ik stel ook voor op alleen nog maar vanaf LL en PP uit te zendenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
En daarna de snoepreisjes naar Sziget.
oke 1 dance feest mag er dan ook nog wel bij Sensation whitequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik stel ook voor op alleen nog maar vanaf LL en PP uit te zenden
Giel levert meer op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef densmee het volgende:
Verschurenfeest wordt als eerste wegbezuinigd.
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra! al hoop ik voor hem dat het niet verder uit de klauwen escaleert...
en ik schakel weer af voor vandaag
Mijn tweet bedoel je?quote:
twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:47:28#moordweek #tvlab RT @CeeJayEff: @Domien Hij heeft vast met een Magnum geschoten. reageer retweet
twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:45:58Die ijscoman heb 't gedaan. Ik zeg 't je. Tuig. #moordweek #tvlab reageer retweet
twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:47:28#moordweek #tvlab RT @CeeJayEff: @Domien Hij heeft vast met een Magnum geschoten. reageer retweet
a lolquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn tweet bedoel je?![]()
Blackboard, is een digitale leeromgeving. Mijn docenten zetten daar alle lesmaterialen klaar (of dat zouden ze moeten doen) en ik kan het er dan afhalen, of printen
wit badkamer kassiequote:
Geen idee, las alleen op Twitter dat hij een nacht is opgenomenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand intel over de Venema situatie?
Mwoah...twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:56:02Als je vindt dat ik te veel twitter, gewoon zeggen hoor. reageer retweet
Velvet revolver was erop...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Blink182!!!!!
Rock voor zesjarige meisjes
Alleen dat plaatje al, nodigt mij niet uit om te luisterenquote:
Luister gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen dat plaatje al, nodigt mij niet uit om te luisteren
Nee, ik straf mezelf door Roosbeef helemaal af te luisterenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik straf mezelf door Roosbeef helemaal af te luisteren
Edit: gedaan! Conclusie: ze hebben Freuds anale fase niet correct doorlopen en daarom zijn ze erop gefixeerd![]()
Tof joh, psychologie en psychiatrie! Nadeel; je wordt zelf zo gek als een deurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |