wat vind je dan van deze alternatieve titanictrailer?quote:
Die is ook leuk... Voor een minuut of 4!quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AAIIIIIMM BLUUUEEE DABADEE DAABBAADDIIIEE!! IM IN NEED OF A GUY IF I WAS GREEN I WOULD DIE
10 uur lang
zal ik Roosbeef aanvragen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef alors het volgende:
Nee niet Eefje, okay ik ga de kattenbak wel even doen
quote:
Goed dat je het zegt, ik zet 'm weer even aan, ik vind die muziek wel wat hebben!quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef alors het volgende:
Nee niet Eefje, okay ik ga de kattenbak wel even doen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AAIIIIIMM BLUUUEEE DABADEE DAABBAADDIIIEE!! IM IN NEED OF A GUY IF I WAS GREEN I WOULD DIE
10 uur lang
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat vind je dan van deze alternatieve titanictrailer?
en@ TT
wehehe, die een keer keihard aanzetten en dan naar m'n werk gaan! gaan mn bovenburen leuk vindenquote:
Omdat ik Rudy slaapverwekkend vindquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
!
! NOOOOOOOOOOO Dat was wat voor m`n pa geweest
![]()
![]()
![]()
@ TT
@ TheZapster hoezo ben je blij dat ie weg is dan?
MP3 met speakers boven een plafondplaat hangen op je werk en dan een meter rondom de plafondplaten dichtlijmenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, die een keer keihard aanzetten en dan naar m'n werk gaan! gaan mn bovenburen leuk vinden
Juist om die stem en stijl vind ik `m perfect passen bij een programma als 3voor12radio.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat ik Rudy slaapverwekkend vind
Qua stijl en ook die stem van hem.
Helemaal mee eens, hij maakt het veel 'gezelliger' lijkt de luisteraar er ook veel meer bij te betrekken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Juist om die stem en stijl vind ik `m perfect passen bij een programma als 3voor12radio.
Toen ik afgelopen maandagavond terug reed van Amsterdam naar het diepe zuiden had ik `m de hele tijd opstaan en heb genoten, van z`n presentatie maar ook de muziek. Heerlijk rustig en met een duidelijke passie voor muziek.
Gegarandeerd dat Roos dat nooit zo kan doen...
yup, voorlopig geen vast programma of vaste invaller zoals de afgelopen tijd bij 3voor12radioquote:
Nee, hij blijft niet.quote:
AMENquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Juist om die stem en stijl vind ik `m perfect passen bij een programma als 3voor12radio.
Toen ik afgelopen maandagavond terug reed van Amsterdam naar het diepe zuiden had ik `m de hele tijd opstaan en heb genoten, van z`n presentatie maar ook de muziek. Heerlijk rustig en met een duidelijke passie voor muziek.
+1quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:42 schreef alors het volgende:
blijft onbegrijpelijk dat ze van Rudy en Marijke geen duo hebben gemaakt voor de avond van 3v12, heerlijke radio was dat
Ik vind beide gewoon niks aan. Ik wil Corton weer terug of Dennis Weening of Luc Janssenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
lekker koese met Kokosmakronenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:42 schreef alors het volgende:
blijft onbegrijpelijk dat ze van Rudy en Marijke geen duo hebben gemaakt voor de avond van 3v12, heerlijke radio was dat
ik denk meteen aanquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
nog ff een verzoekje gedaan: truckersjingle
+2quote:
+3quote:
nja, nog niet zo moeilijk als tijdens de laatste Der Rudy.quote:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:48 schreef Timo20 het volgende:
Daar krijg je Roos voor terug...
Note sarcasm![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |