die 2 soorten haar! Lastig ook lijkt me.
En over dat er goed uitzien, nou dat valt wel mee, maar met een zonnebril kom je een heel eind
Mee eens.quote:
Arme Mickey, geen hond die je effe welterusten wenst.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:34 schreef Mickeys het volgende:
Tijd om te gaan snoezelen... veel plezier vanavond/vannacht.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zoek effe een mooi slaapliedje voor je
Gelukkig heb ik op woensdagavond altijd popkoorrepetitiequote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef Maes het volgende:
Wat een leuke foto Bluezz![]()
Hier ook voetbalen gisteravond ook al
ik moet 3x lezen wat daar stondquote:Op woensdag 18 april 2012 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik op woensdagavond altijd popkoorrepetitie
Neem je mij ook gelijk mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zal ik alle smileys afwerken?
nah nee doe maar niet
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef Maes het volgende:
Wat een leuke foto Bluezz![]()
Hier ook voetbalen gisteravond ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |