Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

* Moeraskat geeft je een broodje met gegrilde fazant.quote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady spuugt, heel arrogant
[..]
Is goed hoor
Laten we maar doen jaquote:
lekker krokantquote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat geeft je een broodje met gegrilde fazant.
Dan is er nog hoop want vleesch!!!quote:
Tartaarquote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop want vleesch!!!![]()
OoooooooooooAaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
duwt inkomen met zn snufferd in het zandquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop want vleesch!!!![]()
OoooooooooooAaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
lekker recalcitrantquote:Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
duwt inkomen met zn snufferd in het zand
quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef summer2bird het volgende:
Sushi
Zalm
Tonijn
Kibbeling
Kabeljauw
NjomNjomNjomNjomquote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
ik eet af en toe wel kibbeling
en dan nommm ik op eigen risico, kan goed gaan, maar ook niet
daar sta ik om bekent in elk aangrenzend landquote:
hoe ben je daar nou weer in belandquote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daar sta ik om bekent in elk aangrenzend land
zoiets jaquote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
NjomNjomNjomNjom
Hmmmmm
Njom!Njom!Njom!
zo?
het werd verspreid, via de fabeltjeskrantquote:
ach, die journalisten, altijd weer zo ambulantquote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het werd verspreid, via de fabeltjeskrant
ze trekken inderdaad overal heen, vandaar dat ik ook sta ..in elke krantquote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ach, die journalisten, altijd weer zo ambulant
grote kans dat je in mijn dozen zit dus :quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze trekken inderdaad overal heen, vandaar dat ik ook sta ..in elke krant
DAT RIJMT DUS WEL NIET HEquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
grote kans dat je in mijn dozen zit dus :
Weet je, dat vind ik toch helemaal niet frappant.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niet in het dvhn, wel frappantquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
grote kans dat je in mijn dozen zit dus :
quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je, dat vind ik toch helemaal niet frappant.
quote:
ik in het begin ook niet... maar naar der handquote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je, dat vind ik toch helemaal niet frappant.
Bedoelde je soms 'naderhand'?quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik in het begin ook niet... maar naar der hand
Hoiquote:
Hoiquote:
ik zat vast aan de spatiebalk, met mijn handquote:
nu zet je flesh weer op het verkeerde spoorquote:
De trein dendert toch niet doorquote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nu zet je flesh weer op het verkeerde spoor
Ach, het is lang zo niet zo erg als brandquote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zat vast aan de spatiebalk, met mijn hand
Er is genoeg bluswater in dit landquote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is lang zo niet zo erg als brand.
Veel plezier met je filmmetafoor!quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, vooruit, dan ga ik zo een film kijken, dus ik ben er weer vandoor.
was er brand? dat stond niet in de ochtendkrant?quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is lang zo niet zo erg als brand.
zingen de klagendereizigers in koorquote:
wokquote:
Je kan maar op tijd zijn hequote:
Niet die van de NS neequote:
Waar hebben jullie het nou over?quote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nu zet je flesh weer op het verkeerde spoor
klinkt als klaagzang in mijn oorquote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
was er brand? dat stond niet in de ochtendkrant?
[..]
zingen de klagendereizigers in koor
da's aan de verkeerde kantquote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders doven we het vuur wel met zand.
Ligt genoeg hier op het strand.
kijk eens achter je? ... daar ligt een ezelsoorquote:
oh die was ik al kwijt, bedankt daarvoor!quote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kijk eens achter je? ... daar ligt een ezelsoor
Dat is hier, dus op de juist plek voor deze KSC-klantquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
da's aan de verkeerde kant
van het land
tot straks, dan zal ik instussen een kop koffie voor je bietsenquote:
we moeten nu echt vertrekken hoor, anders komen we te laat voor je repetitie bij het mannenkoorquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
oh die was ik al kwijt, bedankt daarvoor!
Een watertje is fijner alsjeblieftserquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tot straks, dan zal ik instussen een kop koffie voor je bietsen
ik hoop dat ik het dan niet naast je glas laat gietsenquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een watertje is fijner alsjeblieftser
wordt een eindje fietsen hoorquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is hier, dus op de juist plek voor deze KSC-klant.
daar ben ik tot nu toe altijd op tijd aanbelandquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
we moeten nu echt vertrekken hoor, anders komen we te laat voor je repetitie bij het mannenkoor
Wil je een mergpijp? met marsepein?quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Inkomen het volgende:
[..]
wordt een eindje fietsen hoor
[..]
daar ben ik tot nu toe altijd op tijd aanbeland
KIJK EENS IK DEED KRUISRIJM!!!1
mannenkoorquote:
ja wil jij ook met of zonder peinquote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je een mergpijp? met marsepein?
zeg je dit nu voor de gein?quote:
is er voor Inkomen dan ook nog een andere manier om er te zijn?quote:
ja via de lijnquote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
is er voor Inkomen dan ook nog een andere manier om er te zijn?
ik blijf maar even kijken, langs de lijnquote:
is het daar fijn?quote:Op maandag 16 april 2012 20:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik blijf maar even kijken, langs de lijn
bosquote:
Beter dan eten bij de febo, maar dat moet sowieso makkelijk zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beter dan eten bij de febo, maar dat moet sowieso makkelijk zijnmakkelijk is niet altijd fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
makkelijk is niet altijd fijnDaarom een kut, wat is het toch fijn om vrouw te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ik vind het ook wel leuk dat jullie allemaal vrouwen zijnquote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom een kut, wat is het toch fijn om vrouw te zijn
omdat we een Korte Urine Trechter hebben, daar zou jij als man niet trots op zijnquote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik vind het ook wel leuk dat jullie allemaal vrouwen zijn
nee zeker nietquote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat we een Korte Urine Trechter hebben, daar zou jij als man niet trots op zijn
Beter met je Korte smeurenquote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat we een Korte Urine Trechter hebben, daar zou jij als man niet trots op zijn
jij hebt een Lange urine Leidingquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter met je Korte smeuren
dan aan je Lange sleuren
De reclame voor de alcoholvrije versie is wel weer humor van zequote:
nou ja, lang en urine klopt maar of het nou de leiding heeftquote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij hebt een Lange urine Leiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |