Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

* Moeraskat geeft je een broodje met gegrilde fazant.quote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady spuugt, heel arrogant
[..]
Is goed hoor
Laten we maar doen jaquote:
lekker krokantquote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat geeft je een broodje met gegrilde fazant.
Dan is er nog hoop want vleesch!!!quote:
Tartaarquote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop want vleesch!!!![]()
OoooooooooooAaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
duwt inkomen met zn snufferd in het zandquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop want vleesch!!!![]()
OoooooooooooAaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
lekker recalcitrantquote:Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
duwt inkomen met zn snufferd in het zand
quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef summer2bird het volgende:
Sushi
Zalm
Tonijn
Kibbeling
Kabeljauw
NjomNjomNjomNjomquote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
ik eet af en toe wel kibbeling
en dan nommm ik op eigen risico, kan goed gaan, maar ook niet
daar sta ik om bekent in elk aangrenzend landquote:
hoe ben je daar nou weer in belandquote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daar sta ik om bekent in elk aangrenzend land
zoiets jaquote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
NjomNjomNjomNjom
Hmmmmm
Njom!Njom!Njom!
zo?
het werd verspreid, via de fabeltjeskrantquote:
ach, die journalisten, altijd weer zo ambulantquote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het werd verspreid, via de fabeltjeskrant
ze trekken inderdaad overal heen, vandaar dat ik ook sta ..in elke krantquote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ach, die journalisten, altijd weer zo ambulant
grote kans dat je in mijn dozen zit dus :quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze trekken inderdaad overal heen, vandaar dat ik ook sta ..in elke krant
DAT RIJMT DUS WEL NIET HEquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
grote kans dat je in mijn dozen zit dus :
Weet je, dat vind ik toch helemaal niet frappant.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niet in het dvhn, wel frappantquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
grote kans dat je in mijn dozen zit dus :
quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je, dat vind ik toch helemaal niet frappant.
quote:
ik in het begin ook niet... maar naar der handquote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je, dat vind ik toch helemaal niet frappant.
Bedoelde je soms 'naderhand'?quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik in het begin ook niet... maar naar der hand
Hoiquote:
Hoiquote:
ik zat vast aan de spatiebalk, met mijn handquote:
nu zet je flesh weer op het verkeerde spoorquote:
De trein dendert toch niet doorquote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nu zet je flesh weer op het verkeerde spoor
Ach, het is lang zo niet zo erg als brandquote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zat vast aan de spatiebalk, met mijn hand
Er is genoeg bluswater in dit landquote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is lang zo niet zo erg als brand.
Veel plezier met je filmmetafoor!quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, vooruit, dan ga ik zo een film kijken, dus ik ben er weer vandoor.
was er brand? dat stond niet in de ochtendkrant?quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is lang zo niet zo erg als brand.
zingen de klagendereizigers in koorquote:
wokquote:
Je kan maar op tijd zijn hequote:
Niet die van de NS neequote:
Waar hebben jullie het nou over?quote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nu zet je flesh weer op het verkeerde spoor
klinkt als klaagzang in mijn oorquote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
was er brand? dat stond niet in de ochtendkrant?
[..]
zingen de klagendereizigers in koor
da's aan de verkeerde kantquote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders doven we het vuur wel met zand.
Ligt genoeg hier op het strand.
kijk eens achter je? ... daar ligt een ezelsoorquote:
oh die was ik al kwijt, bedankt daarvoor!quote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kijk eens achter je? ... daar ligt een ezelsoor
Dat is hier, dus op de juist plek voor deze KSC-klantquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
da's aan de verkeerde kant
van het land
tot straks, dan zal ik instussen een kop koffie voor je bietsenquote:
we moeten nu echt vertrekken hoor, anders komen we te laat voor je repetitie bij het mannenkoorquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
oh die was ik al kwijt, bedankt daarvoor!
Een watertje is fijner alsjeblieftserquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tot straks, dan zal ik instussen een kop koffie voor je bietsen
ik hoop dat ik het dan niet naast je glas laat gietsenquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een watertje is fijner alsjeblieftser
wordt een eindje fietsen hoorquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is hier, dus op de juist plek voor deze KSC-klant.
daar ben ik tot nu toe altijd op tijd aanbelandquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
we moeten nu echt vertrekken hoor, anders komen we te laat voor je repetitie bij het mannenkoor
Wil je een mergpijp? met marsepein?quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Inkomen het volgende:
[..]
wordt een eindje fietsen hoor
[..]
daar ben ik tot nu toe altijd op tijd aanbeland
KIJK EENS IK DEED KRUISRIJM!!!1
mannenkoorquote:
ja wil jij ook met of zonder peinquote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je een mergpijp? met marsepein?
zeg je dit nu voor de gein?quote:
is er voor Inkomen dan ook nog een andere manier om er te zijn?quote:
ja via de lijnquote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
is er voor Inkomen dan ook nog een andere manier om er te zijn?
ik blijf maar even kijken, langs de lijnquote:
is het daar fijn?quote:Op maandag 16 april 2012 20:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik blijf maar even kijken, langs de lijn
bosquote:
Beter dan eten bij de febo, maar dat moet sowieso makkelijk zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beter dan eten bij de febo, maar dat moet sowieso makkelijk zijnmakkelijk is niet altijd fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
makkelijk is niet altijd fijnDaarom een kut, wat is het toch fijn om vrouw te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ik vind het ook wel leuk dat jullie allemaal vrouwen zijnquote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom een kut, wat is het toch fijn om vrouw te zijn
omdat we een Korte Urine Trechter hebben, daar zou jij als man niet trots op zijnquote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik vind het ook wel leuk dat jullie allemaal vrouwen zijn
nee zeker nietquote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat we een Korte Urine Trechter hebben, daar zou jij als man niet trots op zijn
Beter met je Korte smeurenquote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat we een Korte Urine Trechter hebben, daar zou jij als man niet trots op zijn
jij hebt een Lange urine Leidingquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter met je Korte smeuren
dan aan je Lange sleuren
De reclame voor de alcoholvrije versie is wel weer humor van zequote:
nou ja, lang en urine klopt maar of het nou de leiding heeftquote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij hebt een Lange urine Leiding?
Ja we hadden uitleg over beeldbellen, wat ik misschien hier ga krijgen Daarmee kan ik (in nood) bellen met de begeleiding en ze ook zien en zo..quote:
heb jij de leiding?quote:Op maandag 16 april 2012 20:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
nou ja, lang en urine klopt maar of het nou de leiding heeft
Ja met Charlie Sheen. Hoe ze iedere keer die internationale Beroemdheden kunnen strikken is al een beloning waard.quote:Op maandag 16 april 2012 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De reclame voor de alcoholvrije versie is wel weer humor van ze
strak planquote:
De jouwe gaat hangen als Moeraskat hem vastheeftquote:
Gezellig hoorquote:Op maandag 16 april 2012 20:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
strak plan![]()
eerst me peuk opmaken en dan ga ik dat ook maar eens doen
je mag wel mee komen bankhangen hoorquote:
ja, hele bank bezetquote:Op maandag 16 april 2012 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De jouwe gaat hangen als Moeraskat hem vastheeft
Liefquote:Op maandag 16 april 2012 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je mag wel mee komen bankhangen hoor
quote:Op maandag 16 april 2012 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lief
Ik neem wel m'n bordje curry mee dan, ok?
daar heb ik geen plaats meer voorquote:
slaap ze centjesquote:
Echt niet?quote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik geen plaats meer voor
Dan eet ik het zelf wel opquote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar ik hoef niet 2 asoburgers zijn een beetje teveel
voor deze keer mag je datquote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet?
Anders eet ik het zelf op hoor
quote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan eet ik het zelf wel op
Allemaal groente, is goed voor me! Ik ben verkoudenen ik wil dus geen oorproblemen hebben als ik donderdag ga vliegen
Water, rum en citroensap?quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor deze keer mag je dat
[..]anders moet je een grog maken daar knap je dus super snel van op
geen rum wel citroenquote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Water, rum en citroensap?
Ik heb geen rum en citroen![]()
Oh, ik heb wel antigrippinequote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen rum wel citroen
heet water met citroen en honing
en dan een flinke schep honing erinquote:Op maandag 16 april 2012 21:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel antigrippine
Das citroen en paracetamol in heet water
Dat kan ik wel maken jaquote:Op maandag 16 april 2012 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan een flinke schep honing erin
en dan morgen even wat citroenen halenquote:
Nou daar word je ook echt lekker blij van jaquote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik bedacht me net dat als ik in Rotterdam ga werken ik wel weer wat dichter bij GF zit
Vetoquote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik bedacht me net dat als ik in Rotterdam ga werken ik wel weer wat dichter bij GF zit
rotterdam naar hier is te doen in een 1 1/2 uurtjequote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar word je ook echt lekker blij van ja
quote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar word je ook echt lekker blij van ja
lovelyquote:
Moet ik wat ijswater over je heen gooien?quote:
Koenquote:
Rawrquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tis heule viezuh warmte hoor meisje![]()
met nattigheid en zweet
*ieuw*
Ik ga het toch proberen manquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vette shit: http://www.pokerstars.nl/poker/promotions/holland-germany/
Alleen jammer dat de qualifiers zo vroeg zijn
Poker jij?quote:
ja, proef ik verbazing? Pas nog in buy in van 0,10 ¤ 6 euro winstquote:
Ja, ik had je nog nooit over poker zien pratenquote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja, proef ik verbazing? Pas nog in buy in van 0,10 ¤ 6 euro winst
Nee doe het niet zo vaak als ik zou willen hahaha. Maar is goed hoor, wellicht zijn er zelfs meer hier die pokeren.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja, ik had je nog nooit over poker zien pratenEen keer in het weekend samen toernooitje doen?
want?quote:Op maandag 16 april 2012 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm pokeren kan ik hier beter niet noemen thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is leuk, een keer allemaal aan hetzelfde toernooi meedoen. Gewoon iets met een kleine buy in of we doen zelf een sit & go organiserenquote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee doe het niet zo vaak als ik zou willen hahaha. Maar is goed hoor, wellicht zijn er zelfs meer hier die pokeren.
Ja ik heb altijd al in blistering nowhere willen wonenquote:
ja preciesquote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is leuk, een keer allemaal aan hetzelfde toernooi meedoen. Gewoon iets met een kleine buy in of we doen zelf een sit & go organiseren
Vrouw. Gok ikquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, harples. En daarna de plannen voor een nieuwe harp besproken. Lastig.Verkoop je toch gewoon je nieuwe huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je een vette über turbo harp kopen met 16 kleppen en rode biesjes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Huurhuis snoezepoes. Ik ben niet zo'n rijke pimpquote:Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkoop je toch gewoon je nieuwe huisKan je een vette über turbo harp kopen met 16 kleppen en rode biesjes
Zuipzequote:
Verkoop je je huurhuis, ren je hard weg, niemand die het in de gaten hep, en de volgende dag weet je nergens meer van en zit je pina colada's te nippen een paar planeten verderopquote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Huurhuis snoezepoes. Ik ben niet zo'n rijke pimp
Ken jij de vorige bewoner van dit huis ofzo?quote:Op maandag 16 april 2012 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkoop je je huurhuis, ren je hard weg, niemand die het in de gaten hep, en de volgende dag weet je nergens meer van en zit je pina colada's te nippen een paar planeten verderop![]()
Wie dut mij wat, wie dut mij wat? Wie dut mij wat vandage?![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
Ben jij de vorige bewoner van dit huis ofzo?
Ik ben even aan het ruziën over treingefaalquote:
Ja, dit wordt me te veel hoor. Ik ga maar naar bed.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dit wordt me te veel hoor. Ik ga maar naar bed.
Slaap lekker, liefjes![]()
![]()
wat is er nu weer?quote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben even aan het ruziën over treingefaal
Een wisselstoring die 2 dagen moet duren omdat het een nogal speciaal bijzonder wissel is wat speciaal opnieuw gemaakt moet worden of zoquote:
ik vind het wel lief klinken, maar idd ik zou het niet meer zeggenquote:Op maandag 16 april 2012 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg, zou jij daar niet mee ophouden?
Truste Koentje![]()
zow da's idd forsquote:Op maandag 16 april 2012 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een wisselstoring die 2 dagen moet duren omdat het een nogal speciaal bijzonder wissel is wat speciaal opnieuw gemaakt moet worden of zo
Yuukje of Yuuksje klinkt ook lief, toch?quote:Op maandag 16 april 2012 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het wel lief klinken, maar idd ik zou het niet meer zeggen![]()
ik ga wel wat anders liefs bedenkenquote:Op maandag 16 april 2012 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yuukje of Yuuksje klinkt ook lief, toch?
Slaap er maar eens een nachtje overquote:
trustequote:Op maandag 16 april 2012 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slaap er maar eens een nachtje overga ik nu ook (echt) doen!
Daag!
Tuurlijkquote:Op maandag 16 april 2012 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow da's idd forsen geheid te duur om reservewissels voorradig te hebben
Totdat ze wel een keer stuk gaan.quote:Op maandag 16 april 2012 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk
die dingen "gaan immers nooit kapot"
quote:(i) Top 20 in de -reeks op 16-04-2012 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 125 Moeraskat
02. 115 Inkomen
03. 062 LovelyLady
04. 053 Fha
05. 050 wel.o.k
06. 047 Yuki
07. 035 DaMart
08. 034 KapiteinGasthof
09. 031 gianni61
10. 028 Dr_Flash
11. 025 MaleDuck
12. 025 goldfinger1963
13. 021 douche-eendje
14. 020 JJH
15. 019 MPG
16. 017 Ladylike
17. 017 summer2bird
18. 016 Toekito
19. 015 Memento-Mori
20. 014 Bos81
Reeks-statistieken!
vertragingquote:Op dinsdag 17 april 2012 06:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoppa.... vierde werkdag, en jullie mogen raden.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens een overzichtje bijhoudenquote:
Dat is in ieder geval iets fles, dat je weer aan een werkdag begintquote:Op dinsdag 17 april 2012 06:56 schreef Dr_Flash het volgende:
wokquote:
inkomenquote:
morgequote:
wanneer kom je nou inpakken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wok![]()
[..]
inkomen![]()
[..]
morgeik ook niet
Wokquote:
wanneer de week uit 8 dagen bestaatquote:
quote:
mk'tjequote:
dat zegt mijn baas ook altijdquote:
Eigenlijk ben ik dus stiekem je baasquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat zegt mijn baas ook altijd
morgen laatste dagje, daarna lekker op vakantie!!
goedemorgenquote:
Mkatjequote:
Lekker begin van de dagquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:07 schreef Yuki het volgende:
Bus te vroeg, daardoor gemist
Volgende bus zat stampvol, deed er te lang over naar Utrecht cs... En daardoor kon ik me voegen bij de andere sardientjes in een stampvolle trein. Staand naar Gouda
Dit is niet mijn dag
Stingquote:
Solquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Mkatje![]()
[..]
Lekker begin van de dag
Dikke knuf
[..]
Sting
Hier ook al
Yuuksquote:
De andere sardientjes lopen ook te snuffen ja. En zo nu en dan iemand die flink z'n neus ophaaltquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:10 schreef STING het volgende:
[..]
Sol
[..]
Yuuks
Volgens mij heerst het een beetje, denk ik door die temperatuurschommelingen.
Toekquote:
Als een sardientje helpt een verstopte neus ook nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:10 schreef Yuki het volgende:
Oh, en je zou denken dat in deze situatie een verstopte neus een verademing is...
Maar nee. Alle zweet- en scheetgeuren komen gewoon binnen
Toekquote:
Nou, ik heb een redelijk ruim blikje. Alle mogelijke "zitplaatsen" werden namelijk voor m'n neus weggekaaptquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Als een sardientje helpt een verstopte neus ook niet![]()
[..]
Toek
quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
* douche-eendje geeft sting thee en een dekentje
Ben blij dat het in ieder geval gelukt is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toek
Online zegt dat het toch gelukt is
Ik heb ze alleen wel zelf terug moeten bellen, ondanks de belofte dat ik vrijdag nog teruggebeld zou worden
quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, ik heb een redelijk ruim blikje. Alle mogelijke "zitplaatsen" werden namelijk voor m'n neus weggekaapt
Jawel, maar ben blij dat ik van Gouda tot Zoetermeer even kan zitten. Voel me beroerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar je bent nog jong dus even stukje staan kan je hebben
quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel, maar ben blij dat ik van Gouda tot Zoetermeer even kan zitten. Voel me beroerd
De meneer die ik gister aan de lijn had (nadat ik was doorverbonden door een gemakzuchtig joch) leek ten minste kennis van zaken te hebben. Was ook de eerste die z'n excuses aanbood en me probeerde gerust te stellen dat het wel goed zou komen. Aardige vent, heel enthousiast ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben blij dat het in ieder geval gelukt is.
Vooral even je rust pakken. Toch even rustig aan doen danquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel, maar ben blij dat ik van Gouda tot Zoetermeer even kan zitten. Voel me beroerd
quote:
Werk tot 14:00, naar huis, strijken en tas inpakken voor London, als ik het trek ga ik daarna naar den haag om te eten, dan weer naar huis en morgen weer vroeg opquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Vooral even je rust pakken. Toch even rustig aan doen dan
niet leren gewoon niet doen doosquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werk tot 14:00, naar huis, strijken en tas inpakken voor London, als ik het trek ga ik daarna naar den haag om te eten, dan weer naar huis en morgen weer vroeg op
Ik moet echt leren om niet te veel te plannen in de dagen voor ik op reis ga
Best volle planning inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werk tot 14:00, naar huis, strijken en tas inpakken voor London, als ik het trek ga ik daarna naar den haag om te eten, dan weer naar huis en morgen weer vroeg op
Ik moet echt leren om niet te veel te plannen in de dagen voor ik op reis ga
das ook in gorinchem volgens mijquote:
ja, en we hebben daar een automaat van en dat ding mixed niet meer du snu zit er nergens schuim opquote:
Beter dan de automaten van maasquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en we hebben daar een automaat van en dat ding mixed niet meer du snu zit er nergens schuim op![]()
eerst maakte die geluid alsof hij ontploffen ging
baaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Beter dan de automaten van maas
Had gisteren warm water met koffiesmaak en melkschuim als cappuccino
Automaten van Maas => SUX big time!!! Gadverdamme wat een gore koffiequote:Op dinsdag 17 april 2012 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Had gisteren warm water en melkschuim als cappuccino
Kwam er zowat wel weer uit inderdaadquote:
gfquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
Hoi![]()
Even zwaaien vanaf de eerste klant
Nog een reden om niet in Amsterdam te willen werken voor mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Had gisteren warm water met koffiesmaak en melkschuim als cappuccino
ik zie nog steeds niet wat die koffiedrinkers dan moeten drinken...............quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:47 schreef DaMart het volgende:
Hier is het simpel: wie koffie wil, kan Senseo pakken, wie thee wil, zet de waterkoker aan.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
2 uur rijden waar je normaal 1 uur over doet
thee bij gebrek aan beterquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie nog steeds niet wat die koffiedrinkers dan moeten drinken...............
Dan moet je ook niet in slaap vallen achter het stuurquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
efficiënt gebruik van tijdquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in slaap vallen achter het stuur
werk werk doe ik ook morgen pas dit is werk voor mezelf, gisteren nieuw bedrijfje gestartquote:
quote:
Niet dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
tof! wat voor?quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
werk werk doe ik ook morgen pas dit is werk voor mezelf, gisteren nieuw bedrijfje gestart
Senseo of Nespresso, zo'n apparaat staat hier sinds kort ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie nog steeds niet wat die koffiedrinkers dan moeten drinken...............
gunaydinquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:50 schreef Erkannn het volgende:
Goedemorgen! Drinkontbijten wat groene thee
quote:
dag user die ik niet kenquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:50 schreef Erkannn het volgende:
Goedemorgen! Drinkontbijten wat groene thee
halleeee andere user die ik niet kenquote:
senseo is geen koffie johquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Senseo of Nespresso, zo'n apparaat staat hier sinds kort ook.
iets met muziekquote:
altijd leuk, die van ons was vorige week ook kapot...quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en we hebben daar een automaat van en dat ding mixed niet meer du snu zit er nergens schuim op![]()
eerst maakte die geluid alsof hij ontploffen ging
Coolquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
senseo is geen koffie joh
[..]
iets met muziek![]()
meer info volgt gauw zodra er meer af is qua website enzo![]()
Automatenkoffie is gratis dus alleen voor de smaak.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog een reden om niet in Amsterdam te willen werken voor mijTnx
Die Maas automaat drink ik alleen chocomel en soep uit
stommedingenquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
altijd leuk, die van ons was vorige week ook kapot...
aangenaamquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:51 schreef Erkannn het volgende:
[..]
halleeee andere user die ik niet ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |