Mijn beide katten hebben ook "Poes" als roepnaam, kan bestquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
Je geeft je honden toch niet allebei dezelfde naamNONSENS FLAUWEKUL @*&%%%^#
Roept makkelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
Je geeft je honden toch niet allebei dezelfde naamNONSENS FLAUWEKUL @*&%%%^#
Juist! Zeer gemakkelijk als je ze beide tegelijk nodig hebtquote:
Bazen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
Hmmm.... Do you think I'm sexy door Triggerfinger. Ik weet het niet
Ik kan ze over het algemeen best waarderen, maar dit vind ik dan toch even niks...quote:
quote:
NEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUHHH!!!!!quote:
Ze hebben op de Red Bull soundclash tegen De Jeugd van Tegenwoordig vorige maand ook Rude Boy van Rihanna gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
Hmmm.... Do you think I'm sexy door Triggerfinger. Ik weet het niet
Jawel, ik vind dat de plofkip een ode verdientquote:
Zal best tof zijn, maar ik vond deze echt geen klap aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze hebben op de Red Bull soundclash tegen De Jeugd van Tegenwoordig vorige maand ook Rude Boy van Rihanna gedaan![]()
Neequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel, ik vind dat de plofkip een ode verdient
twitter:CeeJayEff twitterde op woensdag 18-04-2012 om 07:27:50Vrachtwagen vol mest kiepert hier net om. I love the smell of fresh manure in the morning.
reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
sorry....je bent dus niet in voor een "Dutch Oven" begrijp ik?quote:Op woensdag 18 april 2012 07:45 schreef Cee het volgende:
DIE LUCHT!
het valt nu wel mee, het meeste is weggesmeuld, viel me tegen die kannonade van je, 3rdrock!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |