ik zie nog steeds niet wat die koffiedrinkers dan moeten drinken...............quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:47 schreef DaMart het volgende:
Hier is het simpel: wie koffie wil, kan Senseo pakken, wie thee wil, zet de waterkoker aan.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
2 uur rijden waar je normaal 1 uur over doet
thee bij gebrek aan beterquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie nog steeds niet wat die koffiedrinkers dan moeten drinken...............
Dan moet je ook niet in slaap vallen achter het stuurquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
efficiënt gebruik van tijdquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in slaap vallen achter het stuur
werk werk doe ik ook morgen pas dit is werk voor mezelf, gisteren nieuw bedrijfje gestartquote:
quote:
Niet dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
tof! wat voor?quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
werk werk doe ik ook morgen pas dit is werk voor mezelf, gisteren nieuw bedrijfje gestart
Senseo of Nespresso, zo'n apparaat staat hier sinds kort ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie nog steeds niet wat die koffiedrinkers dan moeten drinken...............
gunaydinquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:50 schreef Erkannn het volgende:
Goedemorgen! Drinkontbijten wat groene thee
quote:
dag user die ik niet kenquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:50 schreef Erkannn het volgende:
Goedemorgen! Drinkontbijten wat groene thee
halleeee andere user die ik niet kenquote:
senseo is geen koffie johquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Senseo of Nespresso, zo'n apparaat staat hier sinds kort ook.
iets met muziekquote:
altijd leuk, die van ons was vorige week ook kapot...quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en we hebben daar een automaat van en dat ding mixed niet meer du snu zit er nergens schuim op![]()
eerst maakte die geluid alsof hij ontploffen ging
Coolquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
senseo is geen koffie joh
[..]
iets met muziek![]()
meer info volgt gauw zodra er meer af is qua website enzo![]()
Automatenkoffie is gratis dus alleen voor de smaak.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog een reden om niet in Amsterdam te willen werken voor mijTnx
Die Maas automaat drink ik alleen chocomel en soep uit
stommedingenquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
altijd leuk, die van ons was vorige week ook kapot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |