De trein dendert toch niet doorquote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nu zet je flesh weer op het verkeerde spoor
Ach, het is lang zo niet zo erg als brandquote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zat vast aan de spatiebalk, met mijn hand
Er is genoeg bluswater in dit landquote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is lang zo niet zo erg als brand.
Veel plezier met je filmmetafoor!quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, vooruit, dan ga ik zo een film kijken, dus ik ben er weer vandoor.
was er brand? dat stond niet in de ochtendkrant?quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is lang zo niet zo erg als brand.
zingen de klagendereizigers in koorquote:
wokquote:
Je kan maar op tijd zijn hequote:
Niet die van de NS neequote:
Waar hebben jullie het nou over?quote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nu zet je flesh weer op het verkeerde spoor
klinkt als klaagzang in mijn oorquote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
was er brand? dat stond niet in de ochtendkrant?
[..]
zingen de klagendereizigers in koor
da's aan de verkeerde kantquote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders doven we het vuur wel met zand.
Ligt genoeg hier op het strand.
kijk eens achter je? ... daar ligt een ezelsoorquote:
oh die was ik al kwijt, bedankt daarvoor!quote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kijk eens achter je? ... daar ligt een ezelsoor
Dat is hier, dus op de juist plek voor deze KSC-klantquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
da's aan de verkeerde kant
van het land
tot straks, dan zal ik instussen een kop koffie voor je bietsenquote:
we moeten nu echt vertrekken hoor, anders komen we te laat voor je repetitie bij het mannenkoorquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
oh die was ik al kwijt, bedankt daarvoor!
Een watertje is fijner alsjeblieftserquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tot straks, dan zal ik instussen een kop koffie voor je bietsen
ik hoop dat ik het dan niet naast je glas laat gietsenquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een watertje is fijner alsjeblieftser
wordt een eindje fietsen hoorquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is hier, dus op de juist plek voor deze KSC-klant.
daar ben ik tot nu toe altijd op tijd aanbelandquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
we moeten nu echt vertrekken hoor, anders komen we te laat voor je repetitie bij het mannenkoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |