ik stel ook voor op alleen nog maar vanaf LL en PP uit te zendenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
En daarna de snoepreisjes naar Sziget.
oke 1 dance feest mag er dan ook nog wel bij Sensation whitequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik stel ook voor op alleen nog maar vanaf LL en PP uit te zenden
Giel levert meer op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef densmee het volgende:
Verschurenfeest wordt als eerste wegbezuinigd.
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra! al hoop ik voor hem dat het niet verder uit de klauwen escaleert...
en ik schakel weer af voor vandaag
Mijn tweet bedoel je?quote:
twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:47:28#moordweek #tvlab RT @CeeJayEff: @Domien Hij heeft vast met een Magnum geschoten. reageer retweet
twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:45:58Die ijscoman heb 't gedaan. Ik zeg 't je. Tuig. #moordweek #tvlab reageer retweet
twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:47:28#moordweek #tvlab RT @CeeJayEff: @Domien Hij heeft vast met een Magnum geschoten. reageer retweet
a lolquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn tweet bedoel je?![]()
Blackboard, is een digitale leeromgeving. Mijn docenten zetten daar alle lesmaterialen klaar (of dat zouden ze moeten doen) en ik kan het er dan afhalen, of printen
wit badkamer kassiequote:
Geen idee, las alleen op Twitter dat hij een nacht is opgenomenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand intel over de Venema situatie?
Mwoah...twitter:Domien twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:56:02Als je vindt dat ik te veel twitter, gewoon zeggen hoor. reageer retweet
Velvet revolver was erop...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Blink182!!!!!
Rock voor zesjarige meisjes
Alleen dat plaatje al, nodigt mij niet uit om te luisterenquote:
Luister gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen dat plaatje al, nodigt mij niet uit om te luisteren
Nee, ik straf mezelf door Roosbeef helemaal af te luisterenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik straf mezelf door Roosbeef helemaal af te luisteren
Edit: gedaan! Conclusie: ze hebben Freuds anale fase niet correct doorlopen en daarom zijn ze erop gefixeerd![]()
Tof joh, psychologie en psychiatrie! Nadeel; je wordt zelf zo gek als een deurquote:
Dat is wel heeeel valsquote:
Om even in muziektermen te blijvenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is wel heeeel vals![]()
Als ik chagrijnig ben (gebeurt niet zo heel erg vaak) kijk ik op die autocorrectsite, op slag vrolijk
Sorry... En Nederlandstalig en vrouw, niet de combi waar ik gek op benquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Because the night
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
want.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
Wat een stilte hier...![]()
Zal me benieuwen of het morgenavond drukker wordt
laatste keer Rudy 3voor12quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dat is Melanie C in de Say You''ll Be There clip geloof ikquote:
Mel C wordt al door meer mensen op twitter geroepen en daar zul je wel gelijk in hebben. Domien gaat ook in die clip naar het schijnt. vraag me af wie ze zwart gaan maken....quote:Op donderdag 1 september 2011 10:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is Melanie C in de Say You''ll Be There clip geloof ik
vorig jaar was het de laatste week van september en werd de lijst uitgezonden op vrijdag 1 oktoberquote:Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef Paul-89 het volgende:
Is dat 90's request nu alweer bijna een jaar geleden ?
Gaat snel zo'n jaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorig jaar was het de laatste week van september en werd de lijst uitgezonden op vrijdag 1 oktober![]()
dat is bijna een jaar geleden dus
kloptquote:
jaaaquote:Op donderdag 1 september 2011 10:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is Melanie C in de Say You''ll Be There clip geloof ik
Dat weet ik nog ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopthet jaar dat ik in deze reeks rondhang is ook omgevlogen. ga in de 90's request week weer proberen So Fine van Waltari aan te vragne. Hoop eigenlijk dat Veenstra dan weer up and running is. Hij draaide em vorig jaar, volgens mij op donderdag. Heeft me toen een tiental smsjes en een paar kilo tweets gekost, maar die plaat moest ik gewoon gedraaid hebben.
edit: of bij Ekdom proberen. die heeft hem in april nog in de Freaknacht gedraaid!
haha, heb net de uitzending van Ekdom gevonden waarin ie So Fine als openaar draait. en zijn reactie: wat haten mensen dit nummer toch. Ik kan me er iets bij voorstellen want het klinkt natuurlijk nergens naar, maar tis zo vet!quote:
ik zou haar doenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:28 schreef themauster het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/lottevschijndel/view/10608437
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |