Die dan weer wel. Wat een verschrikkelijk tenenkrommende reclame. En dat zegt wat, want ik kan veel hebben.quote:
Neu, maar ik kan me voorstellen dat je REO Speedwagon fout vindt, omdat je pa het een jaar of 10 geleden vaak draaide. Ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Generatiekloof. Ik ken het niet eens.
Hell no, van wat ik gehoord heb werd dit no way bij ons thuis gedraaid. Nog niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, maar ik kan me voorstellen dat je REO Speedwagon fout vindt, omdat je pa het een jaar of 10 geleden vaak draaide. Ofzo
Laat ze ook gelijk eens stoppen met die achterlijke reclame dat je 1 of ander ranzig en te zout sausje over je heerlijke asperges moet gietenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Hou eens op over plofkippen, ik heb al zo'n honger
Ga die aflevering kijken en je hebt de eerste paar weken echt geen zin meer in kip van de superquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik heb dusdanig honger, doe mij die rechter maar! Lekker veel vleesch!
Oh, hier wel. Ik ben het echter niet zat geworden, vind 'm nog steeds primaquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hell no, van wat ik gehoord heb werd dit no way bij ons thuis gedraaid. Nog niet.
M'n vader heeft ooit eens gezien hoe een kip geslacht werd... 7 jaar geen kip gegeten... Het had bijna de bijbel in gekundquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga die aflevering kijken en je hebt de eerste paar weken echt geen zin meer in kip van de super
quote:
Tnxquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Have fun
Roel is overigens het ergste altijd 's avonds met z'n fantastische foto's van die overheerlijke maaltijden die hij elke avond eet
Jaloers!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n vader heeft ooit eens gezien hoe een kip geslacht werd... 7 jaar geen kip gegeten... Het had bijna de bijbel in gekund
Goeie eerste date lijkt me datquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Tnx![]()
We gaan binnenkort een keertje met z'n tweeën bij ze eten, had ik je dat nog niet verteld?
Nee hoor dat is gewoon baggerquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:56 schreef Paul-89 het volgende:
Nog even en de platen van Bruce Springsteen zijn voor Domien ook gewoon guilty pleasures.
Hey little girl, is your daddy home?quote:
quote:Eredivisie-spelers verdienen minder geld
De spelers uit de Nederlandse Eredivisie hebben het afgelopen seizoen minder geld verdiend. Het gemiddelde salaris is nu 305.000 euro, zo meldt FBO.
Vorig seizoen verdienden de spelers uit de Eredivisie nog gemiddeld 355.000 euro. De lagere salarissen zijn het gevolg van de economische crisis. De clubs hebben meer spelers uit de eigen jeugdopleiding vastgelegd.
Spelers van buiten de Europese Unie moeten ten minste honderdvijftig procent van het gemiddelde salaris verdienen. Dat betekent dat zij een salaris van 458 duizend euro moeten verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |