wat vind je dan van deze alternatieve titanictrailer?quote:
Die is ook leuk... Voor een minuut of 4!quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AAIIIIIMM BLUUUEEE DABADEE DAABBAADDIIIEE!! IM IN NEED OF A GUY IF I WAS GREEN I WOULD DIE
10 uur lang
zal ik Roosbeef aanvragen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef alors het volgende:
Nee niet Eefje, okay ik ga de kattenbak wel even doen
quote:
Goed dat je het zegt, ik zet 'm weer even aan, ik vind die muziek wel wat hebben!quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef alors het volgende:
Nee niet Eefje, okay ik ga de kattenbak wel even doen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AAIIIIIMM BLUUUEEE DABADEE DAABBAADDIIIEE!! IM IN NEED OF A GUY IF I WAS GREEN I WOULD DIE
10 uur lang
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat vind je dan van deze alternatieve titanictrailer?
en@ TT
wehehe, die een keer keihard aanzetten en dan naar m'n werk gaan! gaan mn bovenburen leuk vindenquote:
Omdat ik Rudy slaapverwekkend vindquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
!
! NOOOOOOOOOOO Dat was wat voor m`n pa geweest
![]()
![]()
![]()
@ TT
@ TheZapster hoezo ben je blij dat ie weg is dan?
MP3 met speakers boven een plafondplaat hangen op je werk en dan een meter rondom de plafondplaten dichtlijmenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, die een keer keihard aanzetten en dan naar m'n werk gaan! gaan mn bovenburen leuk vinden
Juist om die stem en stijl vind ik `m perfect passen bij een programma als 3voor12radio.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat ik Rudy slaapverwekkend vind
Qua stijl en ook die stem van hem.
Helemaal mee eens, hij maakt het veel 'gezelliger' lijkt de luisteraar er ook veel meer bij te betrekken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Juist om die stem en stijl vind ik `m perfect passen bij een programma als 3voor12radio.
Toen ik afgelopen maandagavond terug reed van Amsterdam naar het diepe zuiden had ik `m de hele tijd opstaan en heb genoten, van z`n presentatie maar ook de muziek. Heerlijk rustig en met een duidelijke passie voor muziek.
Gegarandeerd dat Roos dat nooit zo kan doen...
yup, voorlopig geen vast programma of vaste invaller zoals de afgelopen tijd bij 3voor12radioquote:
Nee, hij blijft niet.quote:
AMENquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Juist om die stem en stijl vind ik `m perfect passen bij een programma als 3voor12radio.
Toen ik afgelopen maandagavond terug reed van Amsterdam naar het diepe zuiden had ik `m de hele tijd opstaan en heb genoten, van z`n presentatie maar ook de muziek. Heerlijk rustig en met een duidelijke passie voor muziek.
+1quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:42 schreef alors het volgende:
blijft onbegrijpelijk dat ze van Rudy en Marijke geen duo hebben gemaakt voor de avond van 3v12, heerlijke radio was dat
Ik vind beide gewoon niks aan. Ik wil Corton weer terug of Dennis Weening of Luc Janssenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
lekker koese met Kokosmakronenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:42 schreef alors het volgende:
blijft onbegrijpelijk dat ze van Rudy en Marijke geen duo hebben gemaakt voor de avond van 3v12, heerlijke radio was dat
ik denk meteen aanquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
nog ff een verzoekje gedaan: truckersjingle
+2quote:
+3quote:
nja, nog niet zo moeilijk als tijdens de laatste Der Rudy.quote:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:48 schreef Timo20 het volgende:
Daar krijg je Roos voor terug...
Note sarcasm![]()
![]()
de wereld van 3FM iig welquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat de weteld vergaat
Ik heb een oudjaarsavondgevoelquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat de wereld vergaat
Dat is pas als Stenders weg isquote:
Ik trek hem ook niet altijd, luister teveel naar de tekst denk ik...quote:
op het eind was hij echt bezopen. Gerard bood aan het eind cognac aan en sloeg die in 1 keer helemaal achterover en schonk meteen weer bij.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, nog niet zo moeilijk als tijdens de laatste Der Rudy.
en TRUCKERSJINGLE!!!![]()
![]()
Slaap lekker!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:00 schreef alors het volgende:
ik ga ook pitten, hopen maar dat het allemaal een nachtmerrie was....![]()
Ik hoop dat meisjequote:Op vrijdag 2 september 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
slaap lekker mensen die gaan slapen!
wie komt er nu eigenlijk?
als dat eens kon...quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:00 schreef alors het volgende:
ik ga ook pitten, hopen maar dat het allemaal een nachtmerrie was....![]()
mwoah, als vervanger van Michiel en zijn eigen shows zondag op maandagnacht en nu....valt best mee toch? Bertje deed ooit 3 shows op 1 dag (TurbuLent, RobRadio en Stenders Latevermaak) en ik kan me van Bartje nog iets van 24dagen op rij herinneren (MT50, Radioshow v Bart, Rabradio en weekendrequest)quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:03 schreef minthy het volgende:
Huh? Barend?? Die is ook vaak te horen
Bert telt niet mee, die heeft adhd en stuitert sowieso de hele dag/nacht doorquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah, als vervanger van Michiel en zijn eigen shows zondag op maandagnacht en nu....valt best mee toch? Bertje deed ooit 3 shows op 1 dag (TurbuLent, RobRadio en Stenders Latevermaak) en ik kan me van Bartje nog iets van 24dagen op rij herinneren (MT50, Radioshow v Bart, Rabradio en weekendrequest)
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga nog ff achter mn ps3 hangen.
slaap lekker alvast!
Het echte talent laten ze maar weggaan of krijgen weinig kans (Rudy, Van Lent). Waar niet naar te luisteren is zetten ze maar tussen 6 en 12 op de zender...quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, voorlopig geen vast programma of vaste invaller zoals de afgelopen tijd bij 3voor12radio
Dan houden ze voor overdag niet veel meer overquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:11 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Het echte talent laten ze maar weggaan of krijgen weinig kans (Rudy, Van Lent). Waar niet naar te luisteren is zetten ze maar tussen 6 en 12 op de zender...
Dat doen ze toch al met Giel en Domien?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:11 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Het echte talent laten ze maar weggaan of krijgen weinig kans (Rudy, Van Lent). Waar niet naar te luisteren is zetten ze maar tussen 6 en 12 op de zender...
wacht ff: Van Lent ook weg ?!?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:11 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Inderdaad, dat dus.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat de wereld vergaat
quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Owja... #3FM... dat het nog bestaat!
Hij doet definitief geen 3voor12 meer?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:04 schreef Timo20 het volgende:
rudymackay
Wauw. Dank voor alle lieve reacties. Jullie weten met hoeveel plezier en passie ik 3voor12 altijd gedaan heb. We spreken elkaar snel weer!!x
quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:38 schreef themauster het volgende:
Jeetje is er iemand overleden in dit topic of is Hans voor de 2e keer vertrokken?
Ik moest net aan Hans en zijn stofzuiger denken toen Giel net I Want To Break Free draaidequote:Op vrijdag 2 september 2011 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan van Hans is nog steeds wel echt erg
Ekdom en Stenders vind ik op dit moment op 3fm het enige waar naar te luisteren is... Venema Venema alleen bij Ekstra Weekend.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan houden ze voor overdag niet veel meer over
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al met Giel en Domien?
De enige waar Van Lent een kans van krijgt is van Stenders. En terecht!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan van Hans is nog steeds wel echt erg
quote:
quote:
Namen en rugnummers graag! Ik heb ook wel zin in zo'n soort luistersessie...quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ceedeetjes luisteren is toch heerlijk
Door dat het vanmiddag hier zo over de 90's ging heb ik vanavond lekker cd's zitten luisteren uit die periode van bands die alleen Sersjee kent denk ik
correct, of iig niet voor min of meer vast. wellicht dat ie ooit weer invalt, maar ik betwijfel zelfs of dat er nog in zit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:49 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hij doet definitief geen 3voor12 meer?
+1quote:
Z'n stem is veel lagerquote:
Hij heeft weer last van zijn ''gezellige biertjes''''quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:45 schreef Sersjee het volgende:
Lijkt me wel, gister was ie ook weer op KX te horen.
Die is toch pas om 14.00quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Lekkere opener ookDe toon is weer gezet
GoBack
To
The
Zoo
Dat zou ik ook doen ware het niet dat ik niet kan bepalen welke radiozender aanstaat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:09 schreef Sersjee het volgende:
Ik smeer 'em altijd al voor het journaal. Scheelt een hoop ergernis.
Dat is een lastige.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:11 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
welke 90's clip moet dit gaan worden?
(ervanuitgaande dat het voor de 90's clip is natuurlijk....)
Ik denk Eiffel 65 - I'm bluequote:Op vrijdag 2 september 2011 12:11 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Same herequote:Op vrijdag 2 september 2011 12:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen ware het niet dat ik niet kan bepalen welke radiozender aanstaat.
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin,
love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin,
spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin,
lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin
Nederlands product, heeft de ondersteuning eigenlijk niet nodig.quote:
Blof, Anouk ofzo dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nederlands product, heeft de ondersteuning eigenlijk niet nodig.
Bron: Robbie S., gister op KX.
Anouk?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nederlands product, heeft de ondersteuning eigenlijk niet nodig.
Bron: Robbie S., gister op KX.
Zou Liar van de Rollins Band kunnen zijn. Ik zou in ieder geval de ballen uit m'n broek lachen als Ramon Henry Rollins speelt...quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:11 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Ff uit mijn hoofd:quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Namen en rugnummers graag! Ik heb ook wel zin in zo'n soort luistersessie...
dacht dat Timur van de week zei dat hij Faithless ging doen samen met Ramonquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zou Liar van de Rollins Band kunnen zijn. Ik zou in ieder geval de ballen uit m'n broek lachen als Ramon Henry Rollins speelt...
Vet staat in de kast. Troublegum heb ik laatst nog gedraaid, heerlijk album! Nowhere is m'n favoriete afreageerplaatje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ff uit mijn hoofd:
Biohazard - State of the world address
Sick of it all - Scratch the surface
Faith no more - The real thing
Ignite - Family
Downset - Do we speak a dead language?
Therapy? - Troublegum
Slashot - old tyme hardcore
Shelter - mantra
Pennywise - Pennywise
Gemiste kans.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dacht dat Timur van de week zei dat hij Faithless ging doen samen met Ramon
Speaking of which.....quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:15 schreef alors het volgende:
Blof heeft dat verschrikkelijke "ooohoohhhh was je maar hieee-iieeerrr"
of dan Anouk met Save Me
nieuwe Tim Knol zou ook nog kunnen... dan zijn er nog Acda & de Munnik en Nick en Simon met hun partnerruil, maar dat vind ik niet echt des 3fm's..
nou idd, ik mag toch echt hopen dat dit het niet is... zaadplaat zegquote:
Wanneer kan ik langskomenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:38 schreef borisz het volgende:
Terug uit Duitsland
Biervoorraad is aangevuld.
Ik fiets vanavond wel even langs.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:38 schreef borisz het volgende:
Terug uit Duitsland
Biervoorraad is aangevuld.
Die is ook nooit op tijdquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:56 schreef themauster het volgende:
Rob staat in de file en is weer eens te laat
Dat was ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Die is ook nooit op tijd![]()
Kan me die afscheidsclip voor Florent nog herinneren, kwam hij doodleuk op het eind binnen. Volgens mij stak hij er toen de draak mee![]()
Ff wat anders, heb jij mij gisteren toegevoegd of heb ik een andere Maus?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:02 schreef Evertjan het volgende:
Domien is echt een lekker wijfLekkerder als jongen in ieder geval
Hij transformeerd ook meteen in een wijf zodra hij een pruik op heeftquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:02 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd, als Domien als vrouw verkleed is en ik zeker 15 bier in m'n mik heb hangen, dan ga ik er zeker voor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:02 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:08 schreef Intrepidity het volgende:
Gerard is ook lekker bezig voor 90's request
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:08 schreef Intrepidity het volgende:
Gerard is ook lekker bezig voor 90's request
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gezegd, als Domien als vrouw verkleed is en ik zeker 15 bier in m'n mik heb hangen, dan ga ik er zeker voor.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef gerbenp het volgende:
Het account van TwitWouter is geschorst op YouTube
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef gerbenp het volgende:
Bij andere radiostations (538) is daar een systeem voor daar mag je 6 maanden niet meer meedoen aan nieuwe acties.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:58 schreef Evertjan het volgende:
al naar PP geweest en nu weer kaartjes winnen dat soort mensen zouden gewoon niet meer mee mogen doen met dit soort acties
Ik ken een Jelmer en een Elger wie bedoel jij van de 2?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:05 schreef Qunix het volgende:
Hiep hoi... Jelger mag Frank met een teenslipper vernederen...
Want?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:26 schreef themauster het volgende:
Trouwens de komende tijd geen vd Gijp in VI
Oververmoeid.quote:
van zn eigen flauwe grappen?quote:
De verwarring.... Nieuwe collega was Jelgerquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ken een Jelmer en een Elger wie bedoel jij van de 2?
twitter:Frankzz_97 twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 16:06:06Het YouTube Kanaal van @TwitWouter isverwijderd! Protesteer! Teken de petentie: twitition.com/3je6r ! #3FM RT en verspreid het woord! reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:07 schreef themauster het volgende:
twitter:Frankzz_97 twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 16:06:06Het YouTube Kanaal van @TwitWouter isverwijderd! Protesteer! Teken de petentie: twitition.com/3je6r ! #3FM RT en verspreid het woord! reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:07 schreef themauster het volgende:
ik mag het hopen. die leader is zo ongelooflijk stompzinnig dat ie weer leuk wordtquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gaan ze nou eindelijk uitleggen waar die leader op slaat?
Ik vind Timur een beetje saai.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik mag het hopen. die leader is zo ongelooflijk stompzinnig dat ie weer leuk wordt
ik vind het btw een prima duo
Petentiequote:Op vrijdag 2 september 2011 16:07 schreef themauster het volgende:
+1quote:
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 16:25:18Dus als Anouk een nieuwe single heeft dan word die altijd megahit. Gadverdamme #3fm reageer retweet
3equote:Op vrijdag 2 september 2011 16:26 schreef themauster het volgende:
Lees op twitter dat het al de 5e keer dit jaar dat ze megahit is
Zelfs de die-hard fans van 3FM worden wakkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 16:25:18Dus als Anouk een nieuwe single heeft dan word die altijd megahit. Gadverdamme #3fm reageer retweet
maakt het niet minder erg natuurlijkquote:
Word up, Tamara!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef Pino112 het volgende:
ik wil met haar trouwen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil met haar trouwen!Ik hoorde dat zei ook wel een 'oogje' op jou had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zei ook wel een 'oogje' op jou had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zei ook wel een 'oogje' op jou had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat heeft te maken met de volgende claimquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef gerbenp het volgende:
Door hetzelfde?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef hole1988 het volgende:
inside info 3FM Vid staat ook op springen
gezeik met de VPRO/dEUS en een claim van Bruce Hornsbyquote:
Jij heeft Akouk?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:54 schreef minthy het volgende:
Ah, mijn bijna naamgenoot heeft weer een megahit... Compleet onverwacht
heet er iemand in nederland Akouk???quote:
Die ene foto was genomen door Giel. Snap het nu eens allemaal.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Anouk MH![]()
![]()
![]()
.
En dan nog beweren dat het allemaal 'toeval' is![]()
![]()
.
neen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heet er iemand in nederland Akouk???
quote:Nederlandse Voornamenbank
De voornaam 'Akouk' is niet gevonden
Jammer voor jou maar die is homoquote:
ja ik weet het, maar hij blijft gewoon prettig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Jammer voor jou maar die is homo
je kunt je om laten bouwen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar hij blijft gewoon prettig om naar te kijken
drierdroskquote:
Mooi getimed die post.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
drierdrosk
alsof wanneer hij hetero was ik wel kans zou makende kans dat we elkaar ooit ontmoeten zullen schat ik al 0, dus waarom balen over wat voor geaardheid hij heeft?
een ontmoeting kun je forceren lieve schat!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
drierdrosk
alsof wanneer hij hetero was ik wel kans zou makende kans dat we elkaar ooit ontmoeten zullen schat ik al 0, dus waarom balen over wat voor geaardheid hij heeft?
Zoals het contract ook was. Anouk moet nummers maken, platenlabel verdient veel eraan en 3FM moet het uitzenden en MH maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:26 schreef themauster het volgende:
Lees op twitter dat het al de 5e keer dit jaar dat ze megahit is
Goh, jammerquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef hole1988 het volgende:
inside info 3FM Vid staat ook op springen
Nieuwe buren, altijd welkom!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:16 schreef Paul-89 het volgende:
Mensen die Plage aanvragen moeten echt meteen de tbs-kliniek in.
Iemand kwam hard klaar om dat stukje tekst denk ikquote:Luister!
Je had erbij moeten zijn! Maar als next best thing zendt 3FM op dinsdag 6 september het akoestische concert uit bij MetMichiel uit. Het concert begint om 21.00 uur en duurt ruim 40 minuten. Geheid kippenvel. Geluksvogels.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:34 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)oomler:-Down-&-Dirty
[..]
Iemand kwam hard klaar om dat stukje tekst denk ik
Joan Jettquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:39 schreef ConscienceNL het volgende:
Van wie is dat liedje wat je net hoorde, 'I love rock and roll'? 3fmfan.nl pakt em niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |