Ohja, dus als je nooit voetbal kijkt en het je ook geen zier interesseert hoor je dat soort 'basiskennis' wel te hebben?quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Doe ik ook niet. Maar mensen die niet weten dat Frank de Boer de trainer van Ajax is
Exactquote:Op zondag 15 april 2012 13:33 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ohja, dus als je nooit voetbal kijkt en het je ook geen zier interesseert hoor je dat soort 'basiskennis' wel te hebben?
quote:
Ik weet 't niet. Nergens kan ik openingstijden vinden, dus ik dacht ik vraag maar even. Maar anders fiets ik rond die tijd wel gewoon een rondje.quote:
De paardenschuur bedoel je? Daar kom ik wel 's, maar ik weet niet of die vanmiddag open is. Maar dat is wel een goede. Voor weinig geld krijg je echt veel.quote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef Catch22- het volgende:
de kapteyn is chill. die bij het vijvertje bij de korreweg schijnt ook goed te zijn
inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef nietzman het volgende:
Elke snackbar is open man, wat is dit voor wereldvreemdheid.
Ja weet ik veel. Ik kom uit een dorp waar nooit iets op zondag open is.quote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef nietzman het volgende:
Elke snackbar is open man, wat is dit voor wereldvreemdheid.
zelfs geen patatzaakquote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef janaotj het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik kom uit een dorp waar nooit iets op zondag open is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |