Ben blij dat het in ieder geval gelukt is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toek
Online zegt dat het toch gelukt is
Ik heb ze alleen wel zelf terug moeten bellen, ondanks de belofte dat ik vrijdag nog teruggebeld zou worden
quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, ik heb een redelijk ruim blikje. Alle mogelijke "zitplaatsen" werden namelijk voor m'n neus weggekaapt
Jawel, maar ben blij dat ik van Gouda tot Zoetermeer even kan zitten. Voel me beroerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar je bent nog jong dus even stukje staan kan je hebben
quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel, maar ben blij dat ik van Gouda tot Zoetermeer even kan zitten. Voel me beroerd
De meneer die ik gister aan de lijn had (nadat ik was doorverbonden door een gemakzuchtig joch) leek ten minste kennis van zaken te hebben. Was ook de eerste die z'n excuses aanbood en me probeerde gerust te stellen dat het wel goed zou komen. Aardige vent, heel enthousiast ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben blij dat het in ieder geval gelukt is.
Vooral even je rust pakken. Toch even rustig aan doen danquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel, maar ben blij dat ik van Gouda tot Zoetermeer even kan zitten. Voel me beroerd
quote:
Werk tot 14:00, naar huis, strijken en tas inpakken voor London, als ik het trek ga ik daarna naar den haag om te eten, dan weer naar huis en morgen weer vroeg opquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Vooral even je rust pakken. Toch even rustig aan doen dan
niet leren gewoon niet doen doosquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werk tot 14:00, naar huis, strijken en tas inpakken voor London, als ik het trek ga ik daarna naar den haag om te eten, dan weer naar huis en morgen weer vroeg op
Ik moet echt leren om niet te veel te plannen in de dagen voor ik op reis ga
Best volle planning inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werk tot 14:00, naar huis, strijken en tas inpakken voor London, als ik het trek ga ik daarna naar den haag om te eten, dan weer naar huis en morgen weer vroeg op
Ik moet echt leren om niet te veel te plannen in de dagen voor ik op reis ga
das ook in gorinchem volgens mijquote:
ja, en we hebben daar een automaat van en dat ding mixed niet meer du snu zit er nergens schuim opquote:
Beter dan de automaten van maasquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en we hebben daar een automaat van en dat ding mixed niet meer du snu zit er nergens schuim op![]()
eerst maakte die geluid alsof hij ontploffen ging
baaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Beter dan de automaten van maas
Had gisteren warm water met koffiesmaak en melkschuim als cappuccino
Automaten van Maas => SUX big time!!! Gadverdamme wat een gore koffiequote:Op dinsdag 17 april 2012 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Had gisteren warm water en melkschuim als cappuccino
Kwam er zowat wel weer uit inderdaadquote:
gfquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
Hoi![]()
Even zwaaien vanaf de eerste klant
Nog een reden om niet in Amsterdam te willen werken voor mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Had gisteren warm water met koffiesmaak en melkschuim als cappuccino
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |