Volg de Tour gewoon een beetje, verder het zwemmen, en ik moet ook gewoon nog vakantie houden natuurlijkquote:
Waar komt dat "Tinus" opeens vandaan trouwensquote:
Ach... Sjaak is wel eens wat in de warquote:Op woensdag 18 april 2012 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waar komt dat "Tinus" opeens vandaan trouwens?
Mozart op 3fm?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klassieker dan dit wordt het niet meer vandaag.
Ik vind het altijd zo verschrikkelijk om dat te horenquote:
Ja, confronterend!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo verschrikkelijk om dat te horenKrijg je opeens besef van je eigen leeftijd idd
Houden zoquote:Op woensdag 18 april 2012 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, confronterend!![]()
Zal mij benieuwen wanneer ze Adele weer eens gaan draaien, al veel te lang niet meer gehoord
Nee man, ik doe net alsof!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:20 schreef Paul het volgende:
Oh
en ik dacht dat jullie ALLES wisten over 3fm
Volgens mij vrijdagavond nog, vond ik ook voldoende. Ze hebben imo betere platen gemaaktquote:Op woensdag 18 april 2012 12:22 schreef CindieY het volgende:
Daarbij kan Ekdom wel zeggen dat Doe Maar al heel lang niet meer is gedraaid, maar Nachtzuster was er laatst ook al op.
Ik heb inderdaad andere kwaliteitenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, onzer Mint weet helemaal NIKS.
De zon die hier schijntquote:Op woensdag 18 april 2012 12:49 schreef minthy het volgende:
Get in line for the sunshine?
Welke sunshine?
Hij piept hier af en toe nog tussen de wolken door... Gelukkig is het mooie/warmere weer onderwegquote:
Echt? Even checken. Edit: ik zie alleen maar regen de komende dagenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij piept hier af en toe nog tussen de wolken door... Gelukkig is het mooie/warmere weer onderweg
Iets langere termijn nog. Het is onderweg, trust mequote:Op woensdag 18 april 2012 13:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt? Even checken. Edit: ik zie alleen maar regen de komende dagenDuurt 't nog langer?
Inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 13:15 schreef minthy het volgende:
*glijdt van de bank*
De stem van die gast
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn post was sarcastisch, ze was er net op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |