ik stel ook voor op alleen nog maar vanaf LL en PP uit te zendenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
En daarna de snoepreisjes naar Sziget.
oke 1 dance feest mag er dan ook nog wel bij Sensation whitequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik stel ook voor op alleen nog maar vanaf LL en PP uit te zenden
Giel levert meer op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef densmee het volgende:
Verschurenfeest wordt als eerste wegbezuinigd.
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra! al hoop ik voor hem dat het niet verder uit de klauwen escaleert...
en ik schakel weer af voor vandaag
Mijn tweet bedoel je?quote:
twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:47:28#moordweek #tvlab RT @CeeJayEff: @Domien Hij heeft vast met een Magnum geschoten. reageer retweet
twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:45:58Die ijscoman heb 't gedaan. Ik zeg 't je. Tuig. #moordweek #tvlab reageer retweet
twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:47:28#moordweek #tvlab RT @CeeJayEff: @Domien Hij heeft vast met een Magnum geschoten. reageer retweet
a lolquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn tweet bedoel je?![]()
Blackboard, is een digitale leeromgeving. Mijn docenten zetten daar alle lesmaterialen klaar (of dat zouden ze moeten doen) en ik kan het er dan afhalen, of printen
wit badkamer kassiequote:
Geen idee, las alleen op Twitter dat hij een nacht is opgenomenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand intel over de Venema situatie?
Mwoah...twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:56:02Als je vindt dat ik te veel twitter, gewoon zeggen hoor. reageer retweet
Velvet revolver was erop...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Blink182!!!!!
Rock voor zesjarige meisjes
Alleen dat plaatje al, nodigt mij niet uit om te luisterenquote:
Luister gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen dat plaatje al, nodigt mij niet uit om te luisteren
Nee, ik straf mezelf door Roosbeef helemaal af te luisterenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik straf mezelf door Roosbeef helemaal af te luisteren
Edit: gedaan! Conclusie: ze hebben Freuds anale fase niet correct doorlopen en daarom zijn ze erop gefixeerd![]()
Tof joh, psychologie en psychiatrie! Nadeel; je wordt zelf zo gek als een deurquote:
Dat is wel heeeel valsquote:
Om even in muziektermen te blijvenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is wel heeeel vals![]()
Als ik chagrijnig ben (gebeurt niet zo heel erg vaak) kijk ik op die autocorrectsite, op slag vrolijk
Sorry... En Nederlandstalig en vrouw, niet de combi waar ik gek op benquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Because the night
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
want.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
Wat een stilte hier...![]()
Zal me benieuwen of het morgenavond drukker wordt
laatste keer Rudy 3voor12quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dat is Melanie C in de Say You''ll Be There clip geloof ikquote:
Mel C wordt al door meer mensen op twitter geroepen en daar zul je wel gelijk in hebben. Domien gaat ook in die clip naar het schijnt. vraag me af wie ze zwart gaan maken....quote:Op donderdag 1 september 2011 10:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is Melanie C in de Say You''ll Be There clip geloof ik
vorig jaar was het de laatste week van september en werd de lijst uitgezonden op vrijdag 1 oktoberquote:Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef Paul-89 het volgende:
Is dat 90's request nu alweer bijna een jaar geleden ?
Gaat snel zo'n jaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorig jaar was het de laatste week van september en werd de lijst uitgezonden op vrijdag 1 oktober![]()
dat is bijna een jaar geleden dus
kloptquote:
jaaaquote:Op donderdag 1 september 2011 10:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is Melanie C in de Say You''ll Be There clip geloof ik
Dat weet ik nog ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopthet jaar dat ik in deze reeks rondhang is ook omgevlogen. ga in de 90's request week weer proberen So Fine van Waltari aan te vragne. Hoop eigenlijk dat Veenstra dan weer up and running is. Hij draaide em vorig jaar, volgens mij op donderdag. Heeft me toen een tiental smsjes en een paar kilo tweets gekost, maar die plaat moest ik gewoon gedraaid hebben.
edit: of bij Ekdom proberen. die heeft hem in april nog in de Freaknacht gedraaid!
haha, heb net de uitzending van Ekdom gevonden waarin ie So Fine als openaar draait. en zijn reactie: wat haten mensen dit nummer toch. Ik kan me er iets bij voorstellen want het klinkt natuurlijk nergens naar, maar tis zo vet!quote:
ik zou haar doenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:28 schreef themauster het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/lottevschijndel/view/10608437
quote:Op donderdag 1 september 2011 11:41 schreef alors het volgende:
die automatische tijd op mn telefoon liep gewoon bijna 5 min achter, handig als je een bus moet halen..
Ik ook!quote:
Begint die ellende weer?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef Paul-89 het volgende:
Is dat 90's request nu alweer bijna een jaar geleden ?
Maar dat mag best nog even duren tochquote:Op donderdag 1 september 2011 12:27 schreef minthy het volgende:
Zit Plage in een box? Serieus lang geleden dat ik die heb gehoord!!
Ja, idd! Ik wacht op de kersteditiequote:Op donderdag 1 september 2011 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dat mag best nog even duren toch
En de lijst van mijn vader:quote:1.Nirvana - Come As You Are
2.Metallica - Nothing Else Matters
3.16 Horsepower - Black Soul Choir
4.Adele - Rolling in the Deep
5.AC/DC - Whole Lotta Rosie
6.Iron Maiden - Run To The Hills
7.Beatles - Lucy In The Sky With Diamonds
8.Type O Negative - My Girlfriend's Girlfriend
9.Hit Me TV - Maybe the Dancefloor
10.Arcade Fire - Ready to Start
quote:1.Cracker - Low
2.Verve - Bitter Sweet Symphony
3.Rolling Stones - Paint It Black
4.Kinks - You Really Got Me
5.Dandy Warhols - Bohemian Like You
6.Pink Floyd - Wish You Were Here
7.Beach Boys - Good Vibrations
8.Alanis Morissette - Thank You
9.A Flock Of Seagulls - Wishing (I Had A Photograph)
10.AC/DC - Thunderstruck
twitter:paul3fm twitterde op donderdag 01-09-2011 om 13:01:47Oefen me suf. My-my-my-my music hits me so hard makes me say oh my LordThank you for blessing me with a mind to rhyme and two hyped feet. reageer retweet
Minder met luchtverfrisser spuiten na het poepenquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Minder met luchtverfrisser spuiten na het poepen
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 1 september 2011 13:04 schreef Sersjee het volgende:
Jouw ouders hebben een betere smaak dan jij.
Is dat Ajouad?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:28 schreef themauster het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/lottevschijndel/view/10609137
wanneer gaat die clip af zijn? Ben benieuwd, vind ze meestal wel tofquote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef themauster het volgende:
Dus Domientje is dus Posh wat ik al dacht want Miranda van Holland is Ginger Spice
Als dat zelfs bij Domien voor de 2de keer lukt dan moet het bij Miranda ook goed komenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Miranda van Holland??? Really???
dan is er met een bak styling nog een lekker wijf van te maken ook nog!
"zelfs bij Domien"?! Domien is een natuurtalent als het gaat om doorgaan voor een redelijk aantrekkelijke vrouw. Echt, als ie geen plekkie meer heeft op de radio, kan ie altijd nog professioneel travestiet worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Als dat zelfs bij Domien voor de 2de keer lukt dan moet het bij Miranda ook goed komen
Als een man zo geloofwaardig tot vrouw wordt omgetoverd moet het bij een vrouw niet zo moeilijk zijn om haar op te knappen met wat professionele prutquote:Op donderdag 1 september 2011 14:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"zelfs bij Domien"?! Domien is een natuurtalent als het gaat om doorgaan voor een redelijk aantrekkelijke vrouw. Echt, als ie geen plekkie meer heeft op de radio, kan ie altijd nog professioneel travestiet worden.
"geen interesse". Punt!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker is dat bel me niet register zeg, nu blijven die gasten nog langer tegen je aan lullen! omdat ze verplicht zijn je te informeren over dat register
Tetten!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Miranda van Holland??? Really???
dan is er met een bak styling nog een lekker wijf van te maken ook nog!
Grotere kopenquote:Op donderdag 1 september 2011 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
M'n portemonnee zit een beetje vol
Kijk mij eens geld hebben postquote:Op donderdag 1 september 2011 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe gekocht want die oude was baggerquote:
Hé Drierd Rockquote:
Heb je je kontje weer eens verkocht aan de matrozen in Den Helder?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je je kontje weer eens verkocht aan de matrozen in Den Helder?
Hahahquote:Op donderdag 1 september 2011 16:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan valt daar ook niet veel te verdienen, zijn maar een paar tientjesquote:Op donderdag 1 september 2011 16:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan valt daar ook niet veel te verdienen, zijn maar een paar tientjes
Dat is voor een sm junk als hij idd geen goed tekenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:26 schreef 3rdRock het volgende:
Venema heeft al de hele dag twitterstilte. lijkt me niet echt een goed teken
sm? ik dacht eerst met zweepjes en kaarsen, maar je bedoelt natuurlijk social mediaquote:Op donderdag 1 september 2011 17:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is voor een sm junk als hij idd geen goed teken
t beest heeft een lekker tempo!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:37 schreef alors het volgende:
Aww die raten Noraly staat er gezellig bij, wat een verschil et Marga gisteren
ja, de duistere kant van veenstra hoef ik niet te zienquote:Op donderdag 1 september 2011 17:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sm? ik dacht eerst met zweepjes en kaarsen, maar je bedoelt natuurlijk social media
nou man net wakker en vol aan de bak moeten, groot gelijk dat beest, eerst ff wassen en wakker wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t beest heeft een lekker tempo!
ik weet hetquote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef alors het volgende:
[..]
nou man net wakker en vol aan de bak moeten, groot gelijk dat beest, eerst ff wassen en wakker worden
me neitherquote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, de duistere kant van veenstra hoef ik niet te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
bedoel je Miranda?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
Annemieke
Sofie![]()
Ik vind dat die Barend zo grappig wild beweegt alstie een schuif opengooit
quote:
Ja wtf zij is iirc best wel niet zo heel lekkerquote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Wat een make over en een halve boobflash kunnen bewerkstelligen
Geen idee, ik ken haar verder niet. Weet wel dat ze hier geen fans heeft zittenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja wtf zij is iirc best wel niet zo heel lekker
Over een paar dagen krijg je al die 9/11-meuk weer op tv, gok ikquote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
Heftige docu net op Ned 3 over de aanslagen in Oslo.
Alweer 10 jaar geledenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Over een paar dagen krijg je al die 9/11-meuk weer op tv, gok ik
Ik ga komende week op vakantie naar precies dezelfde plek waar ik op vakantie was tijdens 9/11quote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Over een paar dagen krijg je al die 9/11-meuk weer op tv, gok ik
Tenzij ene E. Evers plots dood neer valt blijft 538 ook op 1 voor nog een lange lange tijd.quote:
Waar gaat de reis naartoe??quote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga komende week op vakantie naar precies dezelfde plek waar ik op vakantie was tijdens 9/11
Tnx voor de link, had er nooit van gehoordquote:
Ik ga terugluisteren, ik ga 1u niet halen iig.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef minthy het volgende:
Zit iedereen klaar voor (voorlopig) de laatste keer Rudy??
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef minthy het volgende:
Zit iedereen klaar voor (voorlopig) de laatste keer Rudy??
Jij!!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga terugluisteren, ik ga 1u niet halen iig.
Was ook niet moeilijk te radenquote:
Was al zo actief op Fok en Twitter inderdaad jaquote:Op donderdag 1 september 2011 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Was ook niet moeilijk te raden![]()
Ik heb hetzelfde, andere redenen!!
Ik krijg iets met vakanties verschil moet er zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
Oh en waarom krijg ik bij dit topic aan de zijkant reclame voor grote-maten-leggings en pushup-bh's?!
Tnx!!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was al zo actief op Fok en Twitter inderdaad ja.
Kusje.
Naja, een leuke vakantie-aanbieding zou ik meer aan hebben dan aan mijn aanbiedingenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik krijg iets met vakanties verschil moet er zijn
Als vervanger?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:09 schreef alors het volgende:
Zaterdag dus Rudy in Annemieke Plays!!
Zie je die man komt nog vaak genoeg weer op 3FMquote:Op donderdag 1 september 2011 22:09 schreef alors het volgende:
Zaterdag dus Rudy in Annemieke Plays!!
nou voorlopig wist hij het nog niet. Hij klinkt ook wel een beetje triestquote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Zie je die man komt nog vaak genoeg weer op 3FM
quote:
Hij wordt gewoon de algemene "iemand anders" van de zender!!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Zie je die man komt nog vaak genoeg weer op 3FM
Ga jij ook een traantje doen bij Mr Brightside??quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
nou voorlopig wist hij het nog niet. Hij klinkt ook wel een beetje triest
hij gaat niet dood sentimentele muts dat je er bentquote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga jij ook een traantje doen bij Mr Brightside??
Net zoals Roos een jaar of 1-2 heeft gedaan volgens mij, algemene invaller zonder eigen programma. Verschil is dan natuurlijk wel dat ze daarnaast ook nog op de muziekredactie zat en het meer 'erbij' deed. Is voor Rudy denk ik toch anders.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Hij wordt gewoon de algemene "iemand anders" van de zender!!
hij blijft toch wel bij radio 6quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net zoals Roos een jaar of 1-2 heeft gedaan volgens mij, algemene invaller zonder eigen programma. Verschil is dan natuurlijk wel dat ze daarnaast ook nog op de muziekredactie zat en het meer 'erbij' deed. Is voor Rudy denk ik toch anders.
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij gaat niet dood sentimentele muts dat je er bent
Ehm... Volgens mij ken je mij irl helemaal niet en een oordeel vellen op basis van mijn posts vind ik aardig sneu...quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij gaat niet dood sentimentele muts dat je er bent
srry was idd een beetje te hard die post het spijt mequote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Volgens mij ken je mij irl helemaal niet en een oordeel vellen op basis van mijn posts vind ik aardig sneu...
Accepted! Mocht je nog eens een keer zoiets hebben pm me evenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
srry was idd een beetje te hard die post het spijt me
Plage heb ik echt een week ofzo niet meer gehoord, was er bijna vanafquote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
Oh, heb ik het weer gedaan?? Topic plat én Plage![]()
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef alors het volgende:
aah ik moet er echt niet aan denken he nooit meer 3v12
Dat bedoel ik, volgens mij heb ik hem echt de hele week nog niet gehoordquote:Op donderdag 1 september 2011 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plage heb ik echt een week ofzo niet meer gehoord, was er bijna vanaf
Slaap lekker!!quote:
cooolquote:
SPOILER: Jackpot 01-09-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Niet?? is een must havequote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cooolniet, dat ik het ga bestellen maar toch
Die moet ik ook hebben!quote:
Pfff... Waar moet je dat allemaal laten?!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Wat dacht je van deze dan
[ afbeelding ]
Die heb ik al sinds de dag dat ie uit kwamquote:Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Wat dacht je van deze dan
[ afbeelding ]
Boven op de vitrine kasten die vol staan met andere dvd`squote:Op donderdag 1 september 2011 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfff... Waar moet je dat allemaal laten?!
Mij te veel spulletjes, maar kan me voorstellen als je fan bent dat je het wel tof vindt!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Boven op de vitrine kasten die vol staan met andere dvd`s
Jij bedoelt het origineelquote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die heb ik al sinds de dag dat ie uit kwam![]()
![]()
![]()
Hey, ik was op de radio![]()
Wat is nou weern officiële bootleg?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Boven op de vitrine kasten die vol staan met andere dvd`s
Over Pearl Jam gesproken: heb zojuist via hun site de officieele bootleg cd besteld van hun optreden op Rock In Park vorig jaar![]()
![]()
![]()
dat was de eerste keer dat ik ze live zag dus moet ik daar natuurlijk wel `n herinnering aan hebben
M'n pa heeft deze:quote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Mij te veel spulletjes, maar kan me voorstellen als je fan bent dat je het wel tof vindt!
hoe bedoel je?quote:
dat zijn albums van optredens die ze hebben opgenomen die de band uitbrengt en gewoon legaal via hun site verkoopt. Geen officieel studio/live album maar wel een legale cdquote:Op donderdag 1 september 2011 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is nou weern officiële bootleg?
Ik dacht dat je die oude bedoelde omdat je zei 'vanaf de dag dat ie uitkwam' dat klinkt alsof je het al heel lang hebt..quote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
[..]
dat zijn albums van optredens die ze hebben opgenomen die de band uitbrengt en gewoon legaal via hun site verkoopt. Geen officieel studio/live album maar wel een legale cd
Mooi, maar voor mij niet nodig. Kan mijn centen wel beter gebruiken! Ik luister ook nooit cd's trouwens, kan me de laatste aanschaf ook niet meer heugenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n pa heeft deze:
[ afbeelding ]
En dáár staat veel op, je kan ook steeds nieuwe dingen downloaden via blu-ray enzo..
Ik wel, afgelopen vrijdag nog..quote:Op donderdag 1 september 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi, maar voor mij niet nodig. Kan mijn centen wel beter gebruiken! Ik luister ook nooit cd's trouwens, kan me de laatste aanschaf ook niet meer heugen
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n pa heeft deze:
[ afbeelding ]
En dáár staat veel op, je kan ook steeds nieuwe dingen downloaden via blu-ray enzo..
Ik geloof ¤ 220quote:Op donderdag 1 september 2011 23:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]! hoeveel kost die dan?
heb ook de Limited edition van Sigur Ros` með suð í eyrum við spilum endalaust
Pracht editie, die extra cool is door het feit dat wanneer je `m destijds voor `n bepaalde datum bestelde je volledige naam en waar je vandaan komt achterin werd vermeld![]()
![]()
Ah op die tourquote:Op donderdag 1 september 2011 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die oude bedoelde omdat je zei 'vanaf de dag dat ie uitkwam' dat klinkt alsof je het al heel lang hebt..
[ afbeelding ]
Ik wel, gratis:quote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah op die tour
die heb ik inderdaad ook, al veel langer. Die limited edition heb ik ook gekocht toen ie uitkwam, een jaar of 3 geleden.
Heb de 4 lp`s die erbij zitten nog steeds niet geluisterd: heb geen platen speler
cd's luisteren doe ik eigenlijk ook niet meer...m'n laatste 2 weet ik nog wel: 10.000days van Tool en Black Holes & Revelations van Muse. En ooit nog dat vorige album van Kings of Leon gewonnen, die met Sex on Fire geloof ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi, maar voor mij niet nodig. Kan mijn centen wel beter gebruiken! Ik luister ook nooit cd's trouwens, kan me de laatste aanschaf ook niet meer heugen
¤ 220 voor zo'n set valt nog wel mee, m'n pa betaalde in 2008 8 tickets voor Neil Young van 'maar' ¤ 180 p.s.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah op die tour
die heb ik inderdaad ook, al veel langer. Die limited edition heb ik ook gekocht toen ie uitkwam, een jaar of 3 geleden.
Heb de 4 lp`s die erbij zitten nog steeds niet geluisterd: heb geen platen speler
Eerder wel veel naar cd's geluisterd, maar op het moment genoeg keuze op de radio. Als 3fm niks aan is, schakel ik over naar Q of naar Slamfmquote:Op donderdag 1 september 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cd's luisteren doe ik eigenlijk ook niet meer...m'n laatste 2 weet ik nog wel: 10.000days van Tool en Black Holes & Revelations van Muse. En ooit nog dat vorige album van Kings of Leon gewonnen, die met Sex on Fire geloof ik.
vroeger vooral veel in m'n discman. de laatste jaren vooral mp3's op mn mp3speler en anders 3fmquote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Eerder wel veel naar cd's geluisterd, maar op het moment genoeg keuze op de radio. Als 3fm niks aan is, schakel ik over naar Q of naar Slamfm
Ohja, mp3's wil ik nog wel eens op cd branden voor in de auto, vooral de zaterdagavond vind ik geen klap aan om te luisterenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vroeger vooral veel in m'n discman. de laatste jaren vooral mp3's op mn mp3speler en anders 3fmandere radiozenders luister ik niet als het aan mij ligt.
SlamFM vind ik zo'n bagger, vooral door de reclames 'BOEM BOEM party kom nu naar BOEM BOEM in BOEM BOEM BOEM' wordt je toch helemaal gestoord van...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Eerder wel veel naar cd's geluisterd, maar op het moment genoeg keuze op de radio. Als 3fm niks aan is, schakel ik over naar Q of naar Slamfm
ben ik toch blij met mijn 2 plugplaten. allebei dag 4 met vlag en wimpel gehaald en daarna nooit meer gedraaidquote:
Af en toe vind ik trance enz erg fijn om naar te luisteren, en dan gaat de radio erg hard. Vooral als ik uit m'n werk kom en m'n hoofd vol heb zitten, het ontspant mequote:Op donderdag 1 september 2011 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SlamFM vind ik zo'n bagger, vooral door de reclames 'BOEM BOEM party kom nu naar BOEM BOEM in BOEM BOEM BOEM' wordt je toch helemaal gestoord van...
Daar heb ik het niet over, ik heb het over die reclames met dat verneukeratieve gedreunquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe vind ik trance enz erg fijn om naar te luisteren, en dan gaat de radio erg hard. Vooral als ik uit m'n werk kom en m'n hoofd vol heb zitten, het ontspant me![]()
Helaas wel veel R&B, hou ik niet van...
tralalalaquote:
Oh, je zei dat je slam fm bagger vond, vandaar mijn reactie. Bij reclame zap ik verder, want 4x per uurquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, ik heb het over die reclames met dat verneukeratieve gedreun
Ceedeetjes luisteren is toch heerlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik SlamFM baggerquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, je zei dat je slam fm bagger vond, vandaar mijn reactie. Bij reclame zap ik verder, want 4x per uur
Heb ik de rust niet voor...quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ceedeetjes luisteren is toch heerlijk
Door dat het vanmiddag hier zo over de 90's ging heb ik vanavond lekker cd's zitten luisteren uit die periode van bands die alleen Sersjee kent denk ik
10 UUR DING DING DONG VOOR JOU!quote:
NOOOOOOOOoooooo......quote:
+1quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:08 schreef alors het volgende:
Ach gossie Rudy![]()
En dat allemaal omdat die domme kut
Sowieso wel:quote:
Ik ben nog aan het bijkomen van die klotekatquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen van die klotekat
Toch ff op facebook knallenquote:
quote:
Die is wel cool, was hem wel al na 5 minuten zat...quote:
AAIIIIIMM BLUUUEEE DABADEE DAABBAADDIIIEE!! IM IN NEED OF A GUY IF I WAS GREEN I WOULD DIEquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Die is wel cool, was hem wel al na 5 minuten zat...
Ik ben blij dat hij weg is binnenkort,wel weer jammer dat Roos er zitquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]ga je mond spoelen. hij heeft wel gelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |