Ik krijg iets met vakanties verschil moet er zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
Oh en waarom krijg ik bij dit topic aan de zijkant reclame voor grote-maten-leggings en pushup-bh's?!
Tnx!!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was al zo actief op Fok en Twitter inderdaad ja.
Kusje.
Naja, een leuke vakantie-aanbieding zou ik meer aan hebben dan aan mijn aanbiedingenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik krijg iets met vakanties verschil moet er zijn
Als vervanger?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:09 schreef alors het volgende:
Zaterdag dus Rudy in Annemieke Plays!!
Zie je die man komt nog vaak genoeg weer op 3FMquote:Op donderdag 1 september 2011 22:09 schreef alors het volgende:
Zaterdag dus Rudy in Annemieke Plays!!
nou voorlopig wist hij het nog niet. Hij klinkt ook wel een beetje triestquote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Zie je die man komt nog vaak genoeg weer op 3FM
quote:
Hij wordt gewoon de algemene "iemand anders" van de zender!!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Zie je die man komt nog vaak genoeg weer op 3FM
Ga jij ook een traantje doen bij Mr Brightside??quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
nou voorlopig wist hij het nog niet. Hij klinkt ook wel een beetje triest
hij gaat niet dood sentimentele muts dat je er bentquote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga jij ook een traantje doen bij Mr Brightside??
Net zoals Roos een jaar of 1-2 heeft gedaan volgens mij, algemene invaller zonder eigen programma. Verschil is dan natuurlijk wel dat ze daarnaast ook nog op de muziekredactie zat en het meer 'erbij' deed. Is voor Rudy denk ik toch anders.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Hij wordt gewoon de algemene "iemand anders" van de zender!!
hij blijft toch wel bij radio 6quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net zoals Roos een jaar of 1-2 heeft gedaan volgens mij, algemene invaller zonder eigen programma. Verschil is dan natuurlijk wel dat ze daarnaast ook nog op de muziekredactie zat en het meer 'erbij' deed. Is voor Rudy denk ik toch anders.
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij gaat niet dood sentimentele muts dat je er bent
Ehm... Volgens mij ken je mij irl helemaal niet en een oordeel vellen op basis van mijn posts vind ik aardig sneu...quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij gaat niet dood sentimentele muts dat je er bent
srry was idd een beetje te hard die post het spijt mequote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Volgens mij ken je mij irl helemaal niet en een oordeel vellen op basis van mijn posts vind ik aardig sneu...
Accepted! Mocht je nog eens een keer zoiets hebben pm me evenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
srry was idd een beetje te hard die post het spijt me
Plage heb ik echt een week ofzo niet meer gehoord, was er bijna vanafquote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
Oh, heb ik het weer gedaan?? Topic plat én Plage![]()
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef alors het volgende:
aah ik moet er echt niet aan denken he nooit meer 3v12
Dat bedoel ik, volgens mij heb ik hem echt de hele week nog niet gehoordquote:Op donderdag 1 september 2011 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plage heb ik echt een week ofzo niet meer gehoord, was er bijna vanaf
Slaap lekker!!quote:
cooolquote:
SPOILER: Jackpot 01-09-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Niet?? is een must havequote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cooolniet, dat ik het ga bestellen maar toch
Die moet ik ook hebben!quote:
Pfff... Waar moet je dat allemaal laten?!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Wat dacht je van deze dan
[ afbeelding ]
Die heb ik al sinds de dag dat ie uit kwamquote:Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Wat dacht je van deze dan
[ afbeelding ]
Boven op de vitrine kasten die vol staan met andere dvd`squote:Op donderdag 1 september 2011 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfff... Waar moet je dat allemaal laten?!
Mij te veel spulletjes, maar kan me voorstellen als je fan bent dat je het wel tof vindt!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Boven op de vitrine kasten die vol staan met andere dvd`s
Jij bedoelt het origineelquote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die heb ik al sinds de dag dat ie uit kwam![]()
![]()
![]()
Hey, ik was op de radio![]()
Wat is nou weern officiële bootleg?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Boven op de vitrine kasten die vol staan met andere dvd`s
Over Pearl Jam gesproken: heb zojuist via hun site de officieele bootleg cd besteld van hun optreden op Rock In Park vorig jaar![]()
![]()
![]()
dat was de eerste keer dat ik ze live zag dus moet ik daar natuurlijk wel `n herinnering aan hebben
M'n pa heeft deze:quote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Mij te veel spulletjes, maar kan me voorstellen als je fan bent dat je het wel tof vindt!
hoe bedoel je?quote:
dat zijn albums van optredens die ze hebben opgenomen die de band uitbrengt en gewoon legaal via hun site verkoopt. Geen officieel studio/live album maar wel een legale cdquote:Op donderdag 1 september 2011 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is nou weern officiële bootleg?
Ik dacht dat je die oude bedoelde omdat je zei 'vanaf de dag dat ie uitkwam' dat klinkt alsof je het al heel lang hebt..quote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
[..]
dat zijn albums van optredens die ze hebben opgenomen die de band uitbrengt en gewoon legaal via hun site verkoopt. Geen officieel studio/live album maar wel een legale cd
Mooi, maar voor mij niet nodig. Kan mijn centen wel beter gebruiken! Ik luister ook nooit cd's trouwens, kan me de laatste aanschaf ook niet meer heugenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n pa heeft deze:
[ afbeelding ]
En dáár staat veel op, je kan ook steeds nieuwe dingen downloaden via blu-ray enzo..
Ik wel, afgelopen vrijdag nog..quote:Op donderdag 1 september 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi, maar voor mij niet nodig. Kan mijn centen wel beter gebruiken! Ik luister ook nooit cd's trouwens, kan me de laatste aanschaf ook niet meer heugen
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n pa heeft deze:
[ afbeelding ]
En dáár staat veel op, je kan ook steeds nieuwe dingen downloaden via blu-ray enzo..
Ik geloof ¤ 220quote:Op donderdag 1 september 2011 23:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]! hoeveel kost die dan?
heb ook de Limited edition van Sigur Ros` með suð í eyrum við spilum endalaust
Pracht editie, die extra cool is door het feit dat wanneer je `m destijds voor `n bepaalde datum bestelde je volledige naam en waar je vandaan komt achterin werd vermeld![]()
![]()
Ah op die tourquote:Op donderdag 1 september 2011 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die oude bedoelde omdat je zei 'vanaf de dag dat ie uitkwam' dat klinkt alsof je het al heel lang hebt..
[ afbeelding ]
Ik wel, gratis:quote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah op die tour
die heb ik inderdaad ook, al veel langer. Die limited edition heb ik ook gekocht toen ie uitkwam, een jaar of 3 geleden.
Heb de 4 lp`s die erbij zitten nog steeds niet geluisterd: heb geen platen speler
cd's luisteren doe ik eigenlijk ook niet meer...m'n laatste 2 weet ik nog wel: 10.000days van Tool en Black Holes & Revelations van Muse. En ooit nog dat vorige album van Kings of Leon gewonnen, die met Sex on Fire geloof ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi, maar voor mij niet nodig. Kan mijn centen wel beter gebruiken! Ik luister ook nooit cd's trouwens, kan me de laatste aanschaf ook niet meer heugen
¤ 220 voor zo'n set valt nog wel mee, m'n pa betaalde in 2008 8 tickets voor Neil Young van 'maar' ¤ 180 p.s.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah op die tour
die heb ik inderdaad ook, al veel langer. Die limited edition heb ik ook gekocht toen ie uitkwam, een jaar of 3 geleden.
Heb de 4 lp`s die erbij zitten nog steeds niet geluisterd: heb geen platen speler
Eerder wel veel naar cd's geluisterd, maar op het moment genoeg keuze op de radio. Als 3fm niks aan is, schakel ik over naar Q of naar Slamfmquote:Op donderdag 1 september 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cd's luisteren doe ik eigenlijk ook niet meer...m'n laatste 2 weet ik nog wel: 10.000days van Tool en Black Holes & Revelations van Muse. En ooit nog dat vorige album van Kings of Leon gewonnen, die met Sex on Fire geloof ik.
vroeger vooral veel in m'n discman. de laatste jaren vooral mp3's op mn mp3speler en anders 3fmquote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Eerder wel veel naar cd's geluisterd, maar op het moment genoeg keuze op de radio. Als 3fm niks aan is, schakel ik over naar Q of naar Slamfm
Ohja, mp3's wil ik nog wel eens op cd branden voor in de auto, vooral de zaterdagavond vind ik geen klap aan om te luisterenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vroeger vooral veel in m'n discman. de laatste jaren vooral mp3's op mn mp3speler en anders 3fmandere radiozenders luister ik niet als het aan mij ligt.
SlamFM vind ik zo'n bagger, vooral door de reclames 'BOEM BOEM party kom nu naar BOEM BOEM in BOEM BOEM BOEM' wordt je toch helemaal gestoord van...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Eerder wel veel naar cd's geluisterd, maar op het moment genoeg keuze op de radio. Als 3fm niks aan is, schakel ik over naar Q of naar Slamfm
ben ik toch blij met mijn 2 plugplaten. allebei dag 4 met vlag en wimpel gehaald en daarna nooit meer gedraaidquote:
Af en toe vind ik trance enz erg fijn om naar te luisteren, en dan gaat de radio erg hard. Vooral als ik uit m'n werk kom en m'n hoofd vol heb zitten, het ontspant mequote:Op donderdag 1 september 2011 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SlamFM vind ik zo'n bagger, vooral door de reclames 'BOEM BOEM party kom nu naar BOEM BOEM in BOEM BOEM BOEM' wordt je toch helemaal gestoord van...
Daar heb ik het niet over, ik heb het over die reclames met dat verneukeratieve gedreunquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe vind ik trance enz erg fijn om naar te luisteren, en dan gaat de radio erg hard. Vooral als ik uit m'n werk kom en m'n hoofd vol heb zitten, het ontspant me![]()
Helaas wel veel R&B, hou ik niet van...
tralalalaquote:
Oh, je zei dat je slam fm bagger vond, vandaar mijn reactie. Bij reclame zap ik verder, want 4x per uurquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, ik heb het over die reclames met dat verneukeratieve gedreun
Ceedeetjes luisteren is toch heerlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik SlamFM baggerquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, je zei dat je slam fm bagger vond, vandaar mijn reactie. Bij reclame zap ik verder, want 4x per uur
Heb ik de rust niet voor...quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ceedeetjes luisteren is toch heerlijk
Door dat het vanmiddag hier zo over de 90's ging heb ik vanavond lekker cd's zitten luisteren uit die periode van bands die alleen Sersjee kent denk ik
10 UUR DING DING DONG VOOR JOU!quote:
NOOOOOOOOoooooo......quote:
+1quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:08 schreef alors het volgende:
Ach gossie Rudy![]()
En dat allemaal omdat die domme kut
Sowieso wel:quote:
Ik ben nog aan het bijkomen van die klotekatquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen van die klotekat
Toch ff op facebook knallenquote:
quote:
Die is wel cool, was hem wel al na 5 minuten zat...quote:
AAIIIIIMM BLUUUEEE DABADEE DAABBAADDIIIEE!! IM IN NEED OF A GUY IF I WAS GREEN I WOULD DIEquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Die is wel cool, was hem wel al na 5 minuten zat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |