Ik ga het toch proberen manquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vette shit: http://www.pokerstars.nl/poker/promotions/holland-germany/
Alleen jammer dat de qualifiers zo vroeg zijn
Poker jij?quote:
ja, proef ik verbazing? Pas nog in buy in van 0,10 ¤ 6 euro winstquote:
Ja, ik had je nog nooit over poker zien pratenquote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja, proef ik verbazing? Pas nog in buy in van 0,10 ¤ 6 euro winst
Nee doe het niet zo vaak als ik zou willen hahaha. Maar is goed hoor, wellicht zijn er zelfs meer hier die pokeren.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja, ik had je nog nooit over poker zien pratenEen keer in het weekend samen toernooitje doen?
want?quote:Op maandag 16 april 2012 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm pokeren kan ik hier beter niet noemen thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is leuk, een keer allemaal aan hetzelfde toernooi meedoen. Gewoon iets met een kleine buy in of we doen zelf een sit & go organiserenquote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee doe het niet zo vaak als ik zou willen hahaha. Maar is goed hoor, wellicht zijn er zelfs meer hier die pokeren.
Ja ik heb altijd al in blistering nowhere willen wonenquote:
ja preciesquote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is leuk, een keer allemaal aan hetzelfde toernooi meedoen. Gewoon iets met een kleine buy in of we doen zelf een sit & go organiseren
Vrouw. Gok ikquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, harples. En daarna de plannen voor een nieuwe harp besproken. Lastig.Verkoop je toch gewoon je nieuwe huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je een vette über turbo harp kopen met 16 kleppen en rode biesjes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Huurhuis snoezepoes. Ik ben niet zo'n rijke pimpquote:Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkoop je toch gewoon je nieuwe huisKan je een vette über turbo harp kopen met 16 kleppen en rode biesjes
Zuipzequote:
Verkoop je je huurhuis, ren je hard weg, niemand die het in de gaten hep, en de volgende dag weet je nergens meer van en zit je pina colada's te nippen een paar planeten verderopquote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Huurhuis snoezepoes. Ik ben niet zo'n rijke pimp
Ken jij de vorige bewoner van dit huis ofzo?quote:Op maandag 16 april 2012 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkoop je je huurhuis, ren je hard weg, niemand die het in de gaten hep, en de volgende dag weet je nergens meer van en zit je pina colada's te nippen een paar planeten verderop![]()
Wie dut mij wat, wie dut mij wat? Wie dut mij wat vandage?![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
Ben jij de vorige bewoner van dit huis ofzo?
Ik ben even aan het ruziën over treingefaalquote:
Ja, dit wordt me te veel hoor. Ik ga maar naar bed.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dit wordt me te veel hoor. Ik ga maar naar bed.
Slaap lekker, liefjes![]()
![]()
wat is er nu weer?quote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben even aan het ruziën over treingefaal
Een wisselstoring die 2 dagen moet duren omdat het een nogal speciaal bijzonder wissel is wat speciaal opnieuw gemaakt moet worden of zoquote:
ik vind het wel lief klinken, maar idd ik zou het niet meer zeggenquote:Op maandag 16 april 2012 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg, zou jij daar niet mee ophouden?
Truste Koentje![]()
zow da's idd forsquote:Op maandag 16 april 2012 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een wisselstoring die 2 dagen moet duren omdat het een nogal speciaal bijzonder wissel is wat speciaal opnieuw gemaakt moet worden of zo
Yuukje of Yuuksje klinkt ook lief, toch?quote:Op maandag 16 april 2012 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het wel lief klinken, maar idd ik zou het niet meer zeggen![]()
ik ga wel wat anders liefs bedenkenquote:Op maandag 16 april 2012 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yuukje of Yuuksje klinkt ook lief, toch?
Slaap er maar eens een nachtje overquote:
trustequote:Op maandag 16 april 2012 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slaap er maar eens een nachtje overga ik nu ook (echt) doen!
Daag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |