quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik word emotioneel van de kwaliteit.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
ROEL!
![]()
Ik had echt een hekel aan dit nr, dankzij jou niet meer
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
ROEL!
![]()
Ik had echt een hekel aan dit nr, dankzij jou niet meer
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Het is zo'n mooi, gevoelig liedje...
Geniale tekst ook
Mega goede productie ook met het stukje tekst:
Your philosophies on art, Baroque moved you.
You loved Mozart and you'd speak of your loved ones
En dan op de achtergrond die geplukte vioolenDoet klassiek aan
Past perfect bij de tekst...
Even afgezien van hoe romantisch die zin alleen al is
Klassieker na Klassieker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En we hadden ook al Ain't no sunshine, wat een tracks mensen, wat een tracks
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Het is zo'n mooi, gevoelig liedje...
Geniale tekst ook
Mega goede productie ook met het stukje tekst:
Your philosophies on art, Baroque moved you.
You loved Mozart and you'd speak of your loved ones
En dan op de achtergrond die geplukte vioolenDoet klassiek aan
Past perfect bij de tekst...
Even afgezien van hoe romantisch die zin alleen al is
lekker toch?quote:
Een Klassieker, oh-oh. Een Klassieker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Man man man dat is toch echt een tyfusfoute plaat
Iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:56 schreef Paul-89 het volgende:
Nog even en de platen van Bruce Springsteen zijn voor Domien ook gewoon guilty pleasures.
Ja en een klassieker is altijd een qualiteitsplaat natuurlijk, silly mequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een Klassieker, oh-oh. Een Klassieker.
Topreclamequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mmmmmmjamjamjamjamjamjamiiieeeeee!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en een klassieker is altijd een qualiteitsplaat natuurlijk, silly me
Generatiekloof. Ik ken het niet eens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef minthy het volgende:
Is hier sprake van een generatiekloofje of verschil in smaak?
We zoeken het uit, na de commercialbreak
Bijna pauze!quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Hou eens op over plofkippen, ik heb al zo'n honger
Niet meer als je de aflevering van volgens mij de Keuringsdienst van Waarde over de plofkip hebt gezien.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Plofkippen niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Generatiekloof. Ik ken het niet eens.
Die dan weer wel. Wat een verschrikkelijk tenenkrommende reclame. En dat zegt wat, want ik kan veel hebben.quote:
Neu, maar ik kan me voorstellen dat je REO Speedwagon fout vindt, omdat je pa het een jaar of 10 geleden vaak draaide. Ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Generatiekloof. Ik ken het niet eens.
Hell no, van wat ik gehoord heb werd dit no way bij ons thuis gedraaid. Nog niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, maar ik kan me voorstellen dat je REO Speedwagon fout vindt, omdat je pa het een jaar of 10 geleden vaak draaide. Ofzo
Laat ze ook gelijk eens stoppen met die achterlijke reclame dat je 1 of ander ranzig en te zout sausje over je heerlijke asperges moet gietenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ga die aflevering kijken en je hebt de eerste paar weken echt geen zin meer in kip van de superquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik heb dusdanig honger, doe mij die rechter maar! Lekker veel vleesch!
Oh, hier wel. Ik ben het echter niet zat geworden, vind 'm nog steeds primaquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hell no, van wat ik gehoord heb werd dit no way bij ons thuis gedraaid. Nog niet.
M'n vader heeft ooit eens gezien hoe een kip geslacht werd... 7 jaar geen kip gegeten... Het had bijna de bijbel in gekundquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga die aflevering kijken en je hebt de eerste paar weken echt geen zin meer in kip van de super
quote:
Tnxquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Have fun
Roel is overigens het ergste altijd 's avonds met z'n fantastische foto's van die overheerlijke maaltijden die hij elke avond eet
Jaloers!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n vader heeft ooit eens gezien hoe een kip geslacht werd... 7 jaar geen kip gegeten... Het had bijna de bijbel in gekund
Goeie eerste date lijkt me datquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Tnx![]()
We gaan binnenkort een keertje met z'n tweeën bij ze eten, had ik je dat nog niet verteld?
Nee hoor dat is gewoon baggerquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:56 schreef Paul-89 het volgende:
Nog even en de platen van Bruce Springsteen zijn voor Domien ook gewoon guilty pleasures.
Hey little girl, is your daddy home?quote:
quote:Eredivisie-spelers verdienen minder geld
De spelers uit de Nederlandse Eredivisie hebben het afgelopen seizoen minder geld verdiend. Het gemiddelde salaris is nu 305.000 euro, zo meldt FBO.
Vorig seizoen verdienden de spelers uit de Eredivisie nog gemiddeld 355.000 euro. De lagere salarissen zijn het gevolg van de economische crisis. De clubs hebben meer spelers uit de eigen jeugdopleiding vastgelegd.
Spelers van buiten de Europese Unie moeten ten minste honderdvijftig procent van het gemiddelde salaris verdienen. Dat betekent dat zij een salaris van 458 duizend euro moeten verdienen.
jij kan je werk dan ook volhouden tot je 67ste volgens de regeringquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
305.000 ? Daar moet ik jaren en jaren voor werken
Blijft goedquote:
Toevallig, we kregen onder de les net een ander nummer van hem voor de kiezen, ging over afscheid nemen. Heavy shitquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Een beter nummer over dit onderwerp blijft gewoon "De vierde kaart" van Brainpower.
Wat een tekst
Heeft me door dezelfde ellende heengeschopt dat nummer
Nice. Afhankelijk van weer, verdere programmering en m'n eigen agenda ben ik er bij.quote:
Je moest waarschijnlijk gaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Toevallig, we kregen onder de les net een ander nummer van hem voor de kiezen, ging over afscheid nemen. Heavy shit
Ja, die! Ik hoef em niet meer te horen, rottekstquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moest waarschijnlijk gaan
Erg goeie plaat over de dood van een goeie vriend van hem.
Die cd Door Merg & Brain staat sowieso vol goede platen, gevoelige nummers in tegenstelling tot dat prutswerk wat'ie erna heeft gemaakt...
Je hebt zeker geen antwoord gekregen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:54 schreef Againzender het volgende:
OK, ik stuur tweets naar mijn seizoenskaart. Misschien moet ik toch eens wat minder gaan drinken.
durft ´ie nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen antwoord gekregen?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die! Ik hoef em niet meer te horen, rottekst
Sorry, ik trek het zelf niet, tekst op zich is wel mooi.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik trek het zelf niet, tekst op zich is wel mooi.
Zo goed?
bedoelde u soms Kotsquote:
quote:
Brainpower.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Toevallig, we kregen onder de les net een ander nummer van hem voor de kiezen, ging over afscheid nemen. Heavy shit
Nog een freeze, jeui!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:04 schreef wolfrolf het volgende:
TOPICFREEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
Goedenavond
Ah, T-gebouw?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog een freeze, jeui!
Laatste les en Pino is mijn Mayor op het moment
Correct, een van de collegezalen op de begane grondquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:36 schreef wolfrolf het volgende:
Jantje zit op de wc te poepen. Als hij klaar is zegt hij tegen zijn moeder: 'Mam, wil je mijn gat afvegen?' Moeder: 'Jantje, dat heet geen gat, maar billen.'
Als hij op school is, ziet Jantje een gat in het gordijn. Hij zegt tegen de meester: 'Meester, er zitten billen in de gordijnen!'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Docent binnen een meter, nu lijkt het nog alsof ik zit te mailenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Open je woordfeut eens jij vlegeltje
Oh lol zit je op school. haha. Ik wist het nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Docent binnen een meter, nu lijkt het nog alsof ik zit te mailen
Op school? Op dit tijdstip?!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Docent binnen een meter, nu lijkt het nog alsof ik zit te mailen
Yup, bijna vrijquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh lol zit je op school. haha. Ik wist het niet
Deeltijd, naast m'n werk. Elke dinsdagmiddag/avond, prima geregeld!quote:
Da's al een tikkie logischer ja. Bij een 'gewone' opleiding zou het een nogal vreemd tijdstip geweest zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Deeltijd, naast m'n werk. Elke dinsdagmiddag/avond, prima geregeld!
Klopt, al zie ik 's avonds nog verbazingwekkend veel "jonkies" rondlopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's al een tikkie logischer ja. Bij een 'gewone' opleiding zou het een nogal vreemd tijdstip geweest zijn.
Ik moet ook twee avonden naar de VU deze periode ivm de vrijedagen op vrijdag. Klaagquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's al een tikkie logischer ja. Bij een 'gewone' opleiding zou het een nogal vreemd tijdstip geweest zijn.
Ja, als je nu 2 honden in huis hebt die ook beide Rex heten, dan heb je 2 Rexenquote:
Mijn beide katten hebben ook "Poes" als roepnaam, kan bestquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
Je geeft je honden toch niet allebei dezelfde naamNONSENS FLAUWEKUL @*&%%%^#
Roept makkelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
Je geeft je honden toch niet allebei dezelfde naamNONSENS FLAUWEKUL @*&%%%^#
Juist! Zeer gemakkelijk als je ze beide tegelijk nodig hebtquote:
Bazen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
Hmmm.... Do you think I'm sexy door Triggerfinger. Ik weet het niet
Ik kan ze over het algemeen best waarderen, maar dit vind ik dan toch even niks...quote:
quote:
NEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUHHH!!!!!quote:
Ze hebben op de Red Bull soundclash tegen De Jeugd van Tegenwoordig vorige maand ook Rude Boy van Rihanna gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
Hmmm.... Do you think I'm sexy door Triggerfinger. Ik weet het niet
Jawel, ik vind dat de plofkip een ode verdientquote:
Zal best tof zijn, maar ik vond deze echt geen klap aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze hebben op de Red Bull soundclash tegen De Jeugd van Tegenwoordig vorige maand ook Rude Boy van Rihanna gedaan![]()
Neequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel, ik vind dat de plofkip een ode verdient
twitter:CeeJayEff twitterde op woensdag 18-04-2012 om 07:27:50Vrachtwagen vol mest kiepert hier net om. I love the smell of fresh manure in the morning.
reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
sorry....je bent dus niet in voor een "Dutch Oven" begrijp ik?quote:Op woensdag 18 april 2012 07:45 schreef Cee het volgende:
DIE LUCHT!
het valt nu wel mee, het meeste is weggesmeuld, viel me tegen die kannonade van je, 3rdrock!
De kat in je avatar denkt van nietquote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef Sirolf het volgende:
Giel die gaat rennen van Hilversum naar Blaricum, als dat maar goed gaat...
Is dat niet een beetje heeeuul vroeg?quote:
100 dagen nog.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje heeeuul vroeg?
100dagen voor de start. Het mag nu welquote:Op woensdag 18 april 2012 10:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje heeeuul vroeg?
Dat is nog ver weg vind ikquote:
Ik val in een zwart gat halverwege augustus dat weet ik nu al met zo'n sportzomerquote:
ja voor Flirt je Stijfquote:Op woensdag 18 april 2012 10:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wie gebruiken hier nou een sampletje uit in hun programma? Timur en Ramon?
Ik nietquote:Op woensdag 18 april 2012 10:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik val in een zwart gat halverwege augustus dat weet ik nu al met zo'n sportzomer
Zo dikke bonus voor jou?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
Jeetje, alle offertes die ik afgelopen 2 weken de deur uit heb gedaan beginnen in orders te veranderen nu
Nice
Bonus? Nee zo werkt het helaas nietquote:Op woensdag 18 april 2012 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo dikke bonus voor jou?
Tevens, heb jij een twitter, Tinus?
Stuur hem mij ook ff danquote:Op woensdag 18 april 2012 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bonus? Nee zo werkt het helaas nietToch maar emigreren naar de VS, daar werk je tenminste vaak met commissies
Ja ik pm je wel ff 'm n account
Volg de Tour gewoon een beetje, verder het zwemmen, en ik moet ook gewoon nog vakantie houden natuurlijkquote:
Waar komt dat "Tinus" opeens vandaan trouwensquote:
Ach... Sjaak is wel eens wat in de warquote:Op woensdag 18 april 2012 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waar komt dat "Tinus" opeens vandaan trouwens?
Mozart op 3fm?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klassieker dan dit wordt het niet meer vandaag.
Ik vind het altijd zo verschrikkelijk om dat te horenquote:
Ja, confronterend!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo verschrikkelijk om dat te horenKrijg je opeens besef van je eigen leeftijd idd
Houden zoquote:Op woensdag 18 april 2012 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, confronterend!![]()
Zal mij benieuwen wanneer ze Adele weer eens gaan draaien, al veel te lang niet meer gehoord
Nee man, ik doe net alsof!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:20 schreef Paul het volgende:
Oh
en ik dacht dat jullie ALLES wisten over 3fm
Volgens mij vrijdagavond nog, vond ik ook voldoende. Ze hebben imo betere platen gemaaktquote:Op woensdag 18 april 2012 12:22 schreef CindieY het volgende:
Daarbij kan Ekdom wel zeggen dat Doe Maar al heel lang niet meer is gedraaid, maar Nachtzuster was er laatst ook al op.
Ik heb inderdaad andere kwaliteitenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, onzer Mint weet helemaal NIKS.
De zon die hier schijntquote:Op woensdag 18 april 2012 12:49 schreef minthy het volgende:
Get in line for the sunshine?
Welke sunshine?
Hij piept hier af en toe nog tussen de wolken door... Gelukkig is het mooie/warmere weer onderwegquote:
Echt? Even checken. Edit: ik zie alleen maar regen de komende dagenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij piept hier af en toe nog tussen de wolken door... Gelukkig is het mooie/warmere weer onderweg
Iets langere termijn nog. Het is onderweg, trust mequote:Op woensdag 18 april 2012 13:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt? Even checken. Edit: ik zie alleen maar regen de komende dagenDuurt 't nog langer?
Inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 13:15 schreef minthy het volgende:
*glijdt van de bank*
De stem van die gast
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn post was sarcastisch, ze was er net op
Hahahahahaha!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Ja... het is hier nog steeds een puinhoopje
Hoi
Hoiquote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Hoi
South Park is sowiesoquote:Op woensdag 18 april 2012 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
In the ghetto net hier van Elvis
Doet me altijd denken aan southpark
Oh, je bedoelde een zooitje in dit topicquote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Niet veel, vooral 2 jaar niet reageren in dit topic
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Niet veel, vooral 2 jaar niet reageren in dit topic
quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Owja... #3FM... dat het nog bestaat!
Nu echt?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde een zooitje in dit topic![]()
Nja, Hans is weg...
Da ken nie.... nouja... toch welquote:Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde een zooitje in dit topic![]()
Nja, Hans is weg...
Ik kan het ook nog steeds niet geloven, maar hij is echt wegquote:
GoedeMIDDAG!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Hoi
Yup... dus ik ga ook maar snel verderquote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef Jannekje7 het volgende:
... ik luister alleen geen 3FM momenteel... ben ik nu in overtreding?
Nee want ik zit op school en luister ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef Jannekje7 het volgende:
... ik luister alleen geen 3FM momenteel... ben ik nu in overtreding?
Wie wie wie wie kan het zijn?twitter:fvanl twitterde op woensdag 18-04-2012 om 14:18:08Spannend, een 3FM-dj die naar een ander station gaat. Of het is een grap. 4 uur! #3FM reageer retweet
Zeker wetenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef Jannekje7 het volgende:
En Roel ook hier!
Eindhoven is goed vertegenwoordigd vanmiddag!
Ik heb wel een wensenlijstjequote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Wie wie wie wie kan het zijn?twitter:fvanl twitterde op woensdag 18-04-2012 om 14:18:08Spannend, een 3FM-dj die naar een ander station gaat. Of het is een grap. 4 uur! #3FM reageer retweet
Mogen we stemmen? dan SMS ik alvast Domien naar 3333quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Corton die een programma bij KX krijgt?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Niet haten op mijn Domien!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mogen we stemmen? dan SMS ik alvast Domien naar 3333
Oi!!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook wel
Alle vrouwen, weg ermee!
Niet Roosquote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook wel
Alle vrouwen, weg ermee!
Hm, eigenlijk is het niet tof, maar als Roos op die manier van je mag blijvenquote:
Eigenlijk nietquote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, eigenlijk is het niet tof, maar als Roos op die manier van je mag blijven
Jaha, want Pino is King of the World...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, eigenlijk is het niet tof, maar als Roos op die manier van je mag blijven
Gokje: iemand uit de nacht.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
We zien wel wie er weggaat, ben benieuwd.
Qua DJ's ben ik het hier helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook wel
Alle vrouwen, weg ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |