quote:Op donderdag 1 september 2011 11:41 schreef alors het volgende:
die automatische tijd op mn telefoon liep gewoon bijna 5 min achter, handig als je een bus moet halen..
Ik ook!quote:
Begint die ellende weer?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef Paul-89 het volgende:
Is dat 90's request nu alweer bijna een jaar geleden ?
Maar dat mag best nog even duren tochquote:Op donderdag 1 september 2011 12:27 schreef minthy het volgende:
Zit Plage in een box? Serieus lang geleden dat ik die heb gehoord!!
Ja, idd! Ik wacht op de kersteditiequote:Op donderdag 1 september 2011 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dat mag best nog even duren toch
En de lijst van mijn vader:quote:1.Nirvana - Come As You Are
2.Metallica - Nothing Else Matters
3.16 Horsepower - Black Soul Choir
4.Adele - Rolling in the Deep
5.AC/DC - Whole Lotta Rosie
6.Iron Maiden - Run To The Hills
7.Beatles - Lucy In The Sky With Diamonds
8.Type O Negative - My Girlfriend's Girlfriend
9.Hit Me TV - Maybe the Dancefloor
10.Arcade Fire - Ready to Start
quote:1.Cracker - Low
2.Verve - Bitter Sweet Symphony
3.Rolling Stones - Paint It Black
4.Kinks - You Really Got Me
5.Dandy Warhols - Bohemian Like You
6.Pink Floyd - Wish You Were Here
7.Beach Boys - Good Vibrations
8.Alanis Morissette - Thank You
9.A Flock Of Seagulls - Wishing (I Had A Photograph)
10.AC/DC - Thunderstruck
twitter:paul3fm twitterde op donderdag 01-09-2011 om 13:01:47Oefen me suf. My-my-my-my music hits me so hard makes me say oh my LordThank you for blessing me with a mind to rhyme and two hyped feet. reageer retweet
Minder met luchtverfrisser spuiten na het poepenquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Minder met luchtverfrisser spuiten na het poepen
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 1 september 2011 13:04 schreef Sersjee het volgende:
Jouw ouders hebben een betere smaak dan jij.
Is dat Ajouad?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:28 schreef themauster het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/lottevschijndel/view/10609137
wanneer gaat die clip af zijn? Ben benieuwd, vind ze meestal wel tofquote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef themauster het volgende:
Dus Domientje is dus Posh wat ik al dacht want Miranda van Holland is Ginger Spice
Als dat zelfs bij Domien voor de 2de keer lukt dan moet het bij Miranda ook goed komenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Miranda van Holland??? Really???
dan is er met een bak styling nog een lekker wijf van te maken ook nog!
"zelfs bij Domien"?! Domien is een natuurtalent als het gaat om doorgaan voor een redelijk aantrekkelijke vrouw. Echt, als ie geen plekkie meer heeft op de radio, kan ie altijd nog professioneel travestiet worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Als dat zelfs bij Domien voor de 2de keer lukt dan moet het bij Miranda ook goed komen
Als een man zo geloofwaardig tot vrouw wordt omgetoverd moet het bij een vrouw niet zo moeilijk zijn om haar op te knappen met wat professionele prutquote:Op donderdag 1 september 2011 14:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"zelfs bij Domien"?! Domien is een natuurtalent als het gaat om doorgaan voor een redelijk aantrekkelijke vrouw. Echt, als ie geen plekkie meer heeft op de radio, kan ie altijd nog professioneel travestiet worden.
"geen interesse". Punt!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker is dat bel me niet register zeg, nu blijven die gasten nog langer tegen je aan lullen! omdat ze verplicht zijn je te informeren over dat register
Tetten!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Miranda van Holland??? Really???
dan is er met een bak styling nog een lekker wijf van te maken ook nog!
Grotere kopenquote:Op donderdag 1 september 2011 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
M'n portemonnee zit een beetje vol
Kijk mij eens geld hebben postquote:Op donderdag 1 september 2011 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe gekocht want die oude was baggerquote:
Hé Drierd Rockquote:
Heb je je kontje weer eens verkocht aan de matrozen in Den Helder?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je je kontje weer eens verkocht aan de matrozen in Den Helder?
Hahahquote:Op donderdag 1 september 2011 16:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan valt daar ook niet veel te verdienen, zijn maar een paar tientjesquote:Op donderdag 1 september 2011 16:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan valt daar ook niet veel te verdienen, zijn maar een paar tientjes
Dat is voor een sm junk als hij idd geen goed tekenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:26 schreef 3rdRock het volgende:
Venema heeft al de hele dag twitterstilte. lijkt me niet echt een goed teken
sm? ik dacht eerst met zweepjes en kaarsen, maar je bedoelt natuurlijk social mediaquote:Op donderdag 1 september 2011 17:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is voor een sm junk als hij idd geen goed teken
t beest heeft een lekker tempo!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:37 schreef alors het volgende:
Aww die raten Noraly staat er gezellig bij, wat een verschil et Marga gisteren
ja, de duistere kant van veenstra hoef ik niet te zienquote:Op donderdag 1 september 2011 17:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sm? ik dacht eerst met zweepjes en kaarsen, maar je bedoelt natuurlijk social media
nou man net wakker en vol aan de bak moeten, groot gelijk dat beest, eerst ff wassen en wakker wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t beest heeft een lekker tempo!
ik weet hetquote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef alors het volgende:
[..]
nou man net wakker en vol aan de bak moeten, groot gelijk dat beest, eerst ff wassen en wakker worden
me neitherquote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, de duistere kant van veenstra hoef ik niet te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
bedoel je Miranda?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
Annemieke
Sofie![]()
Ik vind dat die Barend zo grappig wild beweegt alstie een schuif opengooit
quote:
Ja wtf zij is iirc best wel niet zo heel lekkerquote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Wat een make over en een halve boobflash kunnen bewerkstelligen
Geen idee, ik ken haar verder niet. Weet wel dat ze hier geen fans heeft zittenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja wtf zij is iirc best wel niet zo heel lekker
Over een paar dagen krijg je al die 9/11-meuk weer op tv, gok ikquote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
Heftige docu net op Ned 3 over de aanslagen in Oslo.
Alweer 10 jaar geledenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Over een paar dagen krijg je al die 9/11-meuk weer op tv, gok ik
Ik ga komende week op vakantie naar precies dezelfde plek waar ik op vakantie was tijdens 9/11quote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Over een paar dagen krijg je al die 9/11-meuk weer op tv, gok ik
Tenzij ene E. Evers plots dood neer valt blijft 538 ook op 1 voor nog een lange lange tijd.quote:
Waar gaat de reis naartoe??quote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga komende week op vakantie naar precies dezelfde plek waar ik op vakantie was tijdens 9/11
Tnx voor de link, had er nooit van gehoordquote:
Ik ga terugluisteren, ik ga 1u niet halen iig.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef minthy het volgende:
Zit iedereen klaar voor (voorlopig) de laatste keer Rudy??
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef minthy het volgende:
Zit iedereen klaar voor (voorlopig) de laatste keer Rudy??
Jij!!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga terugluisteren, ik ga 1u niet halen iig.
Was ook niet moeilijk te radenquote:
Was al zo actief op Fok en Twitter inderdaad jaquote:Op donderdag 1 september 2011 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Was ook niet moeilijk te raden![]()
Ik heb hetzelfde, andere redenen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |