quote:Op donderdag 1 september 2011 16:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je je kontje weer eens verkocht aan de matrozen in Den Helder?
Dan valt daar ook niet veel te verdienen, zijn maar een paar tientjesquote:Op donderdag 1 september 2011 16:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je je kontje weer eens verkocht aan de matrozen in Den Helder?
Spreek je uit ervaring?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan valt daar ook niet veel te verdienen, zijn maar een paar tientjes
Dat is voor een sm junk als hij idd geen goed tekenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:26 schreef 3rdRock het volgende:
Venema heeft al de hele dag twitterstilte. lijkt me niet echt een goed teken
sm? ik dacht eerst met zweepjes en kaarsen, maar je bedoelt natuurlijk social mediaquote:Op donderdag 1 september 2011 17:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is voor een sm junk als hij idd geen goed teken
t beest heeft een lekker tempo!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:37 schreef alors het volgende:
Aww die raten Noraly staat er gezellig bij, wat een verschil et Marga gisteren
ja, de duistere kant van veenstra hoef ik niet te zienquote:Op donderdag 1 september 2011 17:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sm? ik dacht eerst met zweepjes en kaarsen, maar je bedoelt natuurlijk social media
nou man net wakker en vol aan de bak moeten, groot gelijk dat beest, eerst ff wassen en wakker wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t beest heeft een lekker tempo!
ik weet hetquote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef alors het volgende:
[..]
nou man net wakker en vol aan de bak moeten, groot gelijk dat beest, eerst ff wassen en wakker worden
me neitherquote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, de duistere kant van veenstra hoef ik niet te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
bedoel je Miranda?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
Annemieke
Sofie![]()
Ik vind dat die Barend zo grappig wild beweegt alstie een schuif opengooit
quote:
Ja wtf zij is iirc best wel niet zo heel lekkerquote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Wat een make over en een halve boobflash kunnen bewerkstelligen
Geen idee, ik ken haar verder niet. Weet wel dat ze hier geen fans heeft zittenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja wtf zij is iirc best wel niet zo heel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |