Docent binnen een meter, nu lijkt het nog alsof ik zit te mailenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Open je woordfeut eens jij vlegeltje
Oh lol zit je op school. haha. Ik wist het nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Docent binnen een meter, nu lijkt het nog alsof ik zit te mailen
Op school? Op dit tijdstip?!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Docent binnen een meter, nu lijkt het nog alsof ik zit te mailen
Yup, bijna vrijquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh lol zit je op school. haha. Ik wist het niet
Deeltijd, naast m'n werk. Elke dinsdagmiddag/avond, prima geregeld!quote:
Da's al een tikkie logischer ja. Bij een 'gewone' opleiding zou het een nogal vreemd tijdstip geweest zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Deeltijd, naast m'n werk. Elke dinsdagmiddag/avond, prima geregeld!
Klopt, al zie ik 's avonds nog verbazingwekkend veel "jonkies" rondlopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's al een tikkie logischer ja. Bij een 'gewone' opleiding zou het een nogal vreemd tijdstip geweest zijn.
Ik moet ook twee avonden naar de VU deze periode ivm de vrijedagen op vrijdag. Klaagquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's al een tikkie logischer ja. Bij een 'gewone' opleiding zou het een nogal vreemd tijdstip geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |