Ik moest net aan Hans en zijn stofzuiger denken toen Giel net I Want To Break Free draaidequote:Op vrijdag 2 september 2011 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan van Hans is nog steeds wel echt erg
Ekdom en Stenders vind ik op dit moment op 3fm het enige waar naar te luisteren is... Venema Venema alleen bij Ekstra Weekend.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan houden ze voor overdag niet veel meer over
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al met Giel en Domien?
De enige waar Van Lent een kans van krijgt is van Stenders. En terecht!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan van Hans is nog steeds wel echt erg
quote:
quote:
Namen en rugnummers graag! Ik heb ook wel zin in zo'n soort luistersessie...quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ceedeetjes luisteren is toch heerlijk
Door dat het vanmiddag hier zo over de 90's ging heb ik vanavond lekker cd's zitten luisteren uit die periode van bands die alleen Sersjee kent denk ik
correct, of iig niet voor min of meer vast. wellicht dat ie ooit weer invalt, maar ik betwijfel zelfs of dat er nog in zit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:49 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hij doet definitief geen 3voor12 meer?
+1quote:
Z'n stem is veel lagerquote:
Hij heeft weer last van zijn ''gezellige biertjes''''quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:45 schreef Sersjee het volgende:
Lijkt me wel, gister was ie ook weer op KX te horen.
Die is toch pas om 14.00quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Lekkere opener ookDe toon is weer gezet
GoBack
To
The
Zoo
Dat zou ik ook doen ware het niet dat ik niet kan bepalen welke radiozender aanstaat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:09 schreef Sersjee het volgende:
Ik smeer 'em altijd al voor het journaal. Scheelt een hoop ergernis.
Dat is een lastige.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:11 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
welke 90's clip moet dit gaan worden?
(ervanuitgaande dat het voor de 90's clip is natuurlijk....)
Ik denk Eiffel 65 - I'm bluequote:Op vrijdag 2 september 2011 12:11 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
welke 90's clip moet dit gaan worden?
(ervanuitgaande dat het voor de 90's clip is natuurlijk....)
Same herequote:Op vrijdag 2 september 2011 12:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen ware het niet dat ik niet kan bepalen welke radiozender aanstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |