+1quote:
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 16:25:18Dus als Anouk een nieuwe single heeft dan word die altijd megahit. Gadverdamme #3fm reageer retweet
3equote:Op vrijdag 2 september 2011 16:26 schreef themauster het volgende:
Lees op twitter dat het al de 5e keer dit jaar dat ze megahit is
Zelfs de die-hard fans van 3FM worden wakkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 16:25:18Dus als Anouk een nieuwe single heeft dan word die altijd megahit. Gadverdamme #3fm reageer retweet
maakt het niet minder erg natuurlijkquote:
Word up, Tamara!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef Pino112 het volgende:
ik wil met haar trouwen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:27 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil met haar trouwen!Ik hoorde dat zei ook wel een 'oogje' op jou had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zei ook wel een 'oogje' op jou had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zei ook wel een 'oogje' op jou had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat heeft te maken met de volgende claimquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef gerbenp het volgende:
Het account van TwitWouter is geschorst op YouTube
Door hetzelfde?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef hole1988 het volgende:
inside info 3FM Vid staat ook op springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |