Jezus hoe moet ik dat nu weten als ik nooit voetbal kijkquote:Op zondag 15 april 2012 13:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Goh welke voetbalclub heeft toch Frank de Boer als trainer? Dit weet ik zelfs nog voor iemand die nooit voetbal kijkt op de EK's en WK's na
Ohja, dus als je nooit voetbal kijkt en het je ook geen zier interesseert hoor je dat soort 'basiskennis' wel te hebben?quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Doe ik ook niet. Maar mensen die niet weten dat Frank de Boer de trainer van Ajax is
Exactquote:Op zondag 15 april 2012 13:33 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ohja, dus als je nooit voetbal kijkt en het je ook geen zier interesseert hoor je dat soort 'basiskennis' wel te hebben?
quote:
Ik weet 't niet. Nergens kan ik openingstijden vinden, dus ik dacht ik vraag maar even. Maar anders fiets ik rond die tijd wel gewoon een rondje.quote:
De paardenschuur bedoel je? Daar kom ik wel 's, maar ik weet niet of die vanmiddag open is. Maar dat is wel een goede. Voor weinig geld krijg je echt veel.quote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef Catch22- het volgende:
de kapteyn is chill. die bij het vijvertje bij de korreweg schijnt ook goed te zijn
inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef nietzman het volgende:
Elke snackbar is open man, wat is dit voor wereldvreemdheid.
Ja weet ik veel. Ik kom uit een dorp waar nooit iets op zondag open is.quote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef nietzman het volgende:
Elke snackbar is open man, wat is dit voor wereldvreemdheid.
zelfs geen patatzaakquote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef janaotj het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik kom uit een dorp waar nooit iets op zondag open is.
Vind je het vreemd dat ik nu sinds kort in Groningen woon. Eindelijk ontsnapt aan al die christelijkheid. Alleen de kroegen zijn daar elke dag open.quote:
Maar straks besmet je ze.quote:Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef Renesite het volgende:
Nou... Een goededag kan er niet af, als ik aanbied te helpen (de buren die er al langer wonen) hoef het niet terwijl man en vrouw een massief houten kast samen willen verslepen en ze vragen bij het inpakken van de auto voor vakantie niet of de auto aan de kant kan: stel ik het zelf voor dan willen ze er niets van weten.
Zet ikde auto vervolgens aan de kant, om de hoek, dan rent hij als een gek naar de auto om hem te verzetten. Een dankjewel komt er niet af. Pleurt op
.
We hebben wel ergens een holy bible liggen. Maar ik geloof dat die is weggegooid bij het opruimen door mijn oudersquote:
Niets om voor te schamen hoorquote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
We hebben wel ergens een holy bible liggen. Maar ik geloof dat die is weggegooid bij het opruimen door mijn ouders
Klinkt haast alsof je uit Staphorst of omgeving komt?quote:Op zondag 15 april 2012 20:49 schreef janaotj het volgende:
Nog even terugkomend op mijn opmerking over de christelijkheid; ik geloof zelf in God, maar het ging mij daar echt te ver. Zou God echt willen dat je op zondag alleen maar saai op de bank zit? En al die kerken, er was helemaal niets vrolijks aan. En sowieso, een dorp. Iedereen houdt je in de gaten.
Ponponpon is nog ergerquote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef Luco het volgende:
Okee jongens, ik heb mijn What The Fuck moment voor de dag weer gehad.
Doe dan ook plustech squeezebox downloaden, fakevox is tofquote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef Luco het volgende:
Klopt, die opende ik daarna. Heb wel meteen 2 albums gedownload
Ja jongens, ik kan dan nietquote:
Bedankt, klinkt opzich wel leuk!quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef Luco het volgende:
Gast, na je vorige getroll nemen we je natuurlijk niet serieus maar ik ga het nogmaals proberen.
Ja, we hebben ook hoeren, ja we hebben ook coffeeshops. Dus als je dat zoekt kan je naar Groningen komt. Echter is Groningen veel toffer als je niet zo bekrompen bent en hetzelfde zoekt als in elke andere stad. Gewoon een dag rondslenteren door de Folkinge, Zwanestraat en het centrum is al tof zat. Ga vervolgens uit eten en ga daarna uit tot 7 uur 's ochtends (wat mij meer in je straatje lijkt te passen dan een stad te bezoeken om de dingen die er te zien zijn).
Owh, en beklim de Martinitoren.
Jawel, de Dam, en toen de PC hoofdstraat waar alleen maar dure bakke staanquote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Luco het volgende:
Overigens heb je dus ook niks van Amsterdam gezien als ik dat zo lees
Een dure winkelstraat, poehpoeh... Niks van de Negen Straatjes, de grachten etc gezien dus. De Dam komt iedereen langs. Als je dit ziet als een dagje Amsterdam moet je nog eens aan de mensen in het Amsterdam topic vragen hoe je een echt mooi beeld van de stad kan krijgenquote:Op maandag 16 april 2012 17:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Jawel, de Dam, en toen de PC hoofdstraat waar alleen maar dure bakke staan, toen wou ik daar een winkeltje in, waar ik door de portier geweigerd werd......
En voor de rest is ADam wel gezellig, normaliter ga ik nooit een bruin cafe in, alleen er was een cafe met allemaal amerikaanse muziek, blues brothers, elvis presley, en dat vind ik opzich wel grappig!.
Ik weet het, ik irriteer me ook enorm aan Zwolle..quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Luco het volgende:
Voor ik het vergeet:
Zwolle. En dan Groningen een boerendorp noemen.
Lekker eerst een beetje kip eten en dan sissen naar meisjes in de driequote:Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef Gulmez het volgende:
Ik bedoel niet de 4 jaar getijden, maar de 3 gezusters (als ik het nu wel goed uitspreek..)
Mentale pijn, denk eens aan al de leuke dingen die je ook kan doen ipv lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn genoeg andere tenten waar niet alles in het teken van studenten staat. Zeker in het weekend is het uitgaan heel anders dan op een doordeweekse dag.quote:Op maandag 16 april 2012 18:33 schreef Nielsch het volgende:
Groningen is wel een toffe stad om uit te gaan, als je van studenten(kroegen) houdt.
jup en daarom is het doordeweek leuker dan in het weekendquote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef Slickk het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere tenten waar niet alles in het teken van studenten staat. Zeker in het weekend is het uitgaan heel anders dan op een doordeweekse dag.
Mee eenschquote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup en daarom is het doordeweek leuker dan in het weekend
quote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mentale pijn, denk eens aan al de leuke dingen die je ook kan doen ipv lerenAch hou op over leuke dingen... Huisgenoten lopen al triomfantelijk te niksen en gaan vanavond op stap om te vieren dat ze klaar zijn, maar mijn tentamens moeten nog beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar maar jij bent zo'n stuk weekend tuig...quote:
Dat sowieso. Hoewel ik steeds vaker de woensdagavond het gezelligst vind; op donderdag is het vaak echt te druk.quote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup en daarom is het doordeweek leuker dan in het weekend
idd nvr get high in ur own supply jatogquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:40 schreef Catch22- het volgende:
ik ook main. packs pushen eist zijn tol jwz
Hoezo zijn mensen die ondanks dat ze ziek zijn nog op het werk verschijnen egoistisch bezig?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef Ziba het volgende:
Ik heb een hekel aan zieke grieperige mensen die op het werk verschijnen. Het is bijna egoïstisch eigenlijk.
Ja heel egoistisch wel..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef Ziba het volgende:
Ik heb een hekel aan zieke grieperige mensen die op het werk verschijnen. Het is bijna egoïstisch eigenlijk.
Wat noem jij ziek. Een snotneusje of een schildklieraandoening?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Ziba het volgende:
Zeker egoïstisch imo. Je steekt (snel) andere mensen aan. Blijf gewoon thuis om beter te worden.
WTF doe je voor werkquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben nu zo verkouden als een aids sletje. Gelukkig hoef ik morgennacht alleen maar 8 uur lang om het kwartier op een knopje te drukken. Srsly
Ik heb een snotneusje egt kk ziek ben ik mar jij toch ook renemooiboi?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat noem jij ziek. Een snotneusje of een schildklieraandoening?
He?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb een snotneusje egt kk ziek ben ik mar jij toch ook renemooiboi?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat noem jij ziek. Een snotneusje of een schildklieraandoening?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef Ziba het volgende:
Maar nu weten we nog niet wat jij voor werk doet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb een snotneusje egt kk ziek ben ik mar jij toch ook renemooiboi?
Johhhh, is Ricko maar. Onze maatschappelijk werk en dienstverlenertjequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:45 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Maar nu weten we nog niet wat jij voor werk doet.
Jaaaaa goed was die hè!quote:
Zeker! Alleen op dat stukje met die hond schrok ik zo dat ik echt een halve meter uit mijn stoel vloog hahaquote:
heh ik mis hier iets!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Zeker! Alleen op dat stukje met die hond schrok ik zo dat ik echt een halve meter uit mijn stoel vloog haha
Eigenlijk kan jij beter mijn plaats innemen iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Johhhh, is Ricko maar. Onze maatschappelijk werk en dienstverlenertje
Hahaha, hier net zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Zeker! Alleen op dat stukje met die hond schrok ik zo dat ik echt een halve meter uit mijn stoel vloog haha
Ooooooooooooohquote:Op woensdag 18 april 2012 21:11 schreef Luco het volgende:
Bluurgh, zenuwachtig. Morgen om 0930 een mondeling. Meer dan de heflt heeft het vandaag al gehad (en vrijwel iedereen heeft het gehaald)...
+1quote:Op donderdag 19 april 2012 11:01 schreef ShiningStar het volgende:
Kunnen we vandaag overslaan alsjeblieft?
En morgen ook meteen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:01 schreef ShiningStar het volgende:
Kunnen we vandaag overslaan alsjeblieft?
Sowieso, dan kan ik ook vast wel.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben er niet bij Catch dit weekend. Ga ik niet redden icm andere plannen. Maar wel een tof idee, wellicht binnenkort nog een keer?
Ah neeee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:06 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Omdat ik zat was van m'n lange haren. Het probleem is gewoon dat het totaal niet is geworden als het plaatje. En natuurlijk kan dat nooit net zo, maar het is geen enkel opzicht dat je denkt o daar lijkt het op. Het is veel te kort, veel te korte lagen en het maakt me echt 6 jaar jonger fzo.
Oh, coolquote:Op zondag 22 april 2012 14:51 schreef Catch22- het volgende:
ik vlieg dinsdag.
ik heb een magic mouse die ik nooit gebruik. hoezo
Ha, het t-shirt wat ik aanheb heeft dezelfde strekking als het beginplaatje hiervan. Chick met koptelefoon tegen haar borstenquote:
Als PSV, Twente, AZ, Heerenveen of Feyenoord zo winnen is het een klinische, zakelijke zege. Nu is het een wanvertoning! Geeft simpelweg aan dat men in Amsterdam meer verwacht dan alleen wat doelpuntjes. Het moet ook mooiquote:
Dan is het, als je naar de wedstrijd van vanmiddag kijkt, toch logisch dat iemand vindt dat Ajax tegenviel? Ik had, gezien alle omstandigheden (Ajax in vorm, 'crisis' bij Groningen etc.), ook meer van Ajax verwacht; vond het erg matig van Ajax-kant.quote:Op zondag 22 april 2012 18:28 schreef Luco het volgende:
[..]
Als PSV, Twente, AZ, Heerenveen of Feyenoord zo winnen is het een klinische, zakelijke zege. Nu is het een wanvertoning! Geeft simpelweg aan dat men in Amsterdam meer verwacht dan alleen wat doelpuntjes. Het moet ook mooi
Inderdaad. Catch22-quote:Dat zeg ik toch ook niet?
Alleen die dappere praatjes hier van de 'echte' ajacieden slaan gewoon nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |